Seicento-problem z ogrzewanie w kabinie

STOD
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 399
Rejestracja: 19 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Seicento-problem z ogrzewanie w kabinie

Post autor: STOD » 03 lis 2009, 13:55

Witam!
Problem dotyczy tym razem seicento .
Chodzi o to,że w chlodne dni - takie jak teraz w samochodzie nie leci cieple powietrze, leci takie trochę letnie.
Nawet po przejechaniu 9-10 kilometrów nie ma cieplego nawiewu w kabinie.Przy temperaturze zewnętrznej rzędu 11 stopni na plusie powietrze bylo gorące.Co to jest ? Czy to sprawa termostatu??Dodam,że seicento 900 nie ma wskaźnika temperatury w kabinie, więc nie widzę jak długo osiąga temperature.Co to za diabeł jest?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Wojtas_BB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 86
Rejestracja: 25 cze 2009, 22:18
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Kontakt:

Odp: Seicento-problem z ogrzewanie w kabinie

Post autor: Wojtas_BB » 03 lis 2009, 13:58

Pierwsza rzeczy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony, nie ma żadnych efektów dźwiękowych?
Jak nie jest układ zapowietrzony to stawiałbym na termostat - jak przejedziesz kawałek to zatrzymaj i sprawdź wąż idący do chłodnicy czy nie jest ciepły. Jak jest termostat do wymiany.
Fiat Punto II FL 1.2 8V
Będzie Lancia Lybra SW 1.8 lub 1.9..... któraś z nich, pewnie w przyszłym roku

STOD
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 399
Rejestracja: 19 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Seicento-problem z ogrzewanie w kabinie

Post autor: STOD » 03 lis 2009, 14:19

No właśnie, a jak sprawdzić układ chłodzenia czy nie jest zapowietrzony?? To samochód narzeczonej i zanim gdzieś go oddam chciałbym sam pokombinować co tam może być.

Awatar użytkownika
Wojtas_BB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 86
Rejestracja: 25 cze 2009, 22:18
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Kontakt:

Odp: Seicento-problem z ogrzewanie w kabinie

Post autor: Wojtas_BB » 03 lis 2009, 22:12

Bulgotanie (przelewanie się wody) wyraźnie słyszalene zaraz po uruchomieniu silnika i przy przegazowaniach, albo np jak dodasz gazu to zmienia się poziomu płynu w zbiorniczku - dodajesz gazu - płynu ubywa, puszczasz - płynu przybywa.
Tak samo jak odkęcisz odpowietrzniki i dodasz gazu to powinno sikać płynem (robić w rękawiczce jak silnik gorący) jak nie sika - to puszczasz powietrze - czyli zapowietrzony.
Fiat Punto II FL 1.2 8V
Będzie Lancia Lybra SW 1.8 lub 1.9..... któraś z nich, pewnie w przyszłym roku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”