Strona 1 z 5

Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komputera

Dodany: 14 lis 2011, 0:04
autor: alexander86
Mam może głupie pytanie, ale w swojej Delcie nie mogę dojść do tego, jak zrobić, żeby na ekranie pokazało się wykorzystanie turbiny tak jak tutaj na filmiku. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6SjUe9xp ... re=related[/youtube]

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 14 lis 2011, 8:56
autor: thermano
W ustawieniach menu jest możliwość wyboru - trzeba wyłączyć datę czy coś takiego . Sprawdzę za parę minut i spróbuję Ci odpisać . Albo instrukcja w dłoń :)

Dobra - już mam . Po prawej stronie radia masz menu ( do zmiany daty , świateł dziennych , tripu B itp. ) Jest tam pozycja " Pierwsza strona " - wchodzisz w nią i masz do wyboru : Data albo Info silnik . Wybierasz Info silnik i masz obrazek z turbinką .

Pzdr

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 14 lis 2011, 19:33
autor: alexander86
pięknie ładnie ale .... jak odpalam to na początku mignie mi ten wskaźnik a potem wyświetla datę i tyle :/ przełączając funkcje w komputerze też tego nie ma ... :/ hmmm czyżby coś było nie tak ?

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 15 lis 2011, 7:36
autor: thermano
A może w tej wersji silnikowej tego nie ma ?? ( ze względu na 2 turbiny np. ) Ja mam 1.6 MJ .

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 15 lis 2011, 11:36
autor: Codee
Ciekawe że Delta zamyka budzik jak na filmie :roll:

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 15 lis 2011, 12:34
autor: Heathen
1,9 +2 suszarki+ jakiś wirus i nic nadzwyczajnego:)
Oryginał to to raczej nie jest...
Chyba że koleś założył 13" felgi hehe

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 15 lis 2011, 23:32
autor: alexander86
oryginał ;) sprawdzane osobiście :) mój też tak zamyka szafę

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 15 lis 2011, 23:34
autor: alexander86
thermano pisze:A może w tej wersji silnikowej tego nie ma ?? ( ze względu na 2 turbiny np. ) Ja mam 1.6 MJ .
nie wydaje mi się :/ ... ehh

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 16 lis 2011, 9:02
autor: Heathen
alexander86 pisze:oryginał ;) sprawdzane osobiście :) mój też tak zamyka szafę
No to ukłony dla producenta jeśli auto zamiast fabrycznych 222km/h leci 250km/h ;)

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 16 lis 2011, 9:08
autor: alexander86
to, że pokazuje 250 to jeszcze nie znaczy, że w rzeczywistości tyle jedzie ;) od taki chwyt

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 16 lis 2011, 9:39
autor: Rafako
alexander86 pisze:to, że pokazuje 250 to jeszcze nie znaczy, że w rzeczywistości tyle jedzie ;) od taki chwyt
Przekłamuje o 30 km/h :?: :!: :?: 8-O 8-O 8-O Toż to chore i z marketingiem nie ma nic wspólnego. Kappa przy podobnych prędkościach przekłamywała o jakieś 15 km/h, Lybra o 10 km/h (szeroko pojęte "powyżej 200"). Świat schodzi na psy i to nawet w przypadku Lancii :roll: :roll: :roll:
Serdecznie pozdrawiam.

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 16 lis 2011, 10:45
autor: solarzmr
Rafako pisze:
alexander86 pisze:to, że pokazuje 250 to jeszcze nie znaczy, że w rzeczywistości tyle jedzie ;) od taki chwyt
Przekłamuje o 30 km/h :?: :!: :?: 8-O 8-O 8-O Toż to chore i z marketingiem nie ma nic wspólnego. Kappa przy podobnych prędkościach przekłamywała o jakieś 15 km/h, Lybra o 10 km/h (szeroko pojęte "powyżej 200"). Świat schodzi na psy i to nawet w przypadku Lancii :roll: :roll: :roll:
Serdecznie pozdrawiam.
Ale różnica między 222, a 250 to raptem około 10%, a tyle to jest standard :lol:

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 16 lis 2011, 10:55
autor: Rafako
solarzmr pisze:
Rafako pisze:
alexander86 pisze:to, że pokazuje 250 to jeszcze nie znaczy, że w rzeczywistości tyle jedzie ;) od taki chwyt
Przekłamuje o 30 km/h :?: :!: :?: 8-O 8-O 8-O Toż to chore i z marketingiem nie ma nic wspólnego. Kappa przy podobnych prędkościach przekłamywała o jakieś 15 km/h, Lybra o 10 km/h (szeroko pojęte "powyżej 200"). Świat schodzi na psy i to nawet w przypadku Lancii :roll: :roll: :roll:
Serdecznie pozdrawiam.
Ale różnica między 222, a 250 to raptem około 10%, a tyle to jest standard :lol:
Dokładniej 15%...

a to już dużo za dużo :D
Serdecznie pozdrawiam.

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 16 lis 2011, 10:57
autor: Nat
Dokładniej : 12,61% ;)
I tak spore przekłamanie - ale może faktycznie za pomocą średnicy opon?
Czy w delcie III nie ma cyfrowej korekty prędkościomierza i odległościomierza w zależności od wybranej z komputera średnicy opon?
Może w złych ustawieniach tkwi źródło tak dużego błędu?

Re: Delta III - wykorzystanie turbiny/info na ekranie komput

Dodany: 16 lis 2011, 16:56
autor: alexander86
nie mam pojęcia ale nie sądzę, żeby tak było ... auto zawsze jeździło na 17 i nadal jeździ ... albo może faktycznie aż tak bardzo przekłamuje