Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe

crazz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 12
Rejestracja: 24 kwie 2014, 14:16
Imię: Michał
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe

Post autor: crazz » 11 lut 2015, 14:38

Cześć,

czy ktoś z was przechodził już wymianę koło dwumasowego w swojej Lancii? Ciekaw jestem, jak bardzo jest trwałe w wersji 2.0 :) przy jakim przebiegu wymienialiście i w jakim koszcie się zamknęliście? Ja póki co mam niecałe 150k na liczniku i dwumas na razie milczy. Ciekawe na jak długo... :)

Podobno silniki 2.0 są trwałe. No ale właśnie - podobno :)

Pozdrawiam,
Michał

Awatar użytkownika
OKOwiec
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 398
Rejestracja: 01 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe

Post autor: OKOwiec » 11 lut 2015, 20:50

Hej !
w moim 2.0 jtd dolatuje właśnie do 185 Kkm i dkz działa perfekcyjnie bez najmniejszych objawów zużycia.
Wiem tylko że moje auto było wcześniej użytkowane sporo w "trybie autostradowym" a w takich warunkach dwumas ma sporo lżej...

Pozdrawiam !

beciksz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 13
Rejestracja: 17 sie 2013, 12:51
Imię: Rysiek
Lokalizacja: Jasło

Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe

Post autor: beciksz » 11 lut 2015, 21:39

Witam!
Moja Delcia ma ok.130k i mam wrażenie,że sprzęgło jak by nowe było,ale przebieg też głównie autostradowy.
Pocieszające,że z tym na razie nie ma kłopotów w naszych autkach.

Pozdrawiam!

spoker
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Katowice

Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe

Post autor: spoker » 02 mar 2015, 12:47

ja dochodzę do 190tyś i wszystko w porządku ale też wiem że autko do 160tyś jeździło tylko po autostradach.
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii

słoma
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 156
Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
Imię: zbyszek
Lokalizacja: częstochowa

Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe

Post autor: słoma » 02 mar 2015, 14:06

hehehe, wszystkie po autostradach tylko niebywałe:)
delta twin turbo - już sprzedana .

Frogger
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 44
Rejestracja: 03 lut 2014, 20:40
Imię: Rafał
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe

Post autor: Frogger » 02 mar 2015, 14:08

fiatowskie silniki są bardzo wytrzymałe, ale obawy mam co do skrzyni biegów (manual) pochodzącej od Opla podobno to słynny model M32, z tego co poczytałem to lipa strzaszna

badger
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 26 sie 2014, 21:13
Imię: Jacek
Lokalizacja: Kraków

Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe

Post autor: badger » 26 mar 2015, 10:53

Ja wymieniłem przy 120 tys - co ciekawe dwumas tragicznie nie wyglądał sprzegło natomiast było zjechane.
Ciekawy przypadek - na wolnych obrotach trzepało mi samochodem potem zaczęło sie tłuc - po wymianie mam dalej zjawisko drgań tylko w mniejszym stopniu wcisnięcie sprzęgła zasadniczo eliminuje problem.
No i powód dla którego wymieniłem kpl sprzęgła dalej jest aktualny - ma ktos jakis pomysł - dzieje mi się to od czasu do czasu i koledzy mechanicy twierdza że jest wszystko OK. Istnieje mozliwość fuszerki montazowej nowych elementów ?? Samochód teraz ma 125 tys przebiegu

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe

Post autor: Tomzik » 13 lip 2015, 20:09

107 tysięcy i wysprzęglik klęknął rozchlapując płyn po tarczy sprzęgła.

Dwumasa swoją drogą już stukała.

Oba podzespoły produkcji LuK-a - szkopski szajs.

Za sprzęgło dałem 880zł, za dwumas po bardzo dobrym rabacie 2100zł, znów LuK-i. We Fiacie chcieli 1100zł za sprzęgło (ale nieoryginalne) i 3300 za dwumas odnawiany.

Przy okazji popuszczał już też uszczelniacz na wale - 240zł oryginalny.

Chyba było jeżdżone tylko po mieście, masakrycznie słaba trwałość. Ale mając w ręce to koło już wiem dlaczego - w silniku 20VT było sporo większe i dużo cięższe - solidna robota. A dziś byle co, oby drożej i częściej wymieniać.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

pawzak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 68
Rejestracja: 27 sie 2019, 18:34
Imię: Paweł

Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe

Post autor: pawzak » 03 wrz 2019, 17:25

Witam mam problem z sprzęgłem zaczyna się ślizgać i pytanie jakie polecacie dwumasa raczej sprawna przynajmniej nie daje żadnych oznak przebieg nie całe (130 tyś) silnik 2.0 rok 2009

Awatar użytkownika
witekf
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 4
Rejestracja: 17 gru 2015, 22:17
Imię: Witek
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe

Post autor: witekf » 07 gru 2019, 14:17

U mnie na liczniku blisko 260.000 km, głównie autostrada do pracy, po mieście prawie nie jeżdżę, dwumasa ok.
Lancia Delta III Hatchback 2.0 MultiJet 165KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”