Zwróć uwagę czy tempomat nie wyłącza się "na stałe" po naciśnięciu na hamulec.
Miałem identyczne objawy w Delcie III. Tempomat "wyłączał się" w losowym momencie jak sądziłem i dopiero ponowne uruchomienie silnika go "uzdrawiało". Ale znalazłem w ECU silnika błąd pt. "słaby styk pedału hamulca" czy cos w ten deseń.
W każdym razie tempomat ma połączenie z heblem i jakakolwiek anomalia (w tym wypadku za niskie napięcie na stykach włącznika stopu) po prostu go odłącza. U mnie pomogła wymiana włącznika stopu, niecałe 4 dychy za oryginał.
Phedra - tempomat - ogólnie zasady
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5386
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Phedra - tempomat - ogólnie zasady
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 0:00
- Lokalizacja: Świerklany k/Rybnika
- Kontakt:
Re: Phedra - tempomat - ogólnie zasady
Witam,
Oczywiście robiłem test z hamulcem...
"niestety" tempomat działa, niezależnie czy nacisnę z boku czy na + - .
Jest ktoś z okolic Rybnika/śląskie kto ma soft serwisowy planet czy lexia by się podłączyć do kompa...?
Pzdr.
Grześ
Oczywiście robiłem test z hamulcem...
"niestety" tempomat działa, niezależnie czy nacisnę z boku czy na + - .
Jest ktoś z okolic Rybnika/śląskie kto ma soft serwisowy planet czy lexia by się podłączyć do kompa...?
Pzdr.
Grześ