Lancia Thema I / Thema 8.32 by Ferrari
Moderator: giekso
- Watazka
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 1525
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 0:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Thema integrale
Było coś takiego?
Thema integrale
Tytuł chyba taki przewrotny tylko, bo na zdjęciu jest 8.32
Rodzinnie:
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
Thema integrale
No nie bardzo-mało kumam włoski, ale differenziale torsen rozumiem."Gawlick" pisze:Tytuł chyba taki przewrotny tylko, bo na zdjęciu jest 8.32
Strang Delta 1,9td
Thema integrale
z tego co ja kumam, to to taki "prototyp" 8.32 z napędem 4x4 z centralnym dyfrem visco i torsenem z tyłu
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Thema integrale
To dopiero perełka. Taką mieć!
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Thema integrale
Była 164 z napędem na obie osie więc i w Themie było to wykonalne. Szkoda że poza prototyp to nie wyszło.
Blog o motoryzacyjnej włoszczyźnie i nie tylko: http://www.fiergloo.pl/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Thema integrale
Poszukując info o prototypie Themy Integrale trafiłem na coś takiego:
Video ufficiale: Lancia Thema 8.32 - Un 8 cilindri 4 litri con trazione integrale, 275 CV con una coppia ... Ormai non la faranno piu: il prototipo e del 2003, quindi considetato obsoleto. ...
Jest to potwierdzenie że taka wersja prototypowa istniała, mało tego, zacytowana informacja dotyczy filmiku trwającego 5 min i 16sec. video-ufficiale-lancia-thema-832/2
Video ufficiale: Lancia Thema 8.32 - Un 8 cilindri 4 litri con trazione integrale, 275 CV con una coppia ... Ormai non la faranno piu: il prototipo e del 2003, quindi considetato obsoleto. ...
Jest to potwierdzenie że taka wersja prototypowa istniała, mało tego, zacytowana informacja dotyczy filmiku trwającego 5 min i 16sec. video-ufficiale-lancia-thema-832/2
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2737
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Thema integrale
Filmik dotyczy zwykłej (o ile można ja tak nazwać) Themy 8.32 Słyszałem za to ze ktoś podjął się próby zrobienia Themy Integrale na bazie Themy 8.32. I Zdjęcia prezentowane przez "kappa96" to właśnie ta "próba"kappa96 pisze:Poszukując info o prototypie Themy Integrale trafiłem na coś takiego:
Zwróćmy uwagę również na to ze na zdjęciach "Themy Integrale" jako baza widoczna jest właśnie 8.32. Jednak 8.32 miała zawieszenie różniące się od standardowej Themy i jej koła przykręcane były 5 śrubami. Na zdjęciach widać Borbety. Rozstaw śrub 4x98. Wychodziło by na to ze tak jak wspomniano wyżej napęd mógł być zaczerpnięty z Alfy 164 lub, ta Thema ma po prostu detale zaczerpnięte Z Themy Ferrari
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Thema integrale
Może i napęd zaczerpnięty ze 164, z tym że 164 Q4 miała napęd Steyr-Daimler-Puch. Jeśli te felgi na Themie mają 4 szpile to piasty muszą byc przeszczepione z innego modelu, bo Q4 miała 5 szpil, podobnie jak każda 164 po 90ym roku.
EDIT: Tak w woli uzupełnienia. 164 miała napęd ViscoMatic stały sterowany elektronicznie, tylna oś to był dyfer Torsena, przedni dyfer był konwencjonalny, a środkowy to kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego.
EDIT: Tak w woli uzupełnienia. 164 miała napęd ViscoMatic stały sterowany elektronicznie, tylna oś to był dyfer Torsena, przedni dyfer był konwencjonalny, a środkowy to kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego.
Blog o motoryzacyjnej włoszczyźnie i nie tylko: http://www.fiergloo.pl/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2737
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Thema integrale
Wydawało mi się ze 164 ma 4 śruby, ale faktycznie ma 5. To jakby trochę bardziej komplikuje sprawę choć może i Borbet jest np 5 śrubowy bo w sumie to są tez takie tylko nie wiem jaki rozstaw śrub ma 164
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Thema integrale
Korekta co do mojego postu- każda 164 V6 powinienem napisac od początku produkcji. Twin Sparki miały 4. Tak jak ta 75 America co stoi za tą Themą- też ma 5 szpil i po tym można poznac, że to wersja V6.
Co do rozstawu głowy nie dam- chyba 5x98
Co do rozstawu głowy nie dam- chyba 5x98
Blog o motoryzacyjnej włoszczyźnie i nie tylko: http://www.fiergloo.pl/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Porównanie "trójek V6 projektu 4"
Nic dziwnego (w pierwszym linku) skoro Theme 16v porównano do Alfy 164 2.0 Turbo która ma 8v(defacto silnik Themy Turbo 8v)
Blog o motoryzacyjnej włoszczyźnie i nie tylko: http://www.fiergloo.pl/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Porównanie "trójek V6 projektu 4"
a mnie sie zdawało że w alfach 164 była tylko v6 turbo... z 205 koniami, a tu jakieś 8v?? Pozdrawiam
Porównanie "trójek V6 projektu 4"
U mnie na blogu masz wypisane wszystkie możliwe wersje silnikowe 164
2.0V6 TB o którym mówisz wszedł w roku 1990- miał 210KM i ponad 300Nm bez kata, z katalizatorem 205KM i Nm już nie pamiętam, ale coś kolo 280.
2.0V6 TB o którym mówisz wszedł w roku 1990- miał 210KM i ponad 300Nm bez kata, z katalizatorem 205KM i Nm już nie pamiętam, ale coś kolo 280.
Blog o motoryzacyjnej włoszczyźnie i nie tylko: http://www.fiergloo.pl/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/