Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

krzysiekstilo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 07 paź 2016, 17:42
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

Post autor: krzysiekstilo » 11 mar 2017, 1:04

witam wszystkich,
tydzień temu odebrałem samochód po wymianie sprzęgła , zapewne był wyjmowany lub odpinany akumulator bo były skasowane data i godzina oraz mrugał pulsował licznik kilometrów.Nic z tym nie robiłem auto stało tydzien i po tym postoju juz go nie zapaliłem - rozrusznik zakręcił 3-5 sekund i koniec reakcji a na desce rozdzielczej wyświetliły się komunikaty o błędach: abs , kąta skrętu , esp itp. Po odpaleniu z akumulatora dodatkowego wszystkie błędy znikły po kilku minutach tylko pozostał mrugający licznik kilometrów . Wczoraj założono nowy akumulator , sprawdzono ładowanie - jest ok a licznik nadal mruga . Jak sobie z tym poradzić ?
Za wszystkie porady z góry dziękuję

Krzysiek

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3220
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Lancia Delta III 1.4 T 120KM - pulsujacy licznik kilometrów

Post autor: volf » 11 mar 2017, 2:29

Spróbuj moze jeszcze raz odłączyć akumulator a jak nie pomoże to odczyt błędów, bo takie mruganie to ponoć jakiś błąd :?: http://fiatklubpolska.pl/bravo-ii-467/m ... row-13512/
KAPPA TDS & JTD

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Lancia Delta III 1.4 T 120KM - pulsujacy licznik kilometrów

Post autor: SIWY155 » 11 mar 2017, 7:17

Pulsowanie wskazania km oznacza nie skonfigurowaną lub uszkodzoną którąś z centralek ( np. Blue&Me).Trzeba podłączyć kompa i sprawdzić o co chodzi.
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km); Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Linea Emotion 1,4 T-jet

Awatar użytkownika
maciek_wk
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 412
Rejestracja: 02 sty 2017, 9:41
Imię: Maciej
Lokalizacja: Chorzów

Re: Lancia Delta III 1.4 T 120KM - pulsujacy licznik kilometrów

Post autor: maciek_wk » 11 mar 2017, 7:26

I spróbować zrobić osiowanie proxi w MESie

Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka

Mietek Podnietek

Było:
Fiat Panda 1000 i.e. fire 1991 : yesyes :
Fiat Tipo 3d 1.6 i.e. SX 1993
Fiat 126 elx Town 2000
Fiat Tipo 5d 1.4 S 1994
Fiat Brava 100 16v SX 1999 : beczy :
Fiat Stilo 3d 1.2 16v 2003
Fiat Bravo 1.6 jtdm 2010

Jest:
Lancia K Coupe 3.0 LX 1998 2415
Seat Leon 1.2 tsi 2015
Fiat Cinquecento 0.9 1993
Służbowo: Renault Megane III GrandTour 1.5 dci 2016 :roll:

>>>ZAPRASZAMY DO SKLEPIKU Z GADŻETAMI LKP - KLIKNIJ TUTAJ<<<

leszek_bb
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 29
Rejestracja: 23 lis 2012, 8:04
Imię: Leszek
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

Post autor: leszek_bb » 11 mar 2017, 17:46

Typowa sytuacja po odłączeniu akumulatora (miałem to już 2 razy). Zawieszenie się (a nie uszkodzenie) centralki Blue&Me.
Wizyta w ASO.

Awatar użytkownika
jenks
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 376
Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo
Kontakt:

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

Post autor: jenks » 11 mar 2017, 19:12

Zrób osiowanie proxy i po problemie
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-użytkowana

krzysiekstilo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 07 paź 2016, 17:42
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

Post autor: krzysiekstilo » 11 mar 2017, 20:15

witam i dzięki wszystkim za szybki odzew. Spróbuję z odłączeniem akumulatora..... a z racji iz jestem całkowitym laikiem w temacie metod diagnoz o których Wspominacie mam zapytanie gdzie ( oprócz ASO Fiata ) mógłbym dokonać naprawy - interesują mnie okolice Wadowic , Żywca, Bielska Białej.

krzysiekstilo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 07 paź 2016, 17:42
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

Post autor: krzysiekstilo » 13 mar 2017, 21:35

próbowałem odłączyć akumulator ale nic to nie dało. Faktycznie przyczyną pulsowania licznika może być B&M - przyciski telefonu i windowsa - zero reakcji systemu.

kodżak
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 24 maja 2017, 14:22
Imię: Marcin
Lokalizacja: Knurów

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

Post autor: kodżak » 25 maja 2017, 14:35

Witam podpinam się pod temat, w mojej delcie po odłączeniu akumulatora też pulsuje licznik, nie działa B&M oraz z tego co zauważyłem to asystent ruszana pod górę oraz automatyczne podnoszenie szyb z przycisków w samochodzie jak również z kluczyka. Radio, odtwarzacz CD i nawigacja działają bez zarzutu. W dokumentach posiadam dwie biało niebieskie karty z kodami, niestety nie wiem która jest do czego.
Był: Ford Focus mk2 1.6 90KM 2007r
Jest: Lancia Delta III 2.0 165KM 2010r
Służbowo: Fiat Panda 0.8 82KM 2014r, Skoda Fabia 1.0 75KM 2015r, Dacia Duster 1.5 110KM 2017r

piotriix

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

Post autor: piotriix » 26 maja 2017, 0:36

Szyby trzeba zaprogramować na nowo.
Otwórz zamknij aż do pyknięcia i tak każdá szybę z osobna.
Co do drugiego to stacyjka na MAR i kierownica w prawo do oporu a potem w lewo też do oporu z powrotem​ na neutral powinno pomoc

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka



piotriix

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

Post autor: piotriix » 26 maja 2017, 0:41

Jak licznik dalej będzie pulsować to niestety trzeba podpiáć pod mesa ,alfaobd i sprawdzić co sygnalizuje

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka


kodżak
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 24 maja 2017, 14:22
Imię: Marcin
Lokalizacja: Knurów

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

Post autor: kodżak » 09 cze 2017, 9:02

Ok po wizycie w ASO wszystko działa, zmieniło sie tyle że podczas zamykania auta kierunkowskazy robią dyskotekę. Zgaduję że da się to jakoś ustawić do stanu pierwotnego tj. pojedynczego mrugnięcia?
Swoja drogą, czy każdorazowe odłączenie akumulatora skutkuje awaria B&M?
Był: Ford Focus mk2 1.6 90KM 2007r
Jest: Lancia Delta III 2.0 165KM 2010r
Służbowo: Fiat Panda 0.8 82KM 2014r, Skoda Fabia 1.0 75KM 2015r, Dacia Duster 1.5 110KM 2017r

leszek_bb
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 29
Rejestracja: 23 lis 2012, 8:04
Imię: Leszek
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

Post autor: leszek_bb » 09 cze 2017, 21:02

Niestety, to prawda. Doświadczyłem to już dwukrotnie.Przed odłączeniem akumulatora celowym jest również odłączyć zasilenie B&Blu

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4703
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Kontakt:

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

Post autor: Tomzik » 09 cze 2017, 22:18

kodżak pisze:
09 cze 2017, 9:02
Swoja drogą, czy każdorazowe odłączenie akumulatora skutkuje awaria B&M?
Z moich obserwacji jednoznacznie wynika, że nie tylko nie każde, ale wręcz żadne :)
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

kodżak
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 24 maja 2017, 14:22
Imię: Marcin
Lokalizacja: Knurów

Re: Delta III 1.4 T-jet 120KM - pulsujący licznik kilometrów

Post autor: kodżak » 10 cze 2017, 8:41

Tomzik pisze:
09 cze 2017, 22:18
Z moich obserwacji jednoznacznie wynika, że nie tylko nie każde, ale wręcz żadne :)
Jest na to jakiś patent czy po prostu odłączasz akumulator i nic się nie dzieje?
Był: Ford Focus mk2 1.6 90KM 2007r
Jest: Lancia Delta III 2.0 165KM 2010r
Służbowo: Fiat Panda 0.8 82KM 2014r, Skoda Fabia 1.0 75KM 2015r, Dacia Duster 1.5 110KM 2017r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”