Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" sworzni

Awatar użytkownika
chevrooletcamaro
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 263
Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
Imię: Wiola
Lokalizacja: Świerklany

Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" sworzni

Post autor: chevrooletcamaro » 31 sty 2014, 10:43

Witam.

Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:

Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD

artsfast
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 122
Rejestracja: 25 wrz 2010, 12:15
Imię: Artur
Lokalizacja: Poznań

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: artsfast » 31 sty 2014, 17:59

Witam.
Też miałem problem z zmęczonym zawieszeniem i bez problemu znalazlem zakład który się tym zajmuję. Koszt 1200zl przód i tył w porównaniu do nowych w ASO gdzie za komplet chcieli prawie 3000zl bez porównania.

rain
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1521
Rejestracja: 08 paź 2008, 0:00
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: rain » 31 sty 2014, 18:10

chevrooletcamaro pisze:Witam.

Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:

Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
We Wrocławiu chyba tylko PWr tym się zajmuje, ale tam nie wiem jak znaleźć kontakt. Ile kosztowała wymiana sworznia?
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD.

Obecnie: Alfa Romeo 166 3.2, Fiat Stilo 1.9 JTD

belial666

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: belial666 » 31 sty 2014, 22:28

chevrooletcamaro pisze:Witam.

Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:

Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
Coś więcej na temat tego fachowca np:w jaki sposób to robi?

jjash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1241
Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: jjash » 31 sty 2014, 23:38

Ludy! Macie na Forum od stu lat mechanika z krwi i kości, który bawi się w zabawki Lancia zwane i od lat stu regeneruje te wahacze. A Wy tu po całej Polsce szukacie tego, co pod nosem macie. Wszystkie go znają, ale jak widzę nikt nic nie wie. Szkoda, bo koszt marny, a robota dobra.
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek

belial666

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: belial666 » 31 sty 2014, 23:53

jjash pisze:Ludy! Macie na Forum od stu lat mechanika z krwi i kości, który bawi się w zabawki Lancia zwane i od lat stu regeneruje te wahacze. A Wy tu po całej Polsce szukacie tego, co pod nosem macie. Wszystkie go znają, ale jak widzę nikt nic nie wie. Szkoda, bo koszt marny, a robota dobra.
...o kim mowa?

Awatar użytkownika
chevrooletcamaro
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 263
Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
Imię: Wiola
Lokalizacja: Świerklany

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: chevrooletcamaro » 01 lut 2014, 9:25

rain pisze:
chevrooletcamaro pisze:Witam.

Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:

Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
We Wrocławiu chyba tylko PWr tym się zajmuje, ale tam nie wiem jak znaleźć kontakt. Ile kosztowała wymiana sworznia?


Wymiana sworznia 80 -100 zł
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD

rain
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1521
Rejestracja: 08 paź 2008, 0:00
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: rain » 01 lut 2014, 9:55

belial666 pisze:
jjash pisze:Ludy! Macie na Forum od stu lat mechanika z krwi i kości, który bawi się w zabawki Lancia zwane i od lat stu regeneruje te wahacze. A Wy tu po całej Polsce szukacie tego, co pod nosem macie. Wszystkie go znają, ale jak widzę nikt nic nie wie. Szkoda, bo koszt marny, a robota dobra.
...o kim mowa?
Ja szczerze mówiąc tez nie wiem.
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD.

Obecnie: Alfa Romeo 166 3.2, Fiat Stilo 1.9 JTD

Awatar użytkownika
chevrooletcamaro
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 263
Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
Imię: Wiola
Lokalizacja: Świerklany

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: chevrooletcamaro » 01 lut 2014, 9:56

jjash bawi się w zastępstwie w argentę - wiem ale nie powiem :/
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1037
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: SIWY155 » 01 lut 2014, 10:39

chevrooletcamaro pisze:jjash bawi się w zastępstwie w argentę - wiem ale nie powiem :/
A może to Argenta? A tak właściwie to co się z nim stało, że się nie udziela?
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km); Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Linea Emotion 1,4 T-jet

Awatar użytkownika
chevrooletcamaro
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 263
Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
Imię: Wiola
Lokalizacja: Świerklany

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: chevrooletcamaro » 01 lut 2014, 17:58

belial666 pisze:
chevrooletcamaro pisze:Witam.

Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:

Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
Coś więcej na temat tego fachowca np:w jaki sposób to robi?

Facet, zeszlifował zawalcowanie denka po czym wycisnął prasą cały wkład wraz z miseczkami. W zależności od tego czy miseczki były zużyte czy nie: czyści albo frezuje gniazdo. W zależności od stopnia zużycia kulki sworznia wymienia ją lub nie. Do tego wymienia miseczki i osłonę gumową - wprasowuje na swoje miejsce, nabija denko i zawalcowuje, zakłada nową gumowa osłonkę i gotowe.
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD

jjash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1241
Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: jjash » 01 lut 2014, 20:57

Oj, Wy Moi detektywi. Ja się wcale nie bawię w "wiem, ale nie powiem". Ilu mamy mechaników na forum? Ja znam jednego. I on to robi - między innymi. Argenta jest przecież forumowym mechanikiem. No, przynajmniej ja znam tylko jego. No i dla mnie jest on forumowym mechanikiem.
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek

Awatar użytkownika
chevrooletcamaro
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 263
Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
Imię: Wiola
Lokalizacja: Świerklany

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: chevrooletcamaro » 01 lut 2014, 21:06

jjash pisze:Oj, Wy Moi detektywi. Ja się wcale nie bawię w "wiem, ale nie powiem". Ilu mamy mechaników na forum? Ja znam jednego. I on to robi - między innymi. Argenta jest przecież forumowym mechanikiem. No, przynajmniej ja znam tylko jego. No i dla mnie jest on forumowym mechanikiem.

Mój Michał jest mechanikiem .....:/
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2112
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: LUKIThesis » 01 lut 2014, 21:10

Przy wymianie tulei nie ma nic trudnego, robota prosta, a nawet prostsza i nie potrzeba tu chwalić za to, że ktoś potrafi kluczem pokręcić lub puknąć młotkiem. Nawet dziecko to potrafi a co dopiero dorosły. Ja żebym nie musiał pukać młotkiem jak kowal to sobie za psie pieniądze kupiłem śrubę z nakrętką i kilka podkładek o różnych średnicach oba wyroby. Wystarczy dobrać odpowiedni zestaw i samemu wciska się taką tuleję jaką trzeba bez znaczenia w jaką część. Z wyjęciem to też prościzna bo wystarczy ruszyć głową i wszystko pięknie wyjmujemy.

belial666

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: belial666 » 01 lut 2014, 21:13

LUKIThesis pisze:Przy wymianie tulei nie ma nic trudnego, robota prosta, a nawet prostsza i nie potrzeba tu chwalić za to, że ktoś potrafi kluczem pokręcić lub puknąć młotkiem. Nawet dziecko to potrafi a co dopiero dorosły. Ja żebym nie musiał pukać młotkiem jak kowal to sobie za psie pieniądze kupiłem śrubę z nakrętką i kilka podkładek o różnych średnicach oba wyroby. Wystarczy dobrać odpowiedni zestaw i samemu wciska się taką tuleję jaką trzeba bez znaczenia w jaką część. Z wyjęciem to też prościzna bo wystarczy ruszyć głową i wszystko pięknie wyjmujemy.
: ok2 :

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”