Phedra 2,2 HDI 128 KM - BSI a airbag i immobilizer

Awatar użytkownika
mikee72
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1106
Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań

Re: Phedra 2,2 HDI 128 KM - BSI a airbag i immobilizer

Post autor: mikee72 » 21 lis 2019, 6:54

Zakupiłeś nowe (?) skrzynki - z identycznymi numerami jak miałeś?
Pytam, bo jakiś rok temu planowałem wymienić u siebie bsm (tego pod maską)
i z tym samym numerem co on ma - był problem znaleźć.. Z wyglądu to podobne - ale czy to wystarczy?
DSC03655m.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Voyager Platinum 3.6 24v PB+LPG A.D.2014
Obrazek

giekso
Moderator
Moderator
Posty: 1533
Rejestracja: 13 lis 2009, 11:51
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Dębica

Re: Phedra 2,2 HDI 128 KM - BSI a airbag i immobilizer

Post autor: giekso » 21 lis 2019, 8:13

Dowiem się wszystkiego na dniach ale kupiłem dokładnie z takimi samymi numerami - nie ryzykowałem . Oczywiście używki - gdybym chciał kupować nowe wyszło by coś koło 5k za całość....

(Teraz BSM z Twoim numerem występuje na allegro w liczbie ok. 5 sztuk ale na wstępie ponad 100 drożej niż moje - nie mam pojęcia o co chodzi.)

Pozdrawiam.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.

>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<

Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina

giekso
Moderator
Moderator
Posty: 1533
Rejestracja: 13 lis 2009, 11:51
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Dębica

Re: Phedra 2,2 HDI 128 KM - BSI a airbag i immobilizer

Post autor: giekso » 23 lis 2019, 12:55

Czas na epilog:

Po pierwsze: to oczywiście BSM jest pod maską a BSI w schowku pasażera. Wszędzie gdzie szukałem podobnego tematu padało stwierdzenie, że odpowiedzialne za to jest BSI a ja nie wiedząc, że jest BSI i BSM cały czas bałem się grzebać tam pod maską bojąc się potem tego programowania immo....

Po drugie: oczywiście za błędy typu "air bag" odpowiada BSM.

Po trzecie: problem został rozwiązany. Zostało wymienione BSM na zasadzie "plug und play" i po błędach - jak ręką odjął. Przy okazji chyba pozbyłem się innej przypadłości ale nie chcąc zapeszać jeszcze parę dni temat poobserwuję.

Na pewno jestem bogatszy o wiedzę odnośnie modułów w febrze i tego, który za co odpowoada jak i bogatszy o niepotrzebne mi w tej sytuacji BSI, które chętnie odsprzedam .

Pozdrawiam.



Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.

>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<

Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina

pääkäyttäjä

Re: Phedra 2,2 HDI 128 KM - BSI a airbag i immobilizer

Post autor: pääkäyttäjä » 23 lis 2019, 18:42

Dobrý ty. Dobrze wiedzieć, co za co odpowiada. W zasadzie to na brytyjskim forum Puga tak samo gadali ale często padało stwierdzenie, że to BSI odpowiada za poduszki.

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11958
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Phedra 2,2 HDI 128 KM - BSI a airbag i immobilizer

Post autor: topcio » 26 lis 2019, 22:20

Osłoń BSM do wilgoci z podszybia. Często kapie z odpływu wprost na skrzynkę, ja to owinąłem reklamówką :) . Raz jak mi nakapało to do serwisu ciągle chciał samochód dzwonić. Dzięki Tobie dowiedziałem się, że to mógł być początek problemu z poduszkami :) .
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”