I 99% tych samochodów na naszych drogach będzie miało znaczek Chryslera, bo sprowadzenie tego z USA będzie 10 razy bardziej oplacalne niż kupno tego w PL w salonie....Luckyy pisze:Tomzik pisze:Moim zdaniem też nie- Thema przy tym była szczytem elegancji i przede wszystkim proporcjonalnej linii.
W 300C/Themie najbardziej wkurzają mnie te otwory strzelnicze po bokach, zwane szumnie oknami. Za duzo blachy, za mało okien i po prostu wygląda przez to jak lekki pojazd opancerzony do zadań zwiadowczych...
Mi sie to akurat bardzo podoba
i szczerze to jak bym mial kupic to wolałbym to auto z logo Chryslera niz Lanci - jakos mi lepiej pasuje
Lancia Thema II (Chrysler 300)
Moderator: giekso
- NIKI
- Forumowicz/ka
- Posty: 712
- Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Moje byłe Włoszki
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
99% na pewno nie, ale masz rację, że Chrysler nie zniknie z naszych dróg
Import z USA/Kanada to jedno, ale oczywiście będzie też import Lancii z Europy Zachodniej, w obu wypadkach samochody używane. Nie wierzę w duży prywatny import nówek z USA, ze względu na brak gwarancji.
Import z USA/Kanada to jedno, ale oczywiście będzie też import Lancii z Europy Zachodniej, w obu wypadkach samochody używane. Nie wierzę w duży prywatny import nówek z USA, ze względu na brak gwarancji.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Opiniotwórczy w USA Consumer Reports. Na wstępie ocena, że Chrysler 300C był kiepskim samochodem.
Nowy Chrysler 300 za to opisany w bardzo pochlebnych słowach. Ogólnie plus za silnik, właściwości jezdne, komfort, wyciszenie i wnętrze.
Nowy Chrysler 300 zdobył 80 pkt w teście (poprzednik - 300C miał ich zaledwie 64). Liderzy segmentu mają max 92 pkt.
Consumer Reports lauds Chrysler 300 improvement, Hyundai Genesis still tops
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TH5pFbNpxWI&NR=1[/youtube]
I już Lancia Thema złapana na ulicy w Detroit, podczas testów.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DJkQeoC4 ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s2MPwJr3 ... re=related[/youtube]
Nowy Chrysler 300 za to opisany w bardzo pochlebnych słowach. Ogólnie plus za silnik, właściwości jezdne, komfort, wyciszenie i wnętrze.
Nowy Chrysler 300 zdobył 80 pkt w teście (poprzednik - 300C miał ich zaledwie 64). Liderzy segmentu mają max 92 pkt.
Consumer Reports lauds Chrysler 300 improvement, Hyundai Genesis still tops
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TH5pFbNpxWI&NR=1[/youtube]
I już Lancia Thema złapana na ulicy w Detroit, podczas testów.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DJkQeoC4 ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s2MPwJr3 ... re=related[/youtube]
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
broker pisze:99% na pewno nie, ale masz rację, że Chrysler nie zniknie z naszych dróg
Import z USA/Kanada to jedno, ale oczywiście będzie też import Lancii z Europy Zachodniej, w obu wypadkach samochody używane. Nie wierzę w duży prywatny import nówek z USA, ze względu na brak gwarancji.
wystarczy import grilla z UK
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Nie wiem czy to już było, może przeoczyłem.
W USA zastanawiają się na wskrzeszeniem Dodge Magnum, czyli europejskiego Chrysler 300C Touring.
A to by pewnie oznaczało Lancie Thema SW
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
La casa torinese ha diramato i listini ufficiali della nuova Lancia Thema: si va dai 41.400 euro per la Gold ai 50.900 della Executive.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Z pierwszych informacji widzimy, że Thema ma nie być tańsza niż 530d i A6 3.0TDI.
Bez handicapu cenowego rynkowo ten samochód ma szanse na wynik jak Thesis 1000-2000 szt/ rok.
Jedyne uzasadnienie jakie widzę dla Themy, to podniesienie prestiżu marki i posiadanie w gamie przez Fiata
jakiegokolwiek samochodu ponadkompaktowego.
Bez handicapu cenowego rynkowo ten samochód ma szanse na wynik jak Thesis 1000-2000 szt/ rok.
Jedyne uzasadnienie jakie widzę dla Themy, to podniesienie prestiżu marki i posiadanie w gamie przez Fiata
jakiegokolwiek samochodu ponadkompaktowego.
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Będzie trochę tańsza, ale faktycznie różnica nie jest duża (Thema 239 KM = 47 tys euro, BMW 530d = 50 tys euro).Lechu pisze:Z pierwszych informacji widzimy, że Thema ma nie być tańsza niż 530d i A6 3.0TDI.
Bez handicapu cenowego rynkowo ten samochód ma szanse na wynik jak Thesis 1000-2000 szt/ rok.
Pozostaje kwestia finansowania, wyposażenia seryjnego i jak zwykle polityki rabatów.
Thesis miała specyficzną stylistykę, zbyt oryginalną na konserwatywnego klienta. Thema na pewno taka nie jest
Sam jestem bardzo ciekaw jak auto poradzi sobie na rynku ....
Dodałbym napęd na tył, to nowość w koncernie i mocny punkt Themy.Lechu pisze: Jedyne uzasadnienie jakie widzę dla Themy, to podniesienie prestiżu marki i posiadanie w gamie przez Fiata jakiegokolwiek samochodu ponadkompaktowego.
tomek pisze:Nowa Lancia Thema
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pg1kOzis ... r_embedded#![/youtube]
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Lancia Thema wraca na rynek
Thema ma kusić także bogatym wyposażeniem i innowacyjnymi systemami bezpieczeństwa. Na jej pokładzie znajdzie się system osuszania hamulców, kamera cofania, aktywny tempomat czy system ostrzegania o zagrożeniu najechaniem na tył pojazdu.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Czekam na informacje o cenach.
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Właśnie sobie uzmysłowiłem, że jednak Thema może być odbierana jako relatywnie tani samochód. Toż przecież Chrysler 300 ma de facto wymiary klasy S (!)
Długość 5044 mm
Szerokość 1905 mm
Wysokość 1486 mm
Rozstaw osi 3053 mm
Masa własna 1797 - 2047 kg
--------------
Mercedes S klasa
Długość 5044 mm
Szerokość 1905 mm
Wysokość 1486 mm
Rozstaw osi 3053 mm
Masa własna 1797 - 2047 kg
--------------
Mercedes S klasa
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM