Thesis amortyzatory.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
Cały czas mówimy o skyhook-u...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
moje amorki nie są złe,poprostu mam świra i chcę mieć wszystko nowepietrek125 pisze:Cały czas mówimy o skyhook-u...
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
Może sprężyny?
Mam jakieś kute u kowala, nie oryginały.
Muszę przeczytać swój wątek, czy z przodu wymieniałem, bo tył na pewno.
Mam jakieś kute u kowala, nie oryginały.
Muszę przeczytać swój wątek, czy z przodu wymieniałem, bo tył na pewno.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
Słynny Argenta swojego czasu robił sprężyny,tak słyszałemFlyman pisze:Może sprężyny?
Mam jakieś kute u kowala, nie oryginały.
Muszę przeczytać swój wątek, czy z przodu wymieniałem, bo tył na pewno.
W moim "FAZIM" były od blindetty z tego co wyczytałem-tylne.
Stąd twardość.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
To może być jakiś trop...
No chyba z Polonez-a Truck-a minus dwa zwoje...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
Ale prowadziłem Thesis Młodego Maniaka.
Tam inne sprężyny (chyba ori), a efekt identyczny.
Młody jak wsiadł do mojej to nawet stwierdził, że u mnie nieco lepiej.
Edit. Z tyłu Argentowe.
Edit2. Doczytałem, sprężyny przednie też Argentowe, wymienione w 2013 roku.
Tam inne sprężyny (chyba ori), a efekt identyczny.
Młody jak wsiadł do mojej to nawet stwierdził, że u mnie nieco lepiej.
Edit. Z tyłu Argentowe.
Edit2. Doczytałem, sprężyny przednie też Argentowe, wymienione w 2013 roku.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2019, 20:39 przez Flyman, łącznie zmieniany 1 raz.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
W mojej v6 chyba nikt nic jeszcze nie grzebał od nowości,po wymianie czujników pięknie się prowadzi.
Słychać natomiast minimalne stuki w zawieszeniu-przód,auto ma juz 148tys. przebiegu.
Stąd pomysł na regenerację zawiasu (całego).
Co do twardości hmmm...jeździłem 4 Thesisami: 1 w dieslu,1 w 2.4benz. i 2 v6-stki.
Moja jest najbardziej komfortowa z tych wszystkich 4.
Oczywiście po wymianie czujników na podszybiu dopiero!
Może czym starsze amorki i sprężyny (zużyte)tym bardziej jest miękko???
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
EDIT:Jeśli Argentowe to mocniejsze a auto sztywniejsze!
Wywal to.
Słychać natomiast minimalne stuki w zawieszeniu-przód,auto ma juz 148tys. przebiegu.
Stąd pomysł na regenerację zawiasu (całego).
Co do twardości hmmm...jeździłem 4 Thesisami: 1 w dieslu,1 w 2.4benz. i 2 v6-stki.
Moja jest najbardziej komfortowa z tych wszystkich 4.
Oczywiście po wymianie czujników na podszybiu dopiero!
Może czym starsze amorki i sprężyny (zużyte)tym bardziej jest miękko???
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
EDIT:Jeśli Argentowe to mocniejsze a auto sztywniejsze!
Wywal to.
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
Będę sie rozglądał za sprężynkami.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
Z tego co wiem,argentowe są twardsze i mocniejsze.Flyman pisze:Będę sie rozglądał za sprężynkami.
Odbija się to natomiast na komforcie jazdy bo skyhook nie spełnia swojej roli,gdy blokują go siermiężne sprężyny.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
ja tam mam sprężyny bilsteina - dla mnie jest super...
nie jest to amerykanśki tapczan, dzięki czemu na węższych zakrętach się dobrze trzyma...
no ale moja ma r5 turbo... a nie tapczna v6
nie jest to amerykanśki tapczan, dzięki czemu na węższych zakrętach się dobrze trzyma...
no ale moja ma r5 turbo... a nie tapczna v6
WE DO NOT FORGIVE,
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
Do turbo może i tak,Thesis z v6 to już inne auto.klr pisze:ja tam mam sprężyny bilsteina - dla mnie jest super...
nie jest to amerykanśki tapczan, dzięki czemu na węższych zakrętach się dobrze trzyma...
no ale moja ma r5 turbo... a nie tapczna v6
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
Zejdź na ziemięproxima86 pisze:Do turbo może i tak,Thesis z v6 to już inne auto.klr pisze:ja tam mam sprężyny bilsteina - dla mnie jest super...
nie jest to amerykanśki tapczan, dzięki czemu na węższych zakrętach się dobrze trzyma...
no ale moja ma r5 turbo... a nie tapczna v6
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
Ja nie uważam że v6 jest lepszy,tylko to całkiem inna bajka...bardziej do dostojnego poruszania się,natomiast 2.0 Turbo to agresywny motor+manual więc twardsze sprężyny wskazane.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
No tu przyznaję racjęproxima86 pisze:Ja nie uważam że v6 jest lepszy,tylko to całkiem inna bajka...bardziej do dostojnego poruszania się,natomiast 2.0 Turbo to agresywny motor+manual więc twardsze sprężyny wskazane.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Nowa (używana) Thesis na Mazowszu - Flyman
To w takim powiedz mi dlaczego mam sprężynę pękniętą z V6 i ma te same oznaczenia co 20vt? Tylne sprężyny do każdej wersji są takie same. Ja mam dorabiane i jest bardzo dobrze. Od tego masz amory sachsa żeby twardość była regulowana. Zauważyłem że jadąc bardzo agresywnie auto jest sztywniejsze. Podobnie szybko wchodząc w łuk auto również się usztywnia. Tutaj nie ma podziału 20vt czy V6. Od tego jest elektronika i czujniki przyspieszenia bocznego. A amortyzatory czy centralki dzielimy na sprawne i te nie sprawne. Więc przy działającym zawieszeniu pojedź ostrzej a zobaczysz różnice. Moja teraz więcej stoi.Musa przejęła obowiązki auta daily. Co wekend zabieram ją na przejażdżkę ale nie pierdzenie tylko nieraz często do końca obrotomierza. I jestem wtedy uhahany jak małe dziecko. . Jeździłem chwilę na sprawnej centralce z V6 i różnicy brak. Centralki mają te same nr.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt