Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11956
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz

Post autor: topcio » 03 lip 2011, 22:19

w 123 był na 4 zęby
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

argenta67

Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz

Post autor: argenta67 » 03 lip 2011, 22:23

topcio1 pisze:w 123 był na 4 zęby
Musisz kupić dużą nasadkę i wypiłować taki klucz na trzy zęby, ale przed odkręceniem podgrzać do czerwoności.

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz

Post autor: przemas81 » 03 lip 2011, 22:31

tak podgrzanie pomoże niewątpilwie ale przy okazji szlag trafi łozysko czy co tam jest,ja twierdze ze lepiej nawiercić nakrętkę w kilku miejscach i przeciąc-przeciez i tak stara idzie na śmietnik a z nowym przegubem zakłada się nowa nakrętke-ale to moje zdanie...
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11956
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz

Post autor: topcio » 03 lip 2011, 22:50

Przegub nie idzie na złom.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3996
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz

Post autor: volf » 04 lip 2011, 0:45

Można jeszcze spróbować coś dospawać do tej nakrętki, to chyba najszybsza metoda, o ile mamy spawarkę...
KAPPA TDS & JTD

skyblu
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2755
Rejestracja: 19 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Pruszków -Kanie

Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz

Post autor: skyblu » 04 lip 2011, 8:50

Kiedyś rozkręcałem motocykle i to takie /pomagałem/ z przed II św.
tylko podgrzanie palnikiem pomagało, ew delikatnie dospawać coś z długą dźwignią i pójdzie,
kup lut, lampę długopisową na pewno pomoże w innych przypadkach
pozdro :D
LANCIA KAPPA JTD sedan-była
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz

ryho52
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 130
Rejestracja: 27 sty 2010, 16:13
Lokalizacja: jarosław

Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz

Post autor: ryho52 » 04 lip 2011, 9:17

a moze tam jest lewy gwint?

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz

Post autor: przemas81 » 04 lip 2011, 21:23

topcio1 pisze:Przegub nie idzie na złom.


Przegub nie ale nakrętka tak-masz rozwiercic tylko nakrętke nie ruszając gwintu od przegubu
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

Awatar użytkownika
CitroFan
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 225
Rejestracja: 05 lis 2008, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz

Post autor: CitroFan » 06 lip 2011, 14:07

przemas81 pisze:wg mnie masz dwie wersje-dorobić klucz z dobrej jakości rurki ,podgrzac nakrętkę i odkręcić-szlag trafi łożysko ale odkręcisz-druga wersja to weż dobrego majselka-mały i ostry,wiertełkiiem narób dziurek w jednej liniod jednej strony nakrętki do drugiej i przetnij majselkiem-nakretka na złom ale wsadzisz inną juz normalną-ja tak zrobiłem jak nie mogłem odkręcić przegubu w kappie...
żeby spełniło swoją rolę klucz powinien być wykonany dwu-rurowo ;)
pierwsza (z 3 zębami) o zewnętrznej średnicy jak zewnętrzna nakrętki, druga jako pierścień osadzony na pierwszą, tak żeby zęby tej pierwszej nie wystawały nad pierścień, zespawać oba elementy (cyknąć również zęby do pierścienia i zeszlifować do płaszczyzny) zewnętrzny pierścień po wszystkim można na krawędzi zeszlifować do kąta 45
Takim kluczem można auto na dach odwrócić ;)
Paweł, Warszawa - Ursus
zasadniczo od ponad 30 lat Citroeny aktualnie znów JEST ich kilka ;)
Citroen C4 II B7
2.0 HDi 150FAP BVM6 RT6 01/2010 exclusive
http://galeria.mud.pl/index.php?/category/1259
Citroen C5 III (X7) tourer
2.0 HDi 163FAP BVA-AM6 RT6 01/2013
exclusive
http://galeria.mud.pl/index.php?/category/1255

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”