Thesis - up 20mm/teoretycznie
Thesis - up 20mm/teoretycznie
Ponieważ to padło niskie jak chole@a, przyszedł mi pomysł.
W wielu przypadkach producent jako rozwiązanie producenta oferuje tulejki 20mm w McPhersona.
Nasuwają się komuś kto rozbierał kolumny jakieś problemy ?
A teraz pomysł co zrobić z tyłem ?
Jak tył dźwignąć 20mm up ?
A może ktoś ma inny pomysł ?
Od razu bystrzakom teoretykom walących postami o włożeniu nowych sprężyn podziękuję. SĄ nowe a i tak jest za nisko na polskie
możliwości.
W wielu przypadkach producent jako rozwiązanie producenta oferuje tulejki 20mm w McPhersona.
Nasuwają się komuś kto rozbierał kolumny jakieś problemy ?
A teraz pomysł co zrobić z tyłem ?
Jak tył dźwignąć 20mm up ?
A może ktoś ma inny pomysł ?
Od razu bystrzakom teoretykom walących postami o włożeniu nowych sprężyn podziękuję. SĄ nowe a i tak jest za nisko na polskie
możliwości.
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
Podnieś i jeszcze załóż wał i dyfer, obróć silnik, skrzynie wyj... załóż od BMW i ognia na Paryż Dakar Będę na Ciebie głosował
Sorry, nie mogłem się powstrzymać
Sorry, nie mogłem się powstrzymać
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
Ja wiem, że nie rozumiesz mnie, i zima para na szkłach i zamiast 20 zobaczyłeś 200.
Dla mnie ten prześwit dyskwalifikuje to wozidło, jeśli nie ogarnę to sprzedaje.
W tym mieście mamy krawężniki, niestety.
Na Paryż Dakar jadę roverem, pontonem i wielbłądem na lewym jaju ..ups tzn garbie, na lewym garbie.
Dla mnie ten prześwit dyskwalifikuje to wozidło, jeśli nie ogarnę to sprzedaje.
W tym mieście mamy krawężniki, niestety.
Na Paryż Dakar jadę roverem, pontonem i wielbłądem na lewym jaju ..ups tzn garbie, na lewym garbie.
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
Ja na tyle mam gumy, na sprężynach. Jeżdżę na nich od kupna auta i nie mam problemu, typu pękła. Gdybym ją wyciągnął, to auto by stanowczo siadło.
Na przód nie wiem co Ci poradzić. Tylko chyba wyciągnąć amortyzatory, sprawdzić poduchy i amory dać, albo do regeneracji albo z pewnego źródła używki wsadzić. Bo co może być przyczyną:
- opona
- tuleja wahacza prostego ( amora)
- poducha amora
- amortyzator
Sumując dane luzy w danych miejscach może wyjdzie 20mm
PS. Wiem o czym mówisz. Jeździłem jakiś czas temu na oponach o profilu 55 i ch... by to strzelił...
Na przód nie wiem co Ci poradzić. Tylko chyba wyciągnąć amortyzatory, sprawdzić poduchy i amory dać, albo do regeneracji albo z pewnego źródła używki wsadzić. Bo co może być przyczyną:
- opona
- tuleja wahacza prostego ( amora)
- poducha amora
- amortyzator
Sumując dane luzy w danych miejscach może wyjdzie 20mm
PS. Wiem o czym mówisz. Jeździłem jakiś czas temu na oponach o profilu 55 i ch... by to strzelił...
Ostatnio zmieniony 09 sty 2016, 22:40 przez belial666, łącznie zmieniany 1 raz.
Nr. telef. 501259455
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
Założyć wyższe sprężyny albo dotoczyć podkładki tulejki i dać je razem ze sprężynami. W jednej kappie miałem taki patent, już kupiłem auto z takim czymś więc nie wiem kto i czym dorabiał ale spasowanie super a zrobione z aluminium, wysokość 25mm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
KAPPA TDS & JTD
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
No, super
Tylko, tak z ciekawości , co na to skyhook ...
Czy długość amora dobrze przyjmie podciągnięcie o te 20 ?
Aby zbyt szybko się nie zsikał
Tylko, tak z ciekawości , co na to skyhook ...
Czy długość amora dobrze przyjmie podciągnięcie o te 20 ?
Aby zbyt szybko się nie zsikał
Ostatnio zmieniony 09 sty 2016, 22:55 przez LUKIThesis, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
Tak Grzesiu, kapcie na profilu 55 też miałem ... może tydzień .. wyje...m to qw..no w ch...j !
Amorki wsio ok, po prostu tu mamy posrane wyższe krawężniki, jeszcze od Hitlera !
Interesują mnie te gumy o których mówisz z tyłu, masz jakąś fotkę ?
Volf to co pokazałeś to dokładnie podkładka o której pisałem w pierwszym poście w kolumnę. Dzięki.
Umocniłeś mnie w przekonaniu że to rozwiązanie na przód!
sky mierzy ugięcie belka zawias. Tam jest potencjometr do ogarnięcia jeśli będą problemy.
Amorki wsio ok, po prostu tu mamy posrane wyższe krawężniki, jeszcze od Hitlera !
Interesują mnie te gumy o których mówisz z tyłu, masz jakąś fotkę ?
Volf to co pokazałeś to dokładnie podkładka o której pisałem w pierwszym poście w kolumnę. Dzięki.
Umocniłeś mnie w przekonaniu że to rozwiązanie na przód!
sky mierzy ugięcie belka zawias. Tam jest potencjometr do ogarnięcia jeśli będą problemy.
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
U mnie to akurat jest z tyłu ale wiem, że Kappa to nie Thesis.
W każdym razie myślę, ze na tył Thesis też można coś podobnego wrzucić-byle dopasować do górnego lub dolnego łoża sprężyny
W każdym razie myślę, ze na tył Thesis też można coś podobnego wrzucić-byle dopasować do górnego lub dolnego łoża sprężyny
KAPPA TDS & JTD
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
Myślę, że wpadając w studzienkę lub jakiś głębszy dołek będzie niezłe walnięcie . Miałem tak w citroenie bez hydrauliki . Amor wyciągnięty niemal na max przez sprężynę i mały skok. Paskudne wrażenia . Ciekawe jak będzie w thesis .
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
Mój tył
Skyhook raczej nic na to. Na czym polega efekt skyhook?
Skyhook raczej nic na to. Na czym polega efekt skyhook?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nr. telef. 501259455
Thesis - up 20mm/teoretycznie
Zgłoś się do Argenty67, on dorabia sprężyny. Mam założone 4 szt. od jakiś 2 miesięcy i jest b. wysoko
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
-
- Klubowicz
- Posty: 2661
- Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
kobyl pisze:Zgłoś się do Argenty67, on dorabia sprężyny. Mam założone 4 szt. od jakiś 2 miesięcy i jest b. wysoko
Sent from my iPhone using Tapatalk
Aaa no właśnie...
Kamil zrób fotkę swojej i pokaż jak stoi, może właśnie o coś takiego chodzić Piotrkowi
JEST:
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG
BYŁO:
Kilka x Lancia Thesis 2.0T
Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG
BYŁO:
Kilka x Lancia Thesis 2.0T
Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
U mnie to samo...przeszło pół roku jeżdżenia i nadal stoi wysoko czyli tak jak powinnakobyl pisze:Zgłoś się do Argenty67, on dorabia sprężyny. Mam założone 4 szt. od jakiś 2 miesięcy i jest b. wysoko
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tutaj zdjęcia dzień do dwóch dni od założenia sprężyn u Argenty: A tutaj już jak przysiadły (sprężyny zawsze się ułożą i auto wędruje do swojej normalnej wysokości jaką mieć powinien): A przypomnę, że gdy najpierw miałem założone z tyłu sprężyny z autosklepu to tak samo wysoko stała lancia a później jak usiadła to prawie rant błotnika jeździł po oponie...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
Sorry, ale nie fajnie to wygląda... Szczelina za duża. Co na to tuleja pływającą mała na tyle. Jak jeszcze dojdzie 3 osoby na tył i pełny bagażnik.
Nr. telef. 501259455
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - up 20mm/teoretycznie
Przypomina mi to lata istnienia dużego fiata, jak to w niemal każdym warsztacie można było z niego robić wóz konny i tak też czynili właściciele . Gdy jednak wsiadło się do tak podniesionego wozu, zapał ulatywał i wracały wspomnienia kiedy to auto było niższe i bardziej komfortowe. A jednak nie było źle była na to rada, którą to mieli mechanicy ... Panie włóż pan do kufra worek ziemniaków albo worek cementu . Wtedy auto będzie stało jak dawniej i milej będzie wybierało nierówności
W stolicy też mamy wysokie krawężniki i jakoś większych problemów z parkowaniem nie zauważyłem. Może wystarczy kupić nowe sprężyny i będzie hulać . Moja dostała z ASO i też od trzech lat i kupy kilometrów nie siadły .
W stolicy też mamy wysokie krawężniki i jakoś większych problemów z parkowaniem nie zauważyłem. Może wystarczy kupić nowe sprężyny i będzie hulać . Moja dostała z ASO i też od trzech lat i kupy kilometrów nie siadły .