Chyba za wysokie ciśnienie Common Rail

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
dermaner
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 42
Rejestracja: 15 gru 2017, 23:36
Imię: Marek

Re: Chyba za wysokie ciśnienie Common Rail

Post autor: dermaner » 10 lis 2020, 18:45

Ostatecznie na zakończenie tematu do piecyka 2.4 JTD trafiła pompa ze zdjęcia 0445010166 CP1H3 oraz szyna CR z Volvo S80 z silnika 2.4 D5, na szynie fabrycznie zamontowany jest zawór DVR oraz czujnik ciśnienia i bez żadnych przeróbek ECU Kappy obsługuje ten zawór i czujnik ciśnienia a na pompie CR zawór nie podłączony, w tej konfiguracji piecyk pracuje jak zegareczek. Koszt przeróbki z części używanych to niecałe 300zł. Zyskałem 15mm3/obrót większą wydajność pompy CR co w dalszych modyfikacjach wykorzystam do wtryśnięcia na tłoki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”