Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Historia elektryki w autach

Post autor: Nat » 22 lip 2010, 8:17

:link:
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji

Post autor: Nat » 28 wrz 2010, 14:25

pierwsze audio samochodowe.jpg
[/url]

Kliknij w fotografię :!:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji

Post autor: broker » 18 maja 2011, 23:14

Historii Fiata część 1 [geneza motoryzacji]

:link:



: zdziwiony :
Fiat lubił w tamtych czasach bić rekordy. Skonstruował m.in. model ?300 HP Record?, specjalnie żeby pobić światowy rekord szybkości. Jego silnik o pojemności 28353 cm? miał moc 290 KM. Prowadzony przez Pietro Bordino w Brooklands w 1911 roku osiągnął prędkość 200 km/h, a w 1912 na Long Island aż 290 km/h.

Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji

Post autor: broker » 19 maja 2011, 22:19

Pierwszy polski ślad, czyli historii Fiata część 2 [geneza motoryzacji]

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji

Post autor: broker » 19 maja 2011, 22:25

Historia rekordów prędkości

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji

Post autor: broker » 23 maja 2011, 1:57

Myszka Miki, czyli historii Fiata część 3 [geneza motoryzacji]

:link:


Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji

Post autor: broker » 23 maja 2011, 22:33

Polski Fiat i linia Bertone, czyli historii Fiata część 4 [geneza motoryzacji]

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Potworny Fiat Mefistofele

Post autor: broker » 02 lip 2011, 6:46

Potworny Fiat Mefistofele

Na tegorocznym Festiwalu Prędkości w Goodwood, który uroczyście rozpocznie się dzisiaj, Fiat zaprezentuje dwie niespodzianki. Jedna z nich to piekielny rydwan z silnikiem o pojemności 21,7 litra

:link:


Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji

Post autor: broker » 08 sie 2011, 0:54

Ferrari F40 (1987) [historia motorsportu]

Fenomen, legenda, synonim mocy, wzór supersportowego samochodu? Długo można tak mówić lub pisać o Ferrari F40. Ostatni drogowy model zbudowany za życia wielkiego Enzo Ferrariego stał się prawdziwym symbolem marki mającej główną siedzibę w Maranello.

:link:


Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji

Post autor: broker » 18 sie 2011, 19:55

Skazany na sukces, czyli historii Ferrari część 1 [geneza motoryzacji]

:link:

Obrazek

Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji

Post autor: broker » 21 sie 2011, 23:13

American Dream, czyli historii Ferrari część 2 [geneza motoryzacji]

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji

Post autor: broker » 23 sie 2011, 20:08

Daytona, Fiat i Schumacher, czyli historii Ferrari część 3 [geneza motoryzacji]

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Tak hartowała się Lancia [geneza motoryzacji]

Post autor: broker » 27 sie 2011, 10:54

Tak hartowała się Lancia [geneza motoryzacji]


:link:

Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Krótka historia romansu Maserati z Chryslerem

Post autor: broker » 16 wrz 2011, 21:59

Krótka historia romansu Maserati z Chryslerem

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3041
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji

Post autor: broker » 29 wrz 2011, 18:02

A wszystko przez Forda ? historia marki Dodge [geneza motoryzacji]

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”