Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2053
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 15 lip 2019, 22:04

Zdjęcia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2019, 7:55 przez MICHU, łącznie zmieniany 1 raz.
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Multipla Bipower rocznik milenijny, Hyundai i20 2019

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 809
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: Testy Tetrisów - biegun północny 2001r

Post autor: schab » 16 lip 2019, 7:49

Jeżeli już , to nie "biegun północny" , tylko koło podbiegunowe ...
Różnica kilku tysięcy kilometrów i 33' szerokości geograficznej .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2053
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 16 lip 2019, 8:23

poprawione, słuszna uwaga
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Multipla Bipower rocznik milenijny, Hyundai i20 2019

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4323
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: Dawid » 16 lip 2019, 14:45

Coś słabo te testy poszły skoro auta są takie kapryśne...delikatnie powiedziawszy.
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +soft
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2053
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 16 lip 2019, 15:06

Dacia jak nowa to tez jest piękna i błyszcząca a po trzech latach ruda na niej wyłazi...
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Multipla Bipower rocznik milenijny, Hyundai i20 2019

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3385
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: volf » 16 lip 2019, 15:57

Dacia to chyba nie ta półka :lol:
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2053
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 16 lip 2019, 17:19

To fakt, w wątku „pogaduszki o Lancii thesis” nie wychwalałem nigdzie tego auta a wręcz przeciwnie napisałem, że to gwóźdź do trumny marki był.
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Multipla Bipower rocznik milenijny, Hyundai i20 2019

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4323
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: Dawid » 16 lip 2019, 18:46

Pod względem awaryjności to Dacia przy Thesis to prawie premium ;)
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +soft
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2117
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: LUKIThesis » 16 lip 2019, 19:11

Dawid pisze: Pod względem awaryjności to Dacia przy Thesis to prawie premium ;)
Kijem mieszasz ciasto czy mikserem? ;)
Wszystko zależy od egzemplarza. Thesis owszem, nie lubi zimy, ma za dużo ulepszeń które pomagają ale zimą przymarzają.
Mimo to thesis jak dobrze użytkowania i dopieszczona to nie przynosi problemów.
Fakt, ruda lubi thesis spod chmurki ale jeśli chodzi o mechaniczne awarie to nie narzekam. Moja ma 295 tys km, w tym moje 120 tys km. Po walkach z serwisami przy awarii skrzyni i po ich zakończeniu przy 220 tys km, 75tys km bez awarii i problemów. Zawsze ile by nie stała, aku nie pada, wsiadam odpalam i zawsze mogę liczyć na moją thesis i między zegarami OK.
Wystarczy poczytać lub kupić sobie bmw, lub tak jak ja swego czasu DS5 i wtedy okazuje się, że thesis jest autem normalnym pod względem awarii, a nawet mniej awaryjnym.

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2436
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: kond243 » 16 lip 2019, 19:24

Prawdę piszesz Luki. Ruda lubi Thesis ale po piętnastu czy siedemnastu latach. A nie po dwuch czy trzech latach. Ja też nie narzekam. Nic się z nią nie dzieje.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4323
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: Dawid » 17 lip 2019, 1:08

Nie no przepraszam...Thesis jest mega bezawaryjnym autem.Tak bardzo zajebistym że kiedyś była na forum dyskusja o tym jak to pewien jegomość zrobił tyś kilometrów bez awarii i się z tego cieszył.No wynik godny wpisu do księgi rekordów.
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +soft
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2436
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: kond243 » 17 lip 2019, 1:55

Jak kupił strucla to jego problem. Ja nie mam z nią problemów. Jedynie eksploatacja. Więc teraz nie wiem do czego pijesz? Miałeś Thesis że tak wypowiadasz się w samych negatywach.? Czy tylko z forum czerpiesz swoją wiedzę? Są tutaj użytkownicy którzy z tym autem jakoś problemów nie mają. Nie wliczając w to automatów bo to jest prawdziwa kicha. Ale nawet jak ogarnie się skrzynię to też będzie jeździć. Znam jedną Thesis 3.2 której nie ma na forum. Dziewczyna jeździ od długiego czasu i też się nic nie dzieje a kilometrów dość dużo nią robi i specjalnie nie przywiązuje wagi do dbania o to auto. Jeśli jest normalny egzemplarz to będzie ok. Te które awariami witają co dzień to mają przebiegi rzędu 500-700tyś.A to już naprawdę dużo i większość podzespołów będzie się sypać. Skoro u Lukiego jest już 300 tyś km a u mnie 410 tyś km,więc chyba samo to mówi za siebie. Prawie każdą z nich ma skręcony licznik. To auto jakoś nie jest ponad przeciętnie awaryjnie chyba że ma te 500 tyś km za sobą a właściciel robił wszystko na trytke i drut. Praktycznie każde auto po takim przebiegu ma problemy tylko ludzie też podchodzą do tego tak " we Włochu spali się bezpiecznik i odrazu kit szit i szrot bo elektryka siada"W vaginach jak się spali to nagle normalne tak może się stać. Przynajmniej Thesis nie płonie że wstydu jak Bawarskie Modyfikacje Wartburga a to jest nagminne ,nie ważne czy diesel czy benzyna i tak się pali
Tego problemu nikt nie widzi a jest już dobrych 15lat od E39. Tera policyjna spłonęła nowa.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2053
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 17 lip 2019, 8:19

Heh, mojej żonie padło turbo w scenicu i od kilku dni jeździ busso do pracy, za każdym razem zastanawiam się czy wróci, póki co odpukać jeździ :lol:
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Multipla Bipower rocznik milenijny, Hyundai i20 2019

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2117
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: LUKIThesis » 17 lip 2019, 14:14

Dawid pisze:
17 lip 2019, 1:08
Nie no przepraszam...Thesis jest mega bezawaryjnym autem.Tak bardzo zajebistym że kiedyś była na forum dyskusja o tym jak to pewien jegomość zrobił tyś kilometrów bez awarii i się z tego cieszył.No wynik godny wpisu do księgi rekordów.

Dawid, nie obraź się ale po twojej liście aut w podpisie wnioskuję, że nadal mieszasz ciasto kiljem ;)

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2053
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Testy Tetrisów - koło podbiegunowe 2001r

Post autor: MICHU » 17 lip 2019, 14:37

w sumie nic nowego ale uczulają w internetach ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Multipla Bipower rocznik milenijny, Hyundai i20 2019

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”