Lancia Ypsilon III
Moderator: giekso
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
Może gdyby jakakolwiek reklama była widoczna w TV, to jeszcze bardziej by podziałało
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
No właśnie dlatego wydawało sie to dużo lepsza opcja niż red&black. Ale w cenniku u nas wersja bieda za całkiem nie mała sumkę... Chyba że robili to na szybko i jest masa błędów.
Rodzinnie:
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
Diler w Gdańsku oferuje za 47 tys PLN z klimą, lakier metalik, skórzana kierownica i 5 lat gwarancji bez limitu km.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
W kwestii ceny
Wiem, wiem, Lancia to nie Audi, mimo wszystko poniższe daje trochę do myślenia, tym bardziej, że A1 wybitnie mi się nie podoba.
Audi A1 kosztuje od 67 tys PLN (!), dopłaty:
- klimatyzacja manualna to jedyne 4.300 PLN
- lakier metalik 2.300 PLN
- kierownica skórzana 770 PLN
- dopłata za 5 lat gwarancji (limit 150 tys km) - promocyjnie od 120 do 210 zl miesiecznie (w zależności jaki serwis dostaniemy)
*Do podanych cen należy doliczyć koszty transportu i przygotowania samochodu do wydania w łącznej kwocie 670 PLN brutto
Wiem, wiem, Lancia to nie Audi, mimo wszystko poniższe daje trochę do myślenia, tym bardziej, że A1 wybitnie mi się nie podoba.
Audi A1 kosztuje od 67 tys PLN (!), dopłaty:
- klimatyzacja manualna to jedyne 4.300 PLN
- lakier metalik 2.300 PLN
- kierownica skórzana 770 PLN
- dopłata za 5 lat gwarancji (limit 150 tys km) - promocyjnie od 120 do 210 zl miesiecznie (w zależności jaki serwis dostaniemy)
*Do podanych cen należy doliczyć koszty transportu i przygotowania samochodu do wydania w łącznej kwocie 670 PLN brutto
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
Oczywiście masz rację.
Lancia to nie Audi.
Całe szczęście.
Nie mniej nadal uważam, że powinna bardziej w Tv widoczna być,
Jeep, widoczny jest.
Alfa, również.
Fiat, tak samo.
Lancia słabo.
Warto nad tym pomyśleć!!
Lancia to nie Audi.
Całe szczęście.
Nie mniej nadal uważam, że powinna bardziej w Tv widoczna być,
Jeep, widoczny jest.
Alfa, również.
Fiat, tak samo.
Lancia słabo.
Warto nad tym pomyśleć!!
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
To są jakieś nieziemskie kwoty ale ludzie i tak powiedzą, że 70 tys. za Audi to dobra cena. Coś tam burkną o prestiżu, jakości, wyposażeniu a jak im powiesz, że A1 to przepłacone Polo to się oburzająAudi A1 kosztuje od 67 tys PLN (!),
Lancia Ypsilon na pewno ma wiele atutów, mi się podoba chociaż brakuje mi takiej mocniejszej wersji Trzeba kupować też ze względu na produkcję krajową
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
Ja cały czas mam nadzieje że wepchną tam pod maskę coś mocniejszego niż benzynowe 0,9 85 km i diesla 1.3 95 km. Wizerunek modnego gadzetu który teraz kreują, myśle że by zbytnio na tym nie ucierpiał... Szczególnie że wersja Momo Design S z wyglądu jest bardziej zadziorna
Rodzinnie:
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
A ja mam nadzieję, że zejdą z ceną i dostosują ją do segmentu A, na którym Y powstała, bo teraz mam autko klasy Pandy za cenę Punto niestety.
O mocniejszym silniku nie wspomnę
O mocniejszym silniku nie wspomnę
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
Z polskiego punktu widzenia Y jest droga, podobnie jak Fiat 500, któty jest hitem na Zachodzie (szkoda, że Y nie jest )
Obiektywnie jednak ? Y jest droższa od 500 raptem o kilka tys PLN a różnica jednak jest:
F500
Długość 3546 mm
Szerokość 1627 mm
Wysokość 1488 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Lancia Y
Długość 3842 mm
Szerokość 1676 mm
Wysokość 1520 mm
Rozstaw osi 2390 mm
Lancia nie będzie oferować taniej Ypsilon, specjalnie na rynki Europy Wschodniej, ceny muszą być z grubsza podobne.
Na Zachodzie cena za to nie jest elementem kluczowym. Dowód ? Fiat 500 czy Audi A1.
Obiektywnie jednak ? Y jest droższa od 500 raptem o kilka tys PLN a różnica jednak jest:
F500
Długość 3546 mm
Szerokość 1627 mm
Wysokość 1488 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Lancia Y
Długość 3842 mm
Szerokość 1676 mm
Wysokość 1520 mm
Rozstaw osi 2390 mm
Lancia nie będzie oferować taniej Ypsilon, specjalnie na rynki Europy Wschodniej, ceny muszą być z grubsza podobne.
Na Zachodzie cena za to nie jest elementem kluczowym. Dowód ? Fiat 500 czy Audi A1.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
A ja mam takie może dosyć nietypowe pytani Może już padło ale ciężko tak przeszukać całe forum A pytanie takie:
Dlaczego Lancia Ypsilon nie przeszła jeszcze testu euroNCAP
Wydawało mi się, że każde nowe musi takiej próbie zostać poddane. Poprzedni model też nie był testowany. Pierwszy Ypsilon zdobył 2* i wypadałoby poprawić ten wynik
Dlaczego Lancia Ypsilon nie przeszła jeszcze testu euroNCAP
Wydawało mi się, że każde nowe musi takiej próbie zostać poddane. Poprzedni model też nie był testowany. Pierwszy Ypsilon zdobył 2* i wypadałoby poprawić ten wynik
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
nie każde musi zostać poddane - jak spojrzysz do nich na stronę, to zobaczysz, ile samochodów brakuje. Nie mam pojęcia na podstawie czego Euro-NCAP bierze samochody do testu.
za to tu masz wszystko ładnie napisane
za to tu masz wszystko ładnie napisane
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- grzole
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6821
- Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
- Skype: grzole
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
Jesteśmy w sprzedaży Ypsilona minimalnie lepsi niż Szwajcaria. Jak na różnice w potencjale finansowym nabywcy (i liczbie ludności kraju), i tak nie jest źle, bo wychodzi, że kupujemy ten model na poziomie wyrobionych i bogatych krajów (jest nas 4x więcej, lecz jesteśmy 4x biedniejsi w sile nabywczej).
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
Aktualny banner z blogu Fiat Group's World
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowa Lancia Ypsilon (III)
Dobre wyniki sprzedaży ale zawsze może być lepiej Szkoda, że u nas w kraju ludzie patrzą na samochody przez pryzmat ceny i kraju pochodzenia bo wydaje mi się, ze to auto ma dużo do zaoferowanie i jest naprawdę fajna i ciekawą propozycją na rynku