Thesis JTD 2.4 10v - ślizgające się sprzęgło

Awatar użytkownika
szerszen
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 432
Rejestracja: 26 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Thesis JTD 2.4 10v - ślizgające się sprzęgło

Post autor: szerszen » 06 mar 2014, 17:41

W poniedziałek zjarałem sprzęgło, przy okazji w ryj dostała dwumasa (wytrzymały 60kkm).
Nowe, kompletne sprzęgło miałem w zapasie, niestety na nową dwumasę nie wystarczyło sianka (niedawno rozbiłem michę więc to mnie wydrenowało na maxa). Ale miałem swoją, którą zastąpiła 60kkm temu ta zjarana (w sumie profilaktycznie, bo luz był niewyczuwalny).
Dwumasę zmierzyłem według zaleceń LUKa i wyszło, że jest w stanie idealnym, luz w normie, kołnierz właściwie wysoki.
Dokupiłem wewnętrzny wysprzęglik.
Mechanik wymienił.
Po wymianie dzwoni do mnie, że jest poślizg na wszystkich biegach.
Twierdzi, że winna jest ta dwumasa. Ale ja na niej normalnie jeździłem do tych 250kkm i żadnego poślizgu nie było (ze starym sprzęgłem). Czy to możliwe?
Sprawa w sumie jest już gardłowa, bo auto jest mi bardzo potrzebne.

szajbus
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 495
Rejestracja: 14 maja 2011, 22:04
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Re: Thesis JTD 2.4 10v - ślizgające się sprzęgło

Post autor: szajbus » 06 mar 2014, 18:40

sprzęgła mają ten sam numer ? bo może są różnej grubośći

Awatar użytkownika
szerszen
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 432
Rejestracja: 26 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thesis JTD 2.4 10v - ślizgające się sprzęgło

Post autor: szerszen » 06 mar 2014, 18:42

Oryginał, ricambi 55209117.

szajbus
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 495
Rejestracja: 14 maja 2011, 22:04
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Re: Thesis JTD 2.4 10v - ślizgające się sprzęgło

Post autor: szajbus » 06 mar 2014, 21:36

wysprzęglik też ? bo koło dwumasowe raczej nie ślizga

Awatar użytkownika
szerszen
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 432
Rejestracja: 26 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thesis JTD 2.4 10v - ślizgające się sprzęgło

Post autor: szerszen » 06 mar 2014, 22:35

szajbus pisze:wysprzęglik też ? bo koło dwumasowe raczej nie ślizga
oczywiście, od taniegofiata

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”