FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Moderator: giekso
Re: Fiat/Alfa/Lancia w latach 2010-15
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Thema i Voyager
Żeby chociaż grill był bardziej lanciowy...
Thema ładna, ale zbytnio chryslerem zalatuje...jedyny plus, że dali silniki porządne takie "hamerykańskie" bo bałem się że znowu będą tam jakieś 2l benzynki
Thema ładna, ale zbytnio chryslerem zalatuje...jedyny plus, że dali silniki porządne takie "hamerykańskie" bo bałem się że znowu będą tam jakieś 2l benzynki
QV...soon:)
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Thema i Voyager
Thema byłaby ok, gdyby dostał przód trochę bardziej lanciowy - grill i może jakieś nieco inne lampy (bardziej kanciaste?) - wtedy przypominałaby trochę oryginalną Themę
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Lancia - nowe modele Ypsilon, Thema, Grand Voyager
Mam nadzieję, że Thema i Voyager powtórzą sukces Freemonta, który niespodziewanie stał się mocnym punktem Fiata w Europie.
Lancia potrzebuje tego nawet bardziej niż Fiat.
Lancia potrzebuje tego nawet bardziej niż Fiat.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Alfa/Lancia w latach 2010-15
Znienawidzony przez Alfisti zarząd koncernu FIAT w końcu przemówił podczas targów we Frankfurcie! Nas tam nie było, ale ów zarząd udostępnił również dokument, który przedstawia główne założenia prowadzenia marki Alfa Romeo.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia - nowe modele Ypsilon, Thema, Grand Voyager
Lancia coś nie traktuje poważnie polskiego rynku. W całej Europie w ofercie są już Thema i Voyager a na polskiej stronie Lancii cisza.
Wrzucili tylko cennik Voyager'a, Themy już nie. Poza tym w zakładce modele czy konfigurator ciągle tylko Ypsilon, Musa i Delta.
Jak się domyślam w salonach też pewnie nie ma nowych modeli.
Wrzucili tylko cennik Voyager'a, Themy już nie. Poza tym w zakładce modele czy konfigurator ciągle tylko Ypsilon, Musa i Delta.
Jak się domyślam w salonach też pewnie nie ma nowych modeli.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Models 2012
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Alfa/Lancia w latach 2010-15
Marchionne expects 6 million sales for Fiat-Chrysler in 2014
Sprzedaż Fiat/Chrysler
2011 - 4,2 mln samochodów
2014 - 6 mln
W tym roku słaba sprzedaż w Europie zrównoważona przez mocny rynek w USA i Ameryce Płd
W 2012 dalej słabo w Europie, ale znakomite perspektywy w USA
Fuzja z Chrysler'em nie nastąpi w 2012
Wartość sprzedaży Fiat/Chrysler
2011 - 58 mld euro
2014 - 100 mld euro
Dalsza konsolidacja na rynku producentów, eliminacja niszowych producentów, na rynku pozostanie maksymalnie 6 globalnych graczy w tym Fiat/Chrysler
Sprzedaż Fiat/Chrysler
2011 - 4,2 mln samochodów
2014 - 6 mln
W tym roku słaba sprzedaż w Europie zrównoważona przez mocny rynek w USA i Ameryce Płd
W 2012 dalej słabo w Europie, ale znakomite perspektywy w USA
Fuzja z Chrysler'em nie nastąpi w 2012
Wartość sprzedaży Fiat/Chrysler
2011 - 58 mld euro
2014 - 100 mld euro
Dalsza konsolidacja na rynku producentów, eliminacja niszowych producentów, na rynku pozostanie maksymalnie 6 globalnych graczy w tym Fiat/Chrysler
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Alfa/Lancia w latach 2010-15
Ciekawe co z tego wyniknie, jak te nowe samochody będą wyglądać.
Nowe modele Chrysler i Lancia będą projektowane tak by pogodzić styl amerykański i włoski.
Nowa stylistyka ma dać w efekcie modele globalne.
Na czele zespołów projektowych stanie Lorenzo Ramaciotti, człowiek, który ma doświadczenie w projektowaniu Ferrari i Maserati (Pininfarina).
Łączna sprzedaż Chrysler/Lancia na świecie ma wzrosnąć z 300 tys do 800 tys sztuk w 2014 roku.
Fiat jest na razie zadowolony z polityki przyklejania znaczków. Fiat Freemont ma już 18 tys zamówień w Europie od czerwca tego roku, podczas gdy Dodge Journey sprzedał się tylko w 9 tys egzemplarzy przez cały rok 2010.
Fiat planuje sprzedać w przyszłym roku 10 tys Lancii Thema (Chrysler 300 w UK) i 11 tys Voyagerów.
W 2010 sprzedano tylko 3500 sztuk 300C i 5600 Grand Voyager.
Jednak Fiat uważa, że na dłuższą metę proste przeklejanie znaczków się nie sprawdzi i Lancia/Chrysler muszą mieć jedną, wspólną stylistykę, która trafi w gusta Amerykanów i Europejczyków.
Zadanie jest trudne, ale Lorenzo ma znaleźć wspólny język designu dla Lancii i Chryslera.
Każdy nowy model, od najmniejszego po największe, będzie projektowany zgodnie z tą filozofią.
Chrysler/Lancia będzie wyjątkiem w projektowaniu globalnym.
Dodge i Jeep mają być typowo amerykańskie, Alfa Romeo i Maserati włoskie.
Fiat adds Ferrari flair for Chrysler's new European look
Nowe modele Chrysler i Lancia będą projektowane tak by pogodzić styl amerykański i włoski.
Nowa stylistyka ma dać w efekcie modele globalne.
Na czele zespołów projektowych stanie Lorenzo Ramaciotti, człowiek, który ma doświadczenie w projektowaniu Ferrari i Maserati (Pininfarina).
Łączna sprzedaż Chrysler/Lancia na świecie ma wzrosnąć z 300 tys do 800 tys sztuk w 2014 roku.
Fiat jest na razie zadowolony z polityki przyklejania znaczków. Fiat Freemont ma już 18 tys zamówień w Europie od czerwca tego roku, podczas gdy Dodge Journey sprzedał się tylko w 9 tys egzemplarzy przez cały rok 2010.
Fiat planuje sprzedać w przyszłym roku 10 tys Lancii Thema (Chrysler 300 w UK) i 11 tys Voyagerów.
W 2010 sprzedano tylko 3500 sztuk 300C i 5600 Grand Voyager.
Jednak Fiat uważa, że na dłuższą metę proste przeklejanie znaczków się nie sprawdzi i Lancia/Chrysler muszą mieć jedną, wspólną stylistykę, która trafi w gusta Amerykanów i Europejczyków.
Zadanie jest trudne, ale Lorenzo ma znaleźć wspólny język designu dla Lancii i Chryslera.
Każdy nowy model, od najmniejszego po największe, będzie projektowany zgodnie z tą filozofią.
Chrysler/Lancia będzie wyjątkiem w projektowaniu globalnym.
Dodge i Jeep mają być typowo amerykańskie, Alfa Romeo i Maserati włoskie.
Fiat adds Ferrari flair for Chrysler's new European look
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Alfa/Lancia w latach 2010-15
Fiat-Chrysler's Marchionne pins hopes on 2013 success
Marchionne:
2013 będzie wielkim rokiem dla koncernu.
Wysyp nowych modeli, powrót Alfy do USA, pełna integracja Fiata i Chrysler'a.
To ma być rok sukcesu.
Marchionne:
2013 będzie wielkim rokiem dla koncernu.
Wysyp nowych modeli, powrót Alfy do USA, pełna integracja Fiata i Chrysler'a.
To ma być rok sukcesu.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Alfa/Lancia w latach 2010-15
Nowości motoryzacyjne 2012 roku
Właściciel wielu marek, koncern Fiat, będzie miał jak zwykle dużo premier. W I kwartale w salonach marki Fiat zobaczymy nową Pandę, a ponadto Pandę Classic, Punto model 2012, Freemont 4x4 i Lounge oraz Fiat Doblo' 1,4 T-Jet 120 KM. Marka Jeep zaprezentuje nowego Grand Cherokee SRT8. W II kwartale dostępne będą Fiat 500 MY 2012 i Fiat Bravo MY 2012. Lancia pokaże nowe wersje Silver i Platinum Voyagera. W salonach Jeepa zobaczymy serię specjalną Wranglera Mountain oraz limitowane serie Grand Cherokee S i Compass Latitude Black. Pojawi się też Alfa Romeo MiTo z nowym silnikiem TwinAir. Limitowane, specjalne serie Lancii Ypsilon i Alfa Romeo MiTo będą dostępne w III kwartale. Kwartał IV to debiut nowego Fiata Ellezero (następca Idea) oraz limitowanej, specjalnej serii Lancii Delty.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Alfa/Lancia w latach 2010-15
Marchionne considers new Fiat-Chrysler partner to lower costs
Marchionne planuje fuzje z Chryslerem w 2014, możliwe, że siedziba koncernu będzie w Detroit a nie we Włoszech.
Duże nadzieje w 2012 związane z Dodge Dart.
Fabryka produkująca Jeep Grand Cherokee i Dodge Durango wprowadziła 3-cią zmianę (extra 1100 osób) by sprostać zamówieniom.
Marchionne szuka kolejnego partnera tak by walczyć z GM, VW i Toyotą. Tylko koncerny produkujące 8-10 mln aut rocznie (niskie koszty jednostkowe) będą mogły samodzielnie przetrwać.
Spekuluje się, że Fiat/Chrysler może się związać z PSA (Peugeot/Citroen). Wcześniej była też mowa o Suzuki.
Marchionne planuje fuzje z Chryslerem w 2014, możliwe, że siedziba koncernu będzie w Detroit a nie we Włoszech.
Duże nadzieje w 2012 związane z Dodge Dart.
Fabryka produkująca Jeep Grand Cherokee i Dodge Durango wprowadziła 3-cią zmianę (extra 1100 osób) by sprostać zamówieniom.
Marchionne szuka kolejnego partnera tak by walczyć z GM, VW i Toyotą. Tylko koncerny produkujące 8-10 mln aut rocznie (niskie koszty jednostkowe) będą mogły samodzielnie przetrwać.
Spekuluje się, że Fiat/Chrysler może się związać z PSA (Peugeot/Citroen). Wcześniej była też mowa o Suzuki.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM