Delta 1,4 Multiair

Grand
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 3
Rejestracja: 24 paź 2020, 20:37
Imię: Radek

Delta 1,4 Multiair

Post autor: Grand » 25 paź 2020, 7:38

Witam, w ostatnim czasie kupiłem upragnioną Deltę III. Serce wygrało z rozumem trafiła się z silnikiem 1,4 Multiair 140 KM z 2012 roku. Moje pytanie jakie są objawy uszkodzenia modułu Multiair? Może coś możecie powiedzieć ze swojego doświadczenia. Poprzedni właściciel poruszał się samochodem głównie w ruchu miejskim.

piterstilo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1084
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Re: Delta 1,4 Multiair

Post autor: piterstilo » 13 gru 2020, 17:10

https://www.auto-swiat.pl/porady/wszyst ... ie/e3074s0

Dość przystępnie opisane zagadnienie
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”