W sumie takie ala Thesis/Delta by się idealnie wkomponowałyHelios pisze:Jak tak patrzę na to auto to mam wrażenie, że ono ma linie robione pod Lancię Np. to przetłoczenie na wysokości klamek, biegnące aż do tylnego zderzaka i tam zawracające to na tylnym błotniku aż "rysuje" kształt dolnej krawędzi lampy rodem z Delty
Nowy Chrysler 200 (2014)
Moderator: giekso
- hubertbo
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 30 gru 2012, 16:48
- Imię: hubertbo
- Lokalizacja: Kraków
Re: Nowy Chrysler 200 (2014)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD 2002
Re: Nowy Chrysler 200 (2014)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- grzole
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6821
- Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
- Skype: grzole
- Lokalizacja: Warszawa
Chrysler 200
Zrobiłem zdjęcia na stoisku Chryslera na Houston Auto Show. 200 na rok 2015 wygląda ładnie nie tylko na zewnątrz. Takie auto ze znaczkiem Lancia mogło by podbić serca LKP.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
Re: Nowy Chrysler 200 (2014)
skuki
I znak czasów, amerykańska reklama po hiszpańsku
I znak czasów, amerykańska reklama po hiszpańsku
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowy Chrysler 200 (2014)
Analiza nowego modelu Chrysler'a z oceną, że powinien być hitem w USA.
Autor bloga podaje też info, dlaczego 200 nie wszedł do Europy ani pod marką Lancia, ani Chrysler.
Po pierwsze jest jednak zbyt amerykański co nie wróżyło dobych wyników (pomijając słabość obu marek w Europie)
Przede wszystkim jednak Fiat stawia wszystko na AR 'Giulia'. Wszystkie siły, cały marketing pójdzie na sedana i kombi Alfy. Jakakolwiek konkurencja wewnętrzna mogłaby tylko skomplikować plan odrodzenia marki Alfa Romeo. Ten plan z kolei i tak jest bardzo ambitny i ryzykowny....
Autor bloga podaje też info, dlaczego 200 nie wszedł do Europy ani pod marką Lancia, ani Chrysler.
Po pierwsze jest jednak zbyt amerykański co nie wróżyło dobych wyników (pomijając słabość obu marek w Europie)
Przede wszystkim jednak Fiat stawia wszystko na AR 'Giulia'. Wszystkie siły, cały marketing pójdzie na sedana i kombi Alfy. Jakakolwiek konkurencja wewnętrzna mogłaby tylko skomplikować plan odrodzenia marki Alfa Romeo. Ten plan z kolei i tak jest bardzo ambitny i ryzykowny....
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM