Thesis - niskich lotów czyli prześwity

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Thesis - niskich lotów czyli prześwity

Post autor: bronx » 18 lis 2015, 14:54

Dobra, jak ktoś ma ochotę. niech podzieli się info ile ma cm z przodu i tyłu od ziemi do ranta błotnika mierząc w osi piasty.
Dobry kolega Aufer podał przód 67 tył 68.
Ja mam u siebie w jednej tyle samo i notorycznie haczę o krawężniki.
W drugiej przód 70 tył 72 i jest ok.
Opony 215 60 16.

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis niskich? lotów czyli prześwity.

Post autor: belial666 » 18 lis 2015, 17:18

Wymiary podane mierzone były od asfaltu do błotnika. Jedno zwymiarowanie zrobione od asfaltu do poczatku rantu zderzaka.

Przód- 690mm
Drawing_150718.jpg
Tył- 700mm
Drawing_150618.jpg
Przedni zderzak- 230mm
Drawing_150718(1).jpg
Ps. Nic nie haczy. Wchodzi gładko...
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
s0krates
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 797
Rejestracja: 19 paź 2013, 11:46
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Thesis niskich? lotów czyli prześwity.

Post autor: s0krates » 18 lis 2015, 17:38

Przód 67, tył 70. Może problem jest w krawężnikach? :)

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis niskich? lotów czyli prześwity.

Post autor: belial666 » 18 lis 2015, 18:01

Bronx, dolną część zderzak masz przykręconą do sanek, to nie powinno nic haczyć. No chyba, że naprawdę wysoka krawędź.
Nr. telef. 501259455

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Thesis - niskich lotów czyli prześwity

Post autor: bronx » 19 lis 2015, 8:25

Pomiary mamy wszyscy prawie takie same, więc o co kaman ???
Czyżby w Gliwicach montowali krawężniki bez norm najwyższe w PL ?

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - niskich lotów czyli prześwity

Post autor: belial666 » 19 lis 2015, 10:06

Niewykluczone. W Złotowie jest jeden taki ... pod szpitalem.:)
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - niskich lotów czyli prześwity

Post autor: LUKIThesis » 19 lis 2015, 10:12

Gdzieś już o tym pisaliśmy.
U mnie tył był coś ok 71,5 czy 72, a przód 68. Z tyłu nowe oryginalne sprężyny, a przód od dnia produkcji.
Co do zderzaka to też czasem jak parkuję to spodem przycieram mimo, że mam gęsto przykręcony. Taki urok tego auta lub tych krawężników ;)

Awatar użytkownika
ArtoKucior
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1458
Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
Imię: Artur
Lokalizacja: Płońsk

Re: Thesis - niskich lotów czyli prześwity

Post autor: ArtoKucior » 19 lis 2015, 11:42

Z reguły jak jest wysoki krawężnik to niedługo (może za miesiąc lub 2 do 3 lat) położą nowy asfalt :) i będzie normalnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”