Ciśnienie doładowania Integrale 16v

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Ciśnienie doładowania Integrale 16v

Post autor: dunin » 12 kwie 2010, 14:10

Mam takie pytanko, bo coś mi się nie udaje znaleźć.. Czy w Delcie Integrale 16v maksymalne ciśnienie doładowania jest sterowane tylko przez waste-gate (jaka jest wartość doładowa-nia), czy tak jak na przykład w dedrach 2,0T był solenoid i przy pełnym obciążeniu włączał overboost??

pozdr. dunin

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2055
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Re: Ciśnienie doładowania Integrale 16v

Post autor: lancia1969 » 26 maja 2010, 21:07

dunin pisze:Mam takie pytanko, bo coś mi się nie udaje znaleźć.. Czy w Delcie Integrale 16v maksymalne ciśnienie doładowania jest sterowane tylko przez waste-gate (jaka jest wartość doładowa-nia), czy tak jak na przykład w dedrach 2,0T był solenoid i przy pełnym obciążeniu włączał overboost??

pozdr. dunin
Solenoidem - w epromie adresy odpowiedzialne za ciśnienie ładowania to :

max turbo pressure 3b95-3ba0
max constant turbopressure 3ba6-3baf
turbo pressure limiter 3bb7-3bbc
turbo pressure cut 3c10-3c1f
turbo pressure distribution 3c20

Wartość maksymalna to 1.2 Bara
Grzegorz

GG 13364997

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Ciśnienie doładowania Integrale 16v

Post autor: dunin » 26 maja 2010, 21:40

dzięki :) tylko nie wiem, dlaczego i już nie pamiętam, gdzie konkretnie, ale ja znalazłem info że max było 1 bar.. widno trzeba zmienić źródła ;)

Awatar użytkownika
solarzmr
Moderator
Moderator
Posty: 2664
Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Ciśnienie doładowania Integrale 16v

Post autor: solarzmr » 26 maja 2010, 23:35

dunin pisze:ale ja znalazłem info że max było 1 bar
1 bar jest w silnikach 8V. Ale są różne źródła, mam książkę gdzie podają takie ciśnienie dla wszystkich silników integralek, łącznie z EVO 1 i 2 : gafa :

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Ciśnienie doładowania Integrale 16v

Post autor: dunin » 27 maja 2010, 8:49

no to piszę w pracy 1,2 bar, a jako źródło "forum.lanciapolska.org" ;) będzie na was potem :lol:

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2055
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Re: Ciśnienie doładowania Integrale 16v

Post autor: lancia1969 » 27 maja 2010, 11:10

dunin pisze:no to piszę w pracy 1,2 bar, a jako źródło "forum.lanciapolska.org" ;) będzie na was potem :lol:
Ciśnienie rzecz względna - spoko wybronię się :D
Grzegorz

GG 13364997

Awatar użytkownika
evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 182
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Ciśnienie doładowania Integrale 16v

Post autor: evo » 23 sie 2010, 16:31

temat stary ale piszcie tylko jak macie pewność danych.
w deltach inte 16v sterowanie ze sterownika max 1bar overboost i spadek na ok 0,6 bazowe. ostatnia evolucja- miała mniejszą sprężarkę i ciśnienie max 1,2 overboost, sterowanie marelli nowszej generacji -

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2055
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Re: Ciśnienie doładowania Integrale 16v

Post autor: lancia1969 » 23 sie 2010, 16:55

evo pisze:temat stary ale piszcie tylko jak macie pewność danych.
w deltach inte 16v sterowanie ze sterownika max 1bar overboost i spadek na ok 0,6 bazowe. ostatnia evolucja- miała mniejszą sprężarkę i ciśnienie max 1,2 overboost, sterowanie marelli nowszej generacji -
Tak Evo masz racje ale autor pytania prosił o podanie maksymalnego ciśnienia ;)
Grzegorz

GG 13364997

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Ciśnienie doładowania Integrale 16v

Post autor: dunin » 24 sie 2010, 21:45

spoko, na szczęście promotora i recenzenta mam takich, że jakbym napisał 8 bar doładowania i 350Nm dokręcania śrub w kołach to i tak by przeszło ;) zresztą, ile głupot naprodukowałem w mojej pracy dowiecie się po opublikowaniu jej po skutecznej obronie ;)

dzięki za info wszelkie, na chwilę obecną mam chyba 0,8/1,0 OB bar wpisane

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”