wymina tak po krótce:
1.Poluzować alternator i zdemontować pasek kllinowy
2.Odkręcić /dwie śrubki m5 na klucz 8/od czujnika położenia wału i wyciągnąć na bok
3.Odkręcić śrubę trzymającą koło pasowe wału korbowego/klucz 36/.Tutaj mała iwaga śruba może być wkręcona na paste do srub loctite.
4,Zdemontować koło pasowe
5.odkręcić 10 śrub m6 na klucz 10
6.odkręcić 2 sruby m10 na klucz 17
7.wyciągnąc obudowę rozrządu
8.Ustawić na znaki koła rozrządu,w/g tego:
roz.JPG
9.zdemontować komplet rozrządu/koła plus łańcuszek/
10.zamontować nowy rozrząd kpl/dwa koła łańcuszek/
11. obrucić dwa razy wał korbowy i sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu w/g powyższego rysunku.
12.wyczyścic obudowę rozrządu,wymienić uszczelniacz wału na nowy zwracając uwagę na dokładne wbicie uszczelniacza do obudowy/brak połozenia krańcowego /
13.zamontować w odwrotnej kolejności