Musa 1.3 - Tylne odboje.

Awatar użytkownika
alfik
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 304
Rejestracja: 01 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Musa 1.3 - Tylne odboje.

Post autor: alfik » 03 kwie 2019, 16:06

Podczas wymiany tylnych amortyzatorów stwierdziłem brak jednego odbojnika pod sprężyną, pasowało by wymienić/dołożyć, tyle że towar ciężko dostępny.
Czy wymieniał już ktoś w Musie? I czy może pasują od Punto? EPER mówi że nie :(
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest

Awatar użytkownika
Gepard
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 975
Rejestracja: 26 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Musa 1.3 - Tylne odboje.

Post autor: Gepard » 08 kwie 2019, 1:29

Powinny pasować od Fiata Idei, albo Opla Merivy.
Ojciec michala1045.

- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Lancia Phedra Emblema 2,0 jtd
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250, 1965 - mój rocznik :D

Awatar użytkownika
alfik
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 304
Rejestracja: 01 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: Musa 1.3 - Tylne odboje.

Post autor: alfik » 09 kwie 2019, 9:21

Od Idei na pewno ale też trudno dostępne :(
Włożony wkład od Punto, ciut wyższy niż oryginalny.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest

Peter2712
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 51
Rejestracja: 29 wrz 2017, 20:34
Imię: Peter
Lokalizacja: Kassel-Niemcy

Re: Musa 1.3 - Tylne odboje.

Post autor: Peter2712 » 14 kwie 2019, 20:45

Moglbys opisac jak je wymienic ? Moje pekly i lataja w sprezynie.
Sorki za bledy - nie mam Polskiej klawiatury.

Awatar użytkownika
alfik
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 304
Rejestracja: 01 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: Musa 1.3 - Tylne odboje.

Post autor: alfik » 15 kwie 2019, 15:38

Jeśli chcesz wymienić całe odboje to trzeba zdemontować sprężyny.
Natomiast jeśli będziesz montował same wkłady czy to oryginały czy od punto (są wyższe) to auto na lewarek i ściągasz koło.
Wkład wciskasz w sprężynę a później wciskasz wkład w podstawę kręcąc w prawą stronę - ja sobie pomogłem smarem silikonowym, można delikatnie pomóc śrubokrętem płaskim.
Starałem się jak najbardziej obrazowo, może się udało ;)
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”