Delta III kontrolka silnik

Awatar użytkownika
maxglow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 212
Rejestracja: 05 lip 2009, 9:20
Imię: Max
Lokalizacja: Skała

Re: Delta III kontrolka silnik

Post autor: maxglow » 20 lip 2019, 8:46

Nowy używany przepływomierz założony. Błędów brak. Objawy nadal występują. Ręce już opadają....
Lybra 1.9 sedan
Delta 1.6 platino

Awatar użytkownika
fiatcoupepolska
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 99
Rejestracja: 26 mar 2019, 21:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Delta III kontrolka silnik

Post autor: fiatcoupepolska » 21 lip 2019, 22:20

Jeżeli już "uparłeś" się na przepływkę,to nie bierz używki.Fabryka przewiduje max przebieg na przepływomierz 60-90 tyś i wymiana.Po drugie aby być w 100% pewnym usterki przepływki trzeba pomierzyć ją i sprawdzić parametry.Inaczej wszystko nie ma sensu i raczej jest to wróżenie z fusów
Jeżdżę samochodem,którego nikt nie potrzebuje ale każdy chce go mieć
www.fiatcoupepolska.pl

Awatar użytkownika
maxglow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 212
Rejestracja: 05 lip 2009, 9:20
Imię: Max
Lokalizacja: Skała

Re: Delta III kontrolka silnik

Post autor: maxglow » 22 wrz 2019, 18:57

fiatcoupepolska pisze: 21 lip 2019, 22:20 Jeżeli już "uparłeś" się na przepływkę,to nie bierz używki.Fabryka przewiduje max przebieg na przepływomierz 60-90 tyś i wymiana.Po drugie aby być w 100% pewnym usterki przepływki trzeba pomierzyć ją i sprawdzić parametry.Inaczej wszystko nie ma sensu i raczej jest to wróżenie z fusów
Jeśli byś mógł i chciał to zerknij na logi które zrobiłem. Są robione z różnym stylem jazdy. Ale jest i taki z pedałem w podłodze do 4000 obr.

A może jeszcze ktoś coś zobaczy.
Pomierzyłem napięcia na wtyczce; Wyjętej z gniazda; 1 kabel 12,5 V - zasilanie z aku. 2 kabel masa (dzwoni) 3 kabel 5V i 4 kabel też 5V
Na wetknietej wtyczce i uruchomionym silniku ; napięcie z aku jest 14,2 V A te 2 pozostałe około 2,5 V i nic się nie zmienia ze wzrostem obrotów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lybra 1.9 sedan
Delta 1.6 platino

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”