Drodzy Panowie! Doszedłem do takiego etapu w swoim życiu, że odczułem nagłą potrzebę posiadania haka.
Proszę o rady - co wybrać, na co zwracać uwagę, jak to wygląda z tą wiązką etc. etc. etc.
Pozdrawiam.
Phedra - wybór haka holowniczego
Phedra - wybór haka holowniczego
Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
- grzesiekj23
- Forumowicz/ka
- Posty: 882
- Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Sławno
Re: Phedra - wybór haka holowniczego
Wg mnie, najlepiej oczywiście hak dedykowany np. Westfalii. Nie widać belki, kula odczepiana i chowane gniazdo elektryki. Wszystko idealnie pasuje w otwory montażowe budy. W zestawie jest wszystko czego potrzeba do montażu. Do tego dedykowana wiązka 13 pin, obowiązkowo z modułem, który gada z BSI(np. Przy podpięciu przyczepy automatycznie odłącza czujniki parkowania). Wiazkę wpinasz w kostki w lewym tylnym nadkolu i to wszystko. Powyższe rozwiązanie ma jednak wadę jaką jest cena. Teraz coś pewnie około 1500zł. To jednak najwygodniejsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie. Jak wygląda sprawa z innymi zestawami to może ktoś inny się wypowie.
Były:
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień
Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień
Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat
Re: Phedra - wybór haka holowniczego
Jestem świeży w tym temacie - wiązka 13 pin to chodzi o to gniazdo w które wpina się instalacje np. przyczepki? Widziałem, że są też 7 pinowe - o co loto?
Cena za westfalie faktycznie z kosmosu....
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Cena za westfalie faktycznie z kosmosu....
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
- Pawcio78
- Forumowicz/ka
- Posty: 1465
- Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Phedra - wybór haka holowniczego
Montuj 13-pinową. W 7-pinowej brakuje kilku sygnałów - chyba światła cofania i nie wiem jak jest z przeciwmgielnym.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.
Re: Phedra - wybór haka holowniczego
Przeciwmgielne jest w 7 pinowym. Cofania rzeczywiście nie ma. W 13 pinowym może być jeszcze w zależności od wiązki zasilanie stałe 12V i po przekreceniu klucza w pozycję zapłon (np do przyczepy kempingowej).
Ja w swojej phedrze mam hak thule (teraz brink). Dla mnie rewelacja. Wart swojej ceny. Na pewno do tego typu ładnego auta nie zalozylbym gorszej klasy, bo takie najtańsze kojarzą mi się z autami lubianymi na budowach przez niezbyt wykwalifikowanych i uczciwych fachowców (wiem, głupie skojarzenie).
Jak chcesz zachować ładny wygląd auta to kupuj koniecznie z łatwo demontowalną kula haka i z chowanym gniazdem 13-pin.
A i dla osób które mają phedre z lpg z butla podwieszana w miejscu zapasu. Aby założyć hak raczej będzie trzeba zdjąć butlę. Dlatego jak ktoś planuje położenie haka w swoim "nowym" aucie to najpierw hak, potem lpg
Ja w swojej phedrze mam hak thule (teraz brink). Dla mnie rewelacja. Wart swojej ceny. Na pewno do tego typu ładnego auta nie zalozylbym gorszej klasy, bo takie najtańsze kojarzą mi się z autami lubianymi na budowach przez niezbyt wykwalifikowanych i uczciwych fachowców (wiem, głupie skojarzenie).
Jak chcesz zachować ładny wygląd auta to kupuj koniecznie z łatwo demontowalną kula haka i z chowanym gniazdem 13-pin.
A i dla osób które mają phedre z lpg z butla podwieszana w miejscu zapasu. Aby założyć hak raczej będzie trzeba zdjąć butlę. Dlatego jak ktoś planuje położenie haka w swoim "nowym" aucie to najpierw hak, potem lpg
-Lancia Phedra 3.0 LPG 2004
- i inne same Fordy
- i inne same Fordy
Re: Phedra - wybór haka holowniczego
Jak przedmówcy - Thule albo Westfalia plus moduł. Gniazdko 13-pin, bo np. w przypadku bagażnika na rowery musisz mieć światło cofania.
Wysłane z mojego moto g(7) plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g(7) plus przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX