Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
Nie podobno tylko na pewno. Zupełnie inna strategia sterowania lock-up oraz samego konwertera. Nie ma uślizgu. Dlatego 3.2 lepiej się zbiera. I nie mówię tutaj o dole bo moment jest praktycznie w tym przedziale obrotów. Różnica 30nm. Jest troszkę więcej ale skrzynia robi większą robotę
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
Dodam jeszcze tuning,na hamowni i będzie 30koni więcej+ centralka z 3200 i rakieta Paniekond243 pisze:Nie podobno tylko na pewno. Zupełnie inna strategia sterowania lock-up oraz samego konwertera. Nie ma uślizgu. Dlatego 3.2 lepiej się zbiera. I nie mówię tutaj o dole bo moment jest praktycznie w tym przedziale obrotów. Różnica 30nm. Jest troszkę więcej ale skrzynia robi większą robotę
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
Oprócz softu, przydałby się wałki ssące od 3,2 AR...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
wystarczająco będzie,można będzie dumnie się toczyć,a kiedy trzeba przycisnąć i zawstydzić buraka z BMWpietrek125 pisze:Oprócz softu, przydałby się wałki ssące od 3,2 AR...
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
Alfa ma silniki typu GT . Wałki ok. Ale soft musowo.inaczej mocy brak i spalanie 30/100. Tyle że po zmianie wałków na te z alfy i zrobienie softu pozbawi ten silnik przyjemnego bulgotania. Jak byś miał druga Teresę 3.0 to uturbić. Kolektory oraz turbo z alfy 2.0 V6 turbo. 3.0 ma niższy stopień sprężania więc soft turbo 0.5-0.7 bara spokojnie dmuchniesz. Można odprężyć i dmuchasz 1bar albo więcej. Wtedy tylko potarga Aisina. Bo silnik będzie miał tak duży moment z dołu i moc że aisin poprostu padnie
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2019, 12:11 przez kond243, łącznie zmieniany 1 raz.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
...kolektory wydechowe z 3.0 CF2... oprócz mniejszych oporów, obniżą temp. pod maską, co też nie jest bez znaczenia...
wszystkie Alfowskie 3.2 maja te same wałki ssące, tylko Thesisowskie 3.2 ma wałki od 3.0
wszystkie Alfowskie 3.2 maja te same wałki ssące, tylko Thesisowskie 3.2 ma wałki od 3.0
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
Temperatura ma akurat znaczenie.Kolektory okręca się bandażem termicznym a turbo pakuje w kocyk. Temperatura pod maską spada. Gorące spaliny mąją większą energię kinetyczną co powoduje zmniejszenie laga. I to dość sporo. Ja mam hybrydę w kocyku i kolektory w bandażu. Bez tych zabiegów turbo wstawało 2800obr. Bo zastosowaniu kocyka i bandaża turbo wstaje przy 2300obr. Więc jest 500 obr a to jest bardzo dużo. Więc akurat przy turbo temperatura spalin jest ważniejsza jak silniku N/A.3.0 Też ma wałki ssące z 3.0 gtv które są bodajże na wydechu. Są pomieszane. Z różnych silników. Dlatego Thesis ma inne blokady względem alfy. I w thesis silnik przyjemnie bulgocze.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
AR166 2.5(nowsze), 3.0, oraz Thesis 3.0 3.2 mają te same wałki i te same blokady... jedynie AR166 3.2 , i GTA różnią się wałkami ssącymi z stąd inne blokady... innych Busso nie sprawdzałem...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
Thesis 3.0 i 3.2 ma wałki wydechowe z alfy gtv 3.2 a ssące z alfy gtv ale 3.0. Blokady niby te same. Ale jednak są żyletkowe różnice. I najlepsze że nr części czyli nr blokad jest wspólny tylko dla ar166 3.0 oraz Thesis 3.0,3.2. Bynajmniej tak elearn podaje.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
No bo tak jest... W Eper numery wałków tez sie pokrywają pomiędzy 166 2.5FL, 3.0 oraz Thesis 3.0 3.2.
AR 166 3.2, oraz GTA numery walków wydechowych też są tożsame z 2.5 3.0, tylko ssące są inne...
Ale zmieńmy temat bo Proxima jeszcze jest spokojny, a my zeszliśmy z sterownika skrzyni na blokady w Busso..
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
Rozmawiajcie sobie Chętnie poczytam jak podwyższyć moc w V6
A centralkę kupiłem,gościu wysłał mi zdjęcia:
A centralkę kupiłem,gościu wysłał mi zdjęcia:
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
To jest starsza z 2003roku.volf pisze:Czyli jednak kupiłeś nowszą?
Ta podobno bardziej agresywna
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Thesis-Sterownik skrzyni z 3.2 do 3.0
Nie. Nr z końcówką 720 jest z 2003r. Potem nr ten się zmienia i data zastąpienia tej centralki to 16.04.2004
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt