Nie którzy z Was pamiętają może jak wspominałem przy okazji wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów, że po wrzuceniu D skrzynia jakby głośniej pracuje na początku. Powodem tego okazało się koło pasowe wału korbowego. Ze skrzynią wszystko ok.
Pytanie: czy wymiana takiego koła techniczne jest bardzo uciążliwa, z jakimi kosztami by się to łączyło mniej więcej
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Phedra 2.0 16V - wymiana koła pasowego wału korbowego
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 578
- Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Tychy
Phedra 2.0 16V - wymiana koła pasowego wału korbowego
Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
Re: Phedra 2.0 16V - wymiana koła pasowego wału korbowego
Jak masz narzędzia i trochę smykałki to i sam wymienisz. Tylko nie wiem jak tam z dostępem i czy są problemy z odkręceniem centralnej śruby mocującej koło. Samo koło to pewnie ze 200-300 zeta a i pewnie trzeba będzie jeszcze pasek zmienić, i być moze coś jeszcze w układzie (napinacz czy jakieś rolki).
KAPPA TDS & JTD