Lancia Delta III (2008-2014)
Moderator: giekso
Re: Nuova DELTA HPE
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nuova DELTA HPE
Obejrzawszy prezentacje w Genewie sądze, że wcześniejsza wersja grilla lepiej pasowała
Re: Nuova DELTA HPE
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nuova DELTA HPE
Lancia Delta: nie tylko wygląd jest ważny
Delta przyciąga uwagę przede wszystkim elegancką stylistyką, ale to niejedyny atut kompaktowej Lancii
Podsumowanie - Wyszukany design to za mało, żeby zbudować atrakcyjne auto. Na szczęście Lancia to rozumie i pod fantastycznie wystylizowaną karoserią ukryła nowoczesną technikę, dzięki której samochód świetnie się prowadzi, a przy tym zapewnia dobry komfort podróżowania. W przypadku testowanej wersji dodatkowym atutem jest dynamiczny, a jednocześnie ekonomiczny silnik Diesla.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nuova DELTA HPE
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Nuova DELTA HPE
Fajny tekst, jasno mówi zarówno o wadach jak i o zaletach auta, a autor sprawia wrażenie gościa, który zna się na włoszczyźnie.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nuova DELTA HPE
Nat
bardzo dziękuję za przychylny komentarz - staram się jak mogę pisać obiektywnie:)
bardzo dziękuję za przychylny komentarz - staram się jak mogę pisać obiektywnie:)
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Nuova DELTA HPE
A to Ty pisałeś
Hmmm nie wiedziałem
Wrzuciłem na forum jeszcze test Musy - też Twój?
Hmmm nie wiedziałem
Wrzuciłem na forum jeszcze test Musy - też Twój?
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nuova DELTA HPE
a co się będę afiszował robię swoje, piszę o Lancii, to wrzucę tutaj - może komuś się spodoba, albo nie, to coś napisze, będę wiedział na co uważać - a przy okazji może moje redakcje rozreklamuję
Musa nie moja (teksty są podpisane) - dla exoticcars.pl jeszcze popełniłem Abartha 500C i Alfę MiTo 1.4T-Jet, jeśli chodzi o Włoszczyznę
Musa nie moja (teksty są podpisane) - dla exoticcars.pl jeszcze popełniłem Abartha 500C i Alfę MiTo 1.4T-Jet, jeśli chodzi o Włoszczyznę
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Nuova DELTA HPE
Dobra robota .Nie wiedziałem ,że ten automat jest taki beznadziejny.Faktycznie dla młośników benzyny najlepsza opcja teraz to 1.4 Multiair w manualu.Szkoda ,że w obecnym najnowszym wydaniu ma tylko 140 koniuszy.Trochę mało jak na tą dość sporą designerską karocę.Ideałem byłaby mutacja tego samego silnika jaka jest w Guliecie(170 KM).Istnieją już jednak firmy również w Polsce,które oferują podniesienie mocy w Delcie III z 140 do 170 KM.Szkoda że firma nie dostrzega tej luki w swojej ofercie.Drażni mnie też brak możliwości wyboru manualu w najmocniejszej wersji silnikowej.
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Re: Nuova DELTA HPE
po prostu tam potrzebny jest dwusprzęgłowy automat, miał się pojawić w delcie na wiosnę tego roku
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Lancia wprowadza na rynek model DELTA seria 1
www.lanciaclub.plZaprezentowana na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym w Genewie w marcu 2008 Lancia Delta, obecnie debiutuje w salonach Lancii w Polsce w odświeżonej szacie i z ciekawymi nowinkami technicznymi. Lancia Delta seria 1 to model po faceliftingu, z zewnątrz zmieniła się osłona chłodnicy, która nadała obecnie Delcie charakterystyczny i zunifikowany dla całej nowej gamy modeli Lancii wygląd.
Re: Lancia wprowadza na rynek model DELTA seria 1
Dodatkowe wyposażenie, silnik i zmiany kosmetyczne (choć w przypadku grilla, to całkowita porażka, poziome użebrowanie nijak się ma do historii współczesnej marki Lancia) to tylko chwyt reklamowy.
Dla właściwej części potencjalnych klientów największe znaczenie powinno mieć to, że przy okazji takich drobnych liftingów przeważnie znacznie poprawia się jakość całej konstrukcji, zmienia niektóre wadliwe podzespoły i znacznie obniża awaryjność podczas pierwszych 100-200tyś km. Dlatego właśnie po takim liftingu warto kupić dopiero Deltę, mimo nieszczęsnego grilla (który prawdopodobnie można zamienić, chyba, że zmieniono przetłoczenia).
Dla właściwej części potencjalnych klientów największe znaczenie powinno mieć to, że przy okazji takich drobnych liftingów przeważnie znacznie poprawia się jakość całej konstrukcji, zmienia niektóre wadliwe podzespoły i znacznie obniża awaryjność podczas pierwszych 100-200tyś km. Dlatego właśnie po takim liftingu warto kupić dopiero Deltę, mimo nieszczęsnego grilla (który prawdopodobnie można zamienić, chyba, że zmieniono przetłoczenia).
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
Re: Nuova DELTA HPE
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM