Strona 1 z 1

Problem z przeładowaniem turbiny IHI w Lancia Delta 3 2008r 1,4 T-Jet 150km

Dodany: 07 lis 2019, 14:04
autor: p01i
Hej,

Po wymianie turbiny na nową auto nie ma mocy tj przy obciążeniu przeładowuje turbo/za duże ciśnienie i odprowadza spaliny/ co powoduje lekkie szarpanie i brak mocy, Vmax 120km/h. Zdarzyło się też że załączył się tryb awaryjny.
Czy w tym prostym benzyniaku 1.4 T-jet jest zawór EGR? Rozumiem że nie.
Wymieniłem czujnik doładowania ale to nie pomogło, pozostaje chyba tylko wyciągnięcie i sprawdzenie turbo.
Macie jakieś pomysły?
Auto było u 2 mechaników z czego co najmniej jeden zna się na rzeczy.

Re: Problem z przeładowaniem turbiny IHI w Lancia Delta 3 2008r 1,4 T-Jet 150km

Dodany: 07 lis 2019, 14:54
autor: kond243
We włoskich benzynach nie zawory EGR. Tutaj jest problem ze sterowaniem..Albo zawór overbost jest źle podłączony. Lub poprostu źle ustawiona sztanga zaworu west Gate. Obstawiam źle podpięty over boost czyli zmienione wężyki sterowania turbo.

Re: Problem z przeładowaniem turbiny IHI w Lancia Delta 3 2008r 1,4 T-Jet 150km

Dodany: 08 lis 2019, 8:37
autor: jenks
Masz zapieczone łopatki zmiennej geometrii.

Re: Problem z przeładowaniem turbiny IHI w Lancia Delta 3 2008r 1,4 T-Jet 150km

Dodany: 08 lis 2019, 8:44
autor: kond243
Tak a świstak siedzi. Od kiedy Tjet ma zmienną geometrię? Kolego to nie jest diesel. Tu siedzi najzwyklejsza turbina ihi z zaworem wg.

Re: Problem z przeładowaniem turbiny IHI w Lancia Delta 3 2008r 1,4 T-Jet 150km

Dodany: 08 lis 2019, 8:50
autor: jenks
A to sorry.:)