Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
Witam . Mam problem z moim wozidełkiem a mianowicie wywala mi kontroler skrętu hill holder oraz ASR niedostępny błąd pojawia się jak zauważyłem przy długim lekkim hamowaniu przy zjeździe ze wzniesienia . Po pojawieniu się tych błędów po paru sekundach wyskakuje chek engine i włącza tryb awaryjny . Po podpięciu pod kompa jest problem z podłączeniem ze sterownikiem . Sporadycznie miałem jeszcze błędy od poduszek ,od podświetlenia tablicy rejestracyjnej oraz gaśnięcie zegarów . Założyłem nowy akumulator bo było podejrzenie że jest padnięty, ładowanie jest ok -13V trochę niskie bo mierzone przy złączonych wentylatorach (tryb awaryjny). Sterownik silnika był u elektronika na sprawdzeniu i jest sprawny. Proszę o jakieś rady bo od kilku miesięcy samochód jezdzi ale tylko do mechanika.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2021, 18:57 przez faraon, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Uzupełnij profil o miejscowość.
Powód: Uzupełnij profil o miejscowość.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 239
- Rejestracja: 11 kwie 2017, 21:44
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
Witaj , komunikat hill holder czasami może wywalać od chwilowego spadku napięcia , przejrzyj połączenia masowe . Brak masy nawet chwilowy może powodować cuda w elektronice .
Były
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Jest
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Jest
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Re: Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
Szukam i nic ,mechanicy się też poddają. Błędy wybija po przejechaniu ok 10 km i przeważnie przy hamowaniu . Ja pracuję do domu 3 km i tutaj przy jeżdżeniu nigdy nie wyszły te usterki dopiero kiedy gdzieś dalej się udaję. Wcześniej robiłem na raz i po 400 km i nic . Błędy zaczęły się przy mrozach i śniegach .
Re: Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
Ja też tak miałem jak padał aku, kupiłem większy niż miałem 65A zamiast 60A i już wszystkie problemy z odpalaniem i kontrolkami zniknęły.
Re: Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
Akumulator nowy , alternator był sprawdzony i ok
Re: Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
Jest jeszcze problem bo zanika odczyt temperatury , sterownik też był w naprawie ale 100% sprawny
Re: Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
Witam, mam podobny problem. Pojawia się komunikat hill holder, korektor skrętu, abs, asr niedostępny. Dodatkowo na krótką chwile zapala się lamka ciśnienia oleju i wyświetla komunikat o jego niskim ciśnieniu. Po wyłączeniu silnika wszystko się resetuje. Sprawdzone było ciśnienie oleju, akumulator, prąd ładowania, instalacja, sterownik wszystko ok a jednak problem się pojawia. Czy ktoś może coś doradzić?
Re: Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
U mnie lipa ponad 4 miesiące auto u mechanika i brak rezultatu . Z tego co już wiadomo to zanika sieć can i nie wiadomo dlaczego pan który się zajmuje postanowił podmienić bsi ale jak już wiesz do naszych aut doskwiera brak części. U mnie w trakcie naprawy wyszło kilka innych usterek ,wymienione zostało kilka czynników między innymi czujnik temperatury czujniki ABS przy kołach bo przeklamywały ,wymieniony akumulator, alternator sprawdzony poprawione masy i brak rezultatu .
Re: Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
U mnie lipa ponad 4 miesiące auto u mechanika i brak rezultatu . Z tego co już wiadomo to zanika sieć can i nie wiadomo dlaczego pan który się zajmuje postanowił podmienić bsi ale jak już wiesz do naszych aut doskwiera brak części. U mnie w trakcie naprawy wyszło kilka innych usterek ,wymienione zostało kilka czynników między innymi czujnik temperatury czujniki ABS przy kołach bo przeklamywały ,wymieniony akumulator, alternator sprawdzony poprawione masy i brak rezultatu .
Re: Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
Czasem jeżdżę w ramach testu , już kilka razy myśleliśmy że naprawione. W moim aucie błędy świecą się cały czas. Po skasowaniu
robisz z ok 8 kilometrów i wywala a jak się zdarzy że przy 8 kilometrach nic nie wyskoczy to można zrobić bez gaszenia auta i 500 kilometrów i nic . Zgasisz samochód odpalisz i 8 kilometrów i znów błąd. Za którymś razem przy wywaleniu błędów miałem ochotę trzasnąć drzwiami i iść pieszo
robisz z ok 8 kilometrów i wywala a jak się zdarzy że przy 8 kilometrach nic nie wyskoczy to można zrobić bez gaszenia auta i 500 kilometrów i nic . Zgasisz samochód odpalisz i 8 kilometrów i znów błąd. Za którymś razem przy wywaleniu błędów miałem ochotę trzasnąć drzwiami i iść pieszo
Re: Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
W trakcie naprawy wyszło mi jeszcze :
Uszkodzenie odmy - trzeba wymienić całą pokrywę koszt ok 2800,
Termostat - nie domyka się do końca i jest do wymiany koszt ok800
Wariatory - dlatego że hałasują przy rozruchu cena to : na wałek ssący to ok 800 zł a na wydechowy 2800zl
Przy wymianie trzeba jeszcze wymienić rozrząd tu już koszt tylko z 500 zł i do tego robocizna nie wiem ile . I tak się zastanawiam czy w ogóle naprawiać ten samochód
Uszkodzenie odmy - trzeba wymienić całą pokrywę koszt ok 2800,
Termostat - nie domyka się do końca i jest do wymiany koszt ok800
Wariatory - dlatego że hałasują przy rozruchu cena to : na wałek ssący to ok 800 zł a na wydechowy 2800zl
Przy wymianie trzeba jeszcze wymienić rozrząd tu już koszt tylko z 500 zł i do tego robocizna nie wiem ile . I tak się zastanawiam czy w ogóle naprawiać ten samochód
Re: Delta III 1.8 awaria hill Holder kontroler skrętu niedostępny
abel121 pisze: ↑26 mar 2021, 14:04 Czasem jeżdżę w ramach testu , już kilka razy myśleliśmy że naprawione. W moim aucie błędy świecą się cały czas. Po skasowaniu
robisz z ok 8 kilometrów i wywala a jak się zdarzy że przy 8 kilometrach nic nie wyskoczy to można zrobić bez gaszenia auta i 500 kilometrów i nic . Zgasisz samochód odpalisz i 8 kilometrów i znów błąd. Za którymś razem przy wywaleniu błędów miałem ochotę trzasnąć drzwiami i iść pieszo