Delta III 1.9 M-jet TT - wymiana filtra DPF

42195
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 70
Rejestracja: 20 paź 2014, 20:22
Imię: Janusz
Lokalizacja: mazowieckie

Delta III 1.9 M-jet TT - wymiana filtra DPF

Post autor: 42195 » 13 lut 2016, 20:04

Ostatnio zmierzyłem filtr DPF w mojej Delcie 1,9 Twinturbo, ma on tylko 40 cm długości (stąd pewnie tak częste wypalania, średnio co 300-400 km). W większości aut z silnikami 1,9 JTD/CDTI/MJET filtry mają ok 72 cm i z tego co czytam filtry wypalają się tam średnio co 700-900 km.
Zastanawiam się czy gdyby zamontować filtr z innego auta (większy), to teoretycznie wypalania powinny rzadziej występować? Czemu w Delcie zamontowano tak mały filtr?
Czy zamontowanie większego filtra, oprócz wpasowania w układ wydechowy wiązałoby się z koniecznością zmian w oprogramowaniu komputera silnika?
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE

slawi24
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 33
Rejestracja: 26 lut 2021, 8:41
Imię: Sławomir
Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów

Re: Delta III 1.9 M-jet TT - wymiana filtra DPF

Post autor: slawi24 » 08 lis 2021, 21:05

coś wymysliłeś w tym temacie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”