Kurcze może to nie bylo na luzie jednak a na sprzegle kurcze juz powoli trace zmysły . Ok . więc podjade do kilku mechaników ( są dwa BOSCH serwisy w okolicy ) i najpierw zapytam czy zrobią wszystko a jesli tak to wymienie na któryś z tych olejów co mi podałes , wymienie filtr oleju i mam juz w domu filtFXX pisze: ↑23 maja 2019, 19:52 Olej powinien być zgodny z normą Fiata 9.55535-S2. Spełniają ją m.in.:
- Motul 8100 X-clean 5W40
- Meguin Low Emission 5W40
- Castrol EDGE TITANIUM FST 5W40 TURBO DIESEL
- Mobil 1 ESP 0W-40
- Millers Trident Longlife 5w40
Jeśli będziesz wymieniał olej, to filtr też bym wymienił - kosztuje raptem parę złotych.
Co do spalania, to jesteś pewien, że w trakcie jazdy na luzie pokazywał Ci 0l?
Generalnie we włoszczyźnie z grupy FCA podczas jazdy na luzie pokazuje jakąś wartość, np. 2l/100km, a dopiero po zatrzymaniu jest 0 bądź ---.
erek modułu i śrube turbo więc też od razu wymienię + wbicie do ecu . I pytanie już ostatnie ( wiem że nudze ale licze na wyrozumiałość ) czy inny mechanik który będzie znal się na rzeczy będzie w stanie sprawdzic komputerem czy jakimś przyrządem czy ten rozrząd jest rzeczywiście dobrze ustawiony i będzie w stanie go skalibrowac prawidłowo bez większych problemów??