Thesis 2,4 multijet przewody oleju

tomay77
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:09
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Nowa Sol

Thesis 2,4 multijet przewody oleju

Post autor: tomay77 » 20 sty 2020, 15:18

Zaczynają się pocić i widać, że czasy swojej świetności mają już za soba. Dwa przewody olejowe wychodzące z chłodnicy oleju 60687420 i 60687418. Może ktoś z koleżanek/kolegów zajmował się juz tym w swoim autku i może coś wiecej napisać. Dzieki

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis 2,4 multijet przewody oleju

Post autor: pietrek125 » 20 sty 2020, 21:06

Możliwe, że nieszczelności są na oring-ach w króćcach chłodnicy... i olej sobie ścieka po wężach... same węże raczej musiałby być uszkodzone mechanicznie, aby były nieszczelne... zdarzało się też, że same chłodnice były nieszczelne...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Thesis 2,4 multijet przewody oleju

Post autor: kond243 » 21 sty 2020, 5:50

Górny lubił sobie przegnić. Lubią puszczać w miejscu zakucia węża. Ale najczęściej na oringach jak pisał pietrek125. Podobnie jest od strony filtra oleju. Tam orinig pod podstawką puszcza a także oringi na rurkach. Po takim czasie oringi robią się sztywne guma się spieka od temperatury i jest nieszczelność. Proponuję umyć chłodnice porządnie odpalić auto i obserwować gdzie pojawia się wyciek. Zakuć węże można na nowo. Choć ja się odciąłem zakucia i dałem szerokie opaski skręcane T-Clamp. Teraz już nic mi nie cieknie. Tak mam w 20vt cały już system chłodzenia oleju z JTD 20v.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

tomay77
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:09
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Nowa Sol

Re: Thesis 2,4 multijet przewody oleju

Post autor: tomay77 » 23 cze 2020, 19:34

Problem rozwiazany... przegnita jedna końcówka oraz na zagnieceniach. Wąż i zagniecenia wykonane przez firmę tubes zielona góra. Koncowki odzyskane z innych przewodow, oczyszczone i pomalowane. Wąż wzocniony płótnem. Koszt 160 zł. Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis 2,4 multijet przewody oleju

Post autor: pietrek125 » 23 cze 2020, 20:15

No i elegancko...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”