Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: FXX » 21 lip 2019, 14:58

LUKIThesis pisze: 21 lip 2019, 14:52Nie edytuj z telefonu cytatów.
Nie bardzo rozumiem...
LUKIThesis pisze:Sprawdź, wyżej post.
Widziałem i co?
Pokazałem Ci, że tą pompę można spokojnie kupić taniej i ceną jaką zapłaciłeś nie jest tu wyznacznikiem minimum.
LUKIThesis pisze: A tak po twojemu, 1400 w ori plus pompa 800 to nie blisko 3 tys? Jednak wiem, że w ASO 3 tys to bez pompy.
Luki, do 1500zł to kupisz zestaw łącznie z pompą - tylko nie szukaj w ASO, a na wolnym rynku - są dostępne oryginalne zestawy.

A o ASO to mi nie pisz, bo za wymianę rozrządu w MiTo z 1.4 16V - zwykły wolnossący silnik - zawołali 2000zł i twierdzili, że to min. 5 godzin roboty.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: LUKIThesis » 21 lip 2019, 15:09

Kamil, miało być nie edytuje. Telefon mi ucina wyrazy. Co aktualizacja to słownik nie ma odmian i pisane wyrazy ucina do formy podstawowej.

A jak myślisz, ktoś nie mający w pobliżu siebie mechanika, który potrafi, inaczej, podejmie się wymiany rozrządu w thesis, a mający gdzieś w miarę blisko swojej miejscowości ASO, będzie wstawiać do“ Zenka od Ursusa“ by mu to ogarnął?
Fakt, że ja zamienników nie kupuje, a każdy zamiennik akurat jeśli chodzi tu o kilka, bo przecież nie ma wiele części do thesis, nie spełnia moich wymagań. To jest właśnie złoty środek na thesis, która może jeździć wbrew wszech obecnej opinni.

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: FXX » 21 lip 2019, 15:20

LUKIThesis pisze: 21 lip 2019, 15:09 Kamil, miało być nie edytuje. Telefon mi ucina wyrazy. Co aktualizacja to słownik nie ma odmian i pisane wyrazy ucina do formy podstawowej.
: ok2 :
LUKIThesis pisze: 21 lip 2019, 15:09A jak myślisz, ktoś nie mający w pobliżu siebie mechanika, który potrafi, inaczej, podejmie się wymiany rozrządu w thesis, a mający gdzieś w miarę blisko swojej miejscowości ASO, będzie wstawiać do“ Zenka od Ursusa“ by mu to ogarnął?
Fakt, że ja zamienników nie kupuje, a każdy zamiennik akurat jeśli chodzi tu o kilka, bo przecież nie ma wiele części do thesis, nie spełnia moich wymagań.
Wystarczy popytać na forum AH, gdzie zrobić rozrząd w Busso w danym regionie Polski. Egzemplarzy Alf Romeo z tym silnikiem jeździ naprawdę nieporównywalnie więcej niż Thesis, w całej Polsce i śmiało się można posiłkować ich doświadczeniami.

Nie piszemy o zamiennikach, piszemy o oryginałach. Ja rozumiem, że jesteś zwolennikiem ASO, ale ceny części to oni mają w wielu przypadkach z palca wyssane. Przykładowo za rozrząd do wspomnianego MiTo - cały czas mówimy o ori - zaśpiewali mi ponad 800zł, ten sam rozrząd u baseniarza to koszt jak dobrze pamiętam 450-470zł, a na rynku oryginalny zestaw to ok. 400zł.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: pietrek125 » 21 lip 2019, 15:44

Rozrząd 800(alledrogo) - 1500zł( warsztat)
+ robocizna 1200-1500zł
Co do wirników to w mojej była pompa ori z 2014 i już wirnik był popękany przy ośce... teraz założona pompa magneti-m. z metalowym tylko niestety made in china sic!...
Wystarczy popytać na AH buhahaha...
tylko tam polecają Autka.pl, a ci niestety nie mają pojęcia o Busso...
także dzięki za takie "polecanie"
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: FXX » 21 lip 2019, 16:06

Lepiej zapytać na LKP, to wyjdzie, że ten silnik to magia i nikt tego nie zrobi poza ASO i Wami ;)

Podałem Ci dwa warsztaty, gdzie bez problemu ogarniają Busso.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: pietrek125 » 21 lip 2019, 16:13

Napisałeś też "w danym regionie Polski" a w Małopolsce polecają Autka.pl... byłem pytałem... nieskorzystałem i sądząc po doświadczeniach freeq-a miałem nosa...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 4037
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: Maniak » 21 lip 2019, 16:58

Zasadniczo w,, stodole,, też można zrobić rozrząd w Busso przy pomocy odpowiednich narzędzi.......
Pzdr. Maniak
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: proxima86 » 21 lip 2019, 17:45

Alee macie problem
Thesisa kupują "biedaki" i szczeniaki po 18lat,którzy chcą mieć limuzynę za grosze,łatają wszystko na drut i potem na rynku takie śmieci są na sprzedaż.
Klasa średnia już nie mówię o wyższej już dawno zapomniała o tych starych autach,problem będzie się pogłębiał wraz ze spadkiem ceny Thesis.
Brzydko napisane ale niestety prawdziwe.
Dobre egzemplarze mają kolekcjonerzy i fani modelu i wątpię żeby chcieli sprzedać za 7k.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: LUKIThesis » 21 lip 2019, 20:15

Swego czasu wystawiłem swoją... Za 100 tys zł... Ale nie było chętnych :lol: woleli złomowozy :lol:

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 21 lip 2019, 20:46

We Włoszech nie lubią tego auta, i nie lubili już dawno temu jak miały po kilka lat, pytanie dlaczego ;)
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: pietrek125 » 21 lip 2019, 20:56

Bo Włosi są leniwi ? i do byle g..na trzeba rozbierać pół Thesis ?
Generalnie włoskie auta nie są zaprojektowane pod mechanika... Młody walczy teraz z Maryśką 20v i też stwierdziliśmy że wyciągamy cały zespół napędowy... bo rozrząd,tulejka górnej łapy, kolektor Vis , i dobrze zrobiliśmy bo wyszły kwiatki z drążkami skrzyni, podporą półosi, pfzewodami wspomagania i hamulcowymi... jednego nie przewidzieliśmy... że przedni pas się nie odkręca... i trzeba było do kompletu sanki zrzucić...
Ostatnio zmieniony 21 lip 2019, 21:06 przez pietrek125, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 21 lip 2019, 21:01

Przecież sami ją zbudowali :D
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: pietrek125 » 21 lip 2019, 21:19

Ano zbudowali... pierwszy przykład z brzegu... dolne wahacze "banany"pytanie za 100pkt dlaczego śruby w sankach są od góry ?
I zwyczajnie ich nie odkręcisz bez opuszczania saneķ ? Ewidentnie bo im tak pasowało przy uzbrajaniu sanek na linii produkcyjnej... a że ktoś będzie k..wował przy wymianie to im to lotto...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 21 lip 2019, 21:24

Hah, dlatego jak jadę swoją omijam każda dziurę a trasę planuję jak „najmniej” dziurawą...

ps. pojawił się nowy oryginalny wydech od V6 na forum do sprzedania jak czytam opis kolegi freeq to mi krew w żyłach mrozi...
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: pietrek125 » 21 lip 2019, 21:37

Właśnie tak się kończy oddawanie Thesis do mechaników takich jak np Autka.pl z Krk...bo to oni właśnie przelali czar goryczy u freeq-a
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”