Kappa - Uturbienie 2.4
Kappa - Uturbienie 2.4
Z grubej rury... jakoże zaczynam wątpić w to, że K można wogóle sprzedać poważnie myślę nad soft-turbo do 2.4 pytanie mam jakie będą konsekwencje nie tyle finansowe co techniczne dla auta. Interesuje mnie co może się stać z silnikiem po takiej instalacji. Zależy mi na góra 230 KM
Saab 9-5 2.0t | SilverArctic | ~230KM | 404Nm | Stage 3+ | Powered by CoobcioGarage
Była: Lancia Kappa 2.4 SW LX
Była: Lancia Kappa 2.4 SW LX
Uturbienie 2.4
Jeśli uturbienie będzie przeprowadzone z głową to nic się nie powinno stać. Tylko że koszt takiej zabawy może być nie mały. Napewno nie zrobisz tego sam w garażu.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Uturbienie 2.4
najgorzej bedzie z wyregulowaniem mieszanki.... efekt spalanie stukowe i silnik pojdzie do smieci....
Tuning niezna Litosci
DEDRA 2.0T 0-100km/h= 6.6sec
1.4mili= 15.05sec
G-tech sprawdzony, Miny innych posiadaczy aut= BEZCENNE
Lancia- pozostały wspomnienia...
Tel. 504-388-884
DEDRA 2.0T 0-100km/h= 6.6sec
1.4mili= 15.05sec
G-tech sprawdzony, Miny innych posiadaczy aut= BEZCENNE
Lancia- pozostały wspomnienia...
Tel. 504-388-884
Uturbienie 2.4
z tego co wiem to na forum bbtp czyli bravo/brava użytkownik johny zaturbiał silnik R5 2.0 czyli prawie to samo
- larry123
- Klubowicz
- Posty: 939
- Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
- Kontakt:
...
nie zastanawiaj sie kwota jaką bedziesz musiał powiecić na turbo to ok. 15 - 20 tyś. i życie silnika bardzo nie pewne.
Ja do swojej kappy chciałem zapodać nie fabryczny dolot i ładny wydech ale nic nie zrobiłem ponieważ ... podoba mi się dźwięk kappy z tłumika fabrycznego.
Ja do swojej kappy chciałem zapodać nie fabryczny dolot i ładny wydech ale nic nie zrobiłem ponieważ ... podoba mi się dźwięk kappy z tłumika fabrycznego.
Uturbienie 2.4
czego straszycie chłopaka. soft turbo nie wymaga tak wielkich ingerencji w silnik jak doładowanie na poziomie 0,8 - 1 bar. żywotność silnika też się nie zmieni diametralnie (zależy jak będziesz jeździł po uturbieniu ). a i koszty 15 kpln wydają mi się sporo przesadzone. Przy doładowaniu ~0,3 bar nie trzeba by pewnie nawet odprężać silnika - zależy jaka jest geometria dolotu.
turbina, cooler, smarowanie suszarki, dorabiany kolektor, nowa mapa i wio!
Ubiq, trzymam kciuki i nie słuchaj malkontentów. Zbieraj informacje, jak będziesz potrzebował jakieś adresy i namiary postaram się pomóc
turbina, cooler, smarowanie suszarki, dorabiany kolektor, nowa mapa i wio!
Ubiq, trzymam kciuki i nie słuchaj malkontentów. Zbieraj informacje, jak będziesz potrzebował jakieś adresy i namiary postaram się pomóc
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Uturbienie 2.4
A może lepszym pomysłem bedzie swap z wersji 2.0t? oraz przeprowadzenie pozostałych zmian tak jak w oryginale.