Thesis - wahacze przód, regeneracja

Michu1803
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 1
Rejestracja: 24 wrz 2017, 22:27
Imię: Jarek

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: Michu1803 » 12 lut 2018, 22:22

Witam. W mojej Teresce zawieszenie jest juz troszke zmeczone jestem z wielkopolski macie może na jakieś namiary na regeneracje przedniego zawieszenia? Jak to wyglada z kosztami.Pozdrawiam

jjash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1345
Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: jjash » 14 lut 2018, 21:44

Jest punkt w Poznaniu, a raczej tuz przy Poznaniu, w Skórzewie. Warsztat zajmuje sie regeneracja wszelkiej maści wahaczy.
Jak qpilem thesis, lat temu 6 to właśnie u nich robiłem. Jak to.teraz wygląda yo nie wiem. Nie mam teraz jak podjechac, choc to kilka ulic ode mnie, ale jak będę mieć chwilę to pojadę z Teresą by zobaczyli czy w takie coś się jeszcze bawią.
Jan

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek

Awatar użytkownika
kamilkoza88
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 207
Rejestracja: 29 maja 2014, 22:55
Imię: Kamil
Lokalizacja: Toruń

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: kamilkoza88 » 11 lut 2019, 11:19

Jeżeli miałbym ktoś wątpliwości co do jakoś produktów firmy Ted-Gum zamieszcza oto zdjęcia wahacza po przebiegu jakichś 2000km po wymianie tulei : yesyes :

Obrazek

Obrazek


Chyba jednak trzeba się pokłonić nad poliuretanami, tym bardziej, że ich cena znacząco spadła biorąc pod uwagę lata poprzednie.

A odnośnie zakładu z Poznania to napiszę jak wrócę do domu, bo mam ich ulotkę i korzystałem z ich usług. Robili mi regeneracje sworzni i kasowali jak dobrze pamiętam 80 zł za szt. Jak do tej pory nie ma problemu, przebieg również 2kkm.
Thesis 3.0

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: kond243 » 11 lut 2019, 12:49

Poszukaj w dziale zrób to sam. Przerabia się tuleję TRW jbu 643. I spokój na długi czas
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

ZikFik
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 27
Rejestracja: 08 maja 2018, 10:57
Imię: Rafał
Lokalizacja: Lubelskie/Mazowieckie

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: ZikFik » 11 lut 2019, 13:35

Popieram Konrada, który polecił mi ten patent. Zrobiłem tak u siebie pod koniec listopada i do dziś wszystko Ok. A te TedGum to zerwane po kilkuset km... Cenowo ok wychodzi sztuka TRW jakieś 36 zł płaciłem, tokarz za przeróbkę wziął 20 zł za obie :)

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: LUKIThesis » 11 lut 2019, 14:36

Aż strach pomyśleć jak te rozwiercane wahacze pękną w czasie jazdy. Współczuję przyszłym, którzy kupią taką thesis.
Co tam wartości i normy producenta , Polak wszystko potrafi....
... spier...

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: kond243 » 11 lut 2019, 14:49

Zapytam się co chcesz przy bananie rozwiercać?????? Wyraźnie napisałem dorabia się tuleje na wzór oryginału. W fabryczne miejsce. Ja nawet tuleje toczyłem pod wachacz a nie wachacz pod tuleję. Więc co ma mi pęknąć? Nikt nie ma ochoty wydać pół wartości auta na zawieszenie przednie. A że TRW jbu 643 jest też z banana audi A6 to będzie działać.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: belial666 » 11 lut 2019, 18:57

Kolega Luki dawniej slynął z oryginalnosci( z montazu tylko na oryginałach) Nie lubi przeróbek, tañszej wersji. Wszystko fajnie do momentu kiedy mowi się co wiemy a nie przypuszczamy lub nam sie wydaje. Ale szanuje i takich
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: kond243 » 11 lut 2019, 19:33

W sumie racja.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: LUKIThesis » 12 lut 2019, 7:19

Spoko, nie zrozumiałem. Myślałem, że rozwiercacie wahacze. Przy takiej robocie to bym jeździł z ołtarzem na desce i zdrowaśki klepał ;)
Tak, belial znasz mnie. Też Was szanuje. Sorry jeśli jakoś Was uraziłem.
Poprostu mam takie zdanie na temat przeróbek.

Awatar użytkownika
kamilkoza88
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 207
Rejestracja: 29 maja 2014, 22:55
Imię: Kamil
Lokalizacja: Toruń

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: kamilkoza88 » 12 lut 2019, 13:11

Przepraszam, że wczoraj nie dałem rady podać linka do firmy regenerującej sworznie z Poznania.

Oto link to ich strony --> http://www.mzj.poznan.pl <--

Czy jest jakiś inny aspekt jak cena, który przemawia na rzecz tych tulei od Audi, a nie poliuretanów?

Pozdrawiam.
Thesis 3.0

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: kond243 » 12 lut 2019, 13:29

Tak. -15 stopni mrozu i mogą pękać jak plastik.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: belial666 » 12 lut 2019, 20:07

Poli przy mrozach sie odkształca, twardnieje. Jednym slowem zmienia parametry. Guma jest lepsza.


Ogolnie po obserwacji poli stwierdzam ze nie moze miec miejsca sytuacja w ktorej to tukeja ktora wciskamy w otwor wahacza nie posiada swojej tulei metalowej tylko gołe poli przylega do sciany otworu w wahaczu
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3996
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: volf » 12 lut 2019, 20:29

belial666 pisze: 12 lut 2019, 20:07
Ogolnie po obserwacji poli stwierdzam ze nie moze miec miejsca sytuacja w ktorej to tukeja ktora wciskamy w otwor wahacza nie posiada swojej tulei metalowej tylko gołe poli przylega do sciany otworu w wahaczu
Mnie to się od razu nie podobało, przecież z czasem to sie zacznie tam kręcić i stąd pewnie te piszczenia poli :?:
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: belial666 » 12 lut 2019, 21:25

volf pisze: 12 lut 2019, 20:29
belial666 pisze: 12 lut 2019, 20:07
Ogolnie po obserwacji poli stwierdzam ze nie moze miec miejsca sytuacja w ktorej to tukeja ktora wciskamy w otwor wahacza nie posiada swojej tulei metalowej tylko gołe poli przylega do sciany otworu w wahaczu
Mnie to się od razu nie podobało, przecież z czasem to sie zacznie tam kręcić i stąd pewnie te piszczenia poli :?:
Nie, nie kreci sie ( jesli mówimy o bananie) i odrazu powiem ze nie piszczy. Ten wahacz ma tuleję w poprzek i jej praca to przód/ tył. Nie podoba mi sie w tulejce poli to ze wewnętrzna tulejka jest luźno wkladana w poli a zewnetrzana srednica nie posiada w ogole tulei metalowej. Jesli Olkusz chciałby sie skupic i przyłożyć do swoich projektów owe tuleje byly by calkiem spoko. Tuleja w wahaczu prostym ( amortyzatora) juz jest zwulkanizowana i przebija gumową .
Nr. telef. 501259455

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”