Lancia Delta III (2008-2014)

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: broker » 17 lut 2011, 0:22

Lancia Delta dołączyła do amerykańskiej rodziny ....

:link:


Obrazek

Obrazek

Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Saleen
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 839
Rejestracja: 28 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: / Gliwice /
Kontakt:

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: Saleen » 17 lut 2011, 9:12

Kilka zdań o Lancii @motodziennik.
:link:
Pozdrawiam, Michał

Awatar użytkownika
Gawlick
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 707
Rejestracja: 02 maja 2007, 0:00
Imię: Barney
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: Gawlick » 01 mar 2011, 13:50

Obejrzawszy prezentacje w Genewie sądze, że wcześniejsza wersja grilla lepiej pasowała :)

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: broker » 02 mar 2011, 0:30

Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: broker » 26 mar 2011, 14:27

Obrazek


Lancia Delta: nie tylko wygląd jest ważny :link:

Delta przyciąga uwagę przede wszystkim elegancką stylistyką, ale to niejedyny atut kompaktowej Lancii

Podsumowanie - Wyszukany design to za mało, żeby zbudować atrakcyjne auto. Na szczęście Lancia to rozumie i pod fantastycznie wystylizowaną karoserią ukryła nowoczesną technikę, dzięki której samochód świetnie się prowadzi, a przy tym zapewnia dobry komfort podróżowania. W przypadku testowanej wersji dodatkowym atutem jest dynamiczny, a jednocześnie ekonomiczny silnik Diesla.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: Seth » 07 kwie 2011, 8:37

:link: - test Delty (pre fl) 1.8Di Executive
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: Nat » 08 kwie 2011, 12:49

Seth pisze::link: - test Delty (pre fl) 1.8Di Executive
Fajny tekst, jasno mówi zarówno o wadach jak i o zaletach auta, a autor sprawia wrażenie gościa, który zna się na włoszczyźnie.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: Seth » 08 kwie 2011, 13:02

Nat
bardzo dziękuję za przychylny komentarz - staram się jak mogę pisać obiektywnie:)
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: Nat » 08 kwie 2011, 13:04

A to Ty pisałeś :?:
Hmmm nie wiedziałem : gafa : :)
Wrzuciłem na forum jeszcze test Musy - też Twój?
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: Seth » 08 kwie 2011, 13:07

a co się będę afiszował :) robię swoje, piszę o Lancii, to wrzucę tutaj - może komuś się spodoba, albo nie, to coś napisze, będę wiedział na co uważać - a przy okazji może moje redakcje rozreklamuję ;)
Musa nie moja (teksty są podpisane) - dla exoticcars.pl jeszcze popełniłem Abartha 500C i Alfę MiTo 1.4T-Jet, jeśli chodzi o Włoszczyznę
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
miwis
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 666
Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: miwis » 09 kwie 2011, 10:40

Dobra robota : brawo : .Nie wiedziałem ,że ten automat jest taki beznadziejny.Faktycznie dla młośników benzyny najlepsza opcja teraz to 1.4 Multiair w manualu.Szkoda ,że w obecnym najnowszym wydaniu ma tylko 140 koniuszy.Trochę mało jak na tą dość sporą designerską karocę.Ideałem byłaby mutacja tego samego silnika jaka jest w Guliecie(170 KM).Istnieją już jednak firmy również w Polsce,które oferują podniesienie mocy w Delcie III z 140 do 170 KM.Szkoda że firma nie dostrzega tej luki w swojej ofercie.Drażni mnie też brak możliwości wyboru manualu w najmocniejszej wersji silnikowej.
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:

Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: broker » 09 kwie 2011, 11:50

po prostu tam potrzebny jest dwusprzęgłowy automat, miał się pojawić w delcie na wiosnę tego roku
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Lancia wprowadza na rynek model DELTA seria 1

Post autor: tomek » 27 kwie 2011, 7:47

Zaprezentowana na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym w Genewie w marcu 2008 Lancia Delta, obecnie debiutuje w salonach Lancii w Polsce w odświeżonej szacie i z ciekawymi nowinkami technicznymi. Lancia Delta seria 1 to model po faceliftingu, z zewnątrz zmieniła się osłona chłodnicy, która nadała obecnie Delcie charakterystyczny i zunifikowany dla całej nowej gamy modeli Lancii wygląd.
www.lanciaclub.pl
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Polej
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2432
Rejestracja: 09 lut 2010, 16:45
Imię: Marcin
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Lancia wprowadza na rynek model DELTA seria 1

Post autor: Polej » 27 kwie 2011, 13:33

Dodatkowe wyposażenie, silnik i zmiany kosmetyczne (choć w przypadku grilla, to całkowita porażka, poziome użebrowanie nijak się ma do historii współczesnej marki Lancia) to tylko chwyt reklamowy.
Dla właściwej części potencjalnych klientów największe znaczenie powinno mieć to, że przy okazji takich drobnych liftingów przeważnie znacznie poprawia się jakość całej konstrukcji, zmienia niektóre wadliwe podzespoły i znacznie obniża awaryjność podczas pierwszych 100-200tyś km. Dlatego właśnie po takim liftingu warto kupić dopiero Deltę, mimo nieszczęsnego grilla (który prawdopodobnie można zamienić, chyba, że zmieniono przetłoczenia).
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nuova DELTA HPE

Post autor: broker » 27 kwie 2011, 23:33

Lancia Delta po face liftingu

:link:

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”