Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszenia

Awatar użytkownika
dziaraxc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: dziaraxc » 26 lut 2015, 22:06

Więc Panowie i Panie już po testach :

Start przy wyłączonym ASR, delikatne zamielenie kołami , strat z wysepki dla busów stąd lekki manewr kierownicą przy starcie, lekko pod górkę i wynik 12,34 .
Dodam, że auta kompletnie nie mam wyczutego , nie wiem jak kręcić by optymalnie wykorzystać moc, na tym teście prawie dochodziłem do czerwonego pola .
Prośba o opinie .
Dzięki

Awatar użytkownika
BootError
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 304
Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: BootError » 26 lut 2015, 22:14

No to faktycznie coś cienko. Powinno Ci wyjść 8,5 - 9 sec.

Chyba, że mierzyłeś odejście do 200/h :smiech3:
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)

Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)

Awatar użytkownika
dziaraxc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: dziaraxc » 26 lut 2015, 22:24

BootError pisze:No to faktycznie coś cienko. Powinno Ci wyjść 8,5 - 9 sec.

Chyba, że mierzyłeś odejście do 200/h :smiech3:
Czyli czas jechac na dobry serwis :/ Niech sprawdzaja , do 200 to chyba by obwodnicy zabrakło :)
Corsa 1,3 90km ma tez 12 seq masakra :)

spoker
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Katowice

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: spoker » 01 mar 2015, 17:00

Witam,

Moje odczucia były identyczne po zakupie Delty, w ogóle nie było czuć że to ma 165 koni, na hamowni wyszło 169 koni w serii, po wirusie już dużo lepiej. Na chwilę obecna bardzo fajnie się zbiera od 150km/h wzwyż, brakuje tego uczucia wbijania w fotel jak to było w AR 159 2.4jtd oraz Lybrze.
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii

Awatar użytkownika
dziaraxc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: dziaraxc » 02 mar 2015, 22:31

a czy słychac u Was świst turbo ?

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: cuoreventi » 02 mar 2015, 22:42

U mnie ledwie klakson słychać z kabiny...

Awatar użytkownika
Heathen
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2001
Rejestracja: 15 paź 2009, 14:35
Imię: Konrad
Lokalizacja: Zabrze

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: Heathen » 03 mar 2015, 8:09

dziaraxc pisze:
BootError pisze:No to faktycznie coś cienko. Powinno Ci wyjść 8,5 - 9 sec.

Chyba, że mierzyłeś odejście do 200/h :smiech3:
Czyli czas jechac na dobry serwis :/ Niech sprawdzaja , do 200 to chyba by obwodnicy zabrakło :)
Corsa 1,3 90km ma tez 12 seq masakra :)
Tak czułem.
Nie ma opcji by sprawna Delta z tym silnikiem nie wgniatała....
Daj znać jak znajdziesz przyczynę.

A dla tych którym Delta "delikatnie startuje z gracją" polecam też sprawdzenie co by się nie okazało że też 12 sekund
QV...soon:)

Awatar użytkownika
dziaraxc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: dziaraxc » 03 mar 2015, 8:12

cuoreventi pisze:U mnie ledwie klakson słychać z kabiny...

Poważnie :D ?? Ja wczoraj wymianiałem olej na selena wr pure energy i tak jakby po wymianie turbo zaczeło gwizdać :/

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: cuoreventi » 03 mar 2015, 11:05

dziaraxc pisze:
cuoreventi pisze:U mnie ledwie klakson słychać z kabiny...
Poważnie :D ?? Ja wczoraj wymianiałem olej na selena wr pure energy i tak jakby po wymianie turbo zaczeło gwizdać :/
Poważnie. Tak jest wyciszona ta Delta, że przy zamkniętych szybach nie mam szans cokolwiek usłyszeć. A na jazdę z otwartymi jeszcze nie pora...

Awatar użytkownika
dziaraxc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: dziaraxc » 03 mar 2015, 15:58

Heathen pisze:
dziaraxc pisze:
BootError pisze:No to faktycznie coś cienko. Powinno Ci wyjść 8,5 - 9 sec.

Chyba, że mierzyłeś odejście do 200/h :smiech3:
Czyli czas jechac na dobry serwis :/ Niech sprawdzaja , do 200 to chyba by obwodnicy zabrakło :)
Corsa 1,3 90km ma tez 12 seq masakra :)
Tak czułem.
Nie ma opcji by sprawna Delta z tym silnikiem nie wgniatała....
Daj znać jak znajdziesz przyczynę.

A dla tych którym Delta "delikatnie startuje z gracją" polecam też sprawdzenie co by się nie okazało że też 12 sekund
No tez bym chyba wysłał tych co z gracja do serwisu :) Dziś pierwsza diagnoza :

- Przepływomierz
- Egr

Auto pod obciążeniem czyli np przy ostrym starcie ma podawane o 30% za mało powietrza .

Czy jest ktoś z Dolnego Śląska by na chwile podmienić ? :)

Myślę, że Egr raczej nie gdyż autko ma 35 tys , wiem zaraz będą komentarza niemożliwe , jednak proszę przyjmujmy ten przebieg w komentarzach :)

Pytanie czy może być coś jeszcze ?

Dzieki
Ostatnio zmieniony 03 mar 2015, 16:56 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Pisownia!!!

Awatar użytkownika
dziaraxc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: dziaraxc » 06 mar 2015, 7:33

Niestety przepływka nie pomogła.
Pytanie czy warto teraz ruszać egr ?
Jadąc wczoraj na autostradzie do 160 nawet nawet.
Później Lucyna łapie mula.
Wykres doładowania dochodzi do 3/4 skali .

spoker
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Katowice

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: spoker » 08 mar 2015, 17:25

dziaraxc pisze:Niestety przepływka nie pomogła.
Pytanie czy warto teraz ruszać egr ?
Jadąc wczoraj na autostradzie do 160 nawet nawet.
Później Lucyna łapie mula.
Wykres doładowania dochodzi do 3/4 skali .
Jak chcesz ruszać EGR to go po prostu usuń programowo i kup zaślepkę, raz a porządnie i święty spokój.
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii

słoma
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 156
Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
Imię: zbyszek
Lokalizacja: częstochowa

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: słoma » 08 mar 2015, 19:53

kombinujesz kolego jak za przeproszeniem "koń pod gore" wykres powinien domykać się po kilku sekundach , mnie się domyka a Lancia jeszcze ma rezerw i się rozpędza , czyli po domknieciu kresek na maksa jeszcze jest kop , po wyłączeniu ASR faktycznie mam chyba ze 12 do setki, bo koła kręcą się na 3 biegach w miejscu i samochód nie chce jechać , a tak serio jedź do kogoś kto Ci to zaserwisuje , sam nic nie wymyślisz , EGR nie ma nic wspólnego z rozwijaniem mocy/


Tylko broń boże nie jedź do serwisu "res" pod \Rzeszowem autoryzowany Lancii i Alfy/ tam nie maja zielonego pojęcia o samochodach w ogóle.
delta twin turbo - już sprzedana .

Awatar użytkownika
dziaraxc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2014, 20:09
Imię: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych/Rzeszów

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - brak wyraźnego przyspieszen

Post autor: dziaraxc » 08 mar 2015, 20:00

Chyba trafiłem w końcu na dobry serwis , turbina idzie do regeneracji , cały ten wirnik jak po wojnie , coś musiało wlecieć gdyż łopatki pokrzywione , turbo śwista .
Za 3 dni dam znać , na chwile obecna wyrzucone 500 zł w przepływke , gdyby ktos potrzebował chętnie odsprzedam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”