Thesis - 2.4 10v - check engine

Beest
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 12 paź 2017, 17:20
Imię: PIotr

Thesis - 2.4 10v - check engine

Post autor: Beest » 01 maja 2021, 22:50

Witam,
We wtorek musiałem wybrać się do Opola (trasa 50km.). Po wizycie u dentysty wkładam kluczyk i przekręcam go a tu check engine świeci.
Po podłączeniu do komputera okazało się ze ecu stracił polaczenie z większością czujników(Brak sygnału).
Kasowanie błędów nic nie daje i teraz się zastanawiam co mogło doprowadzić do takiego stanu, bo te czajniki chyba łączą się bezpośrednio z komputerem wiec chyba trzeba zajrzeć do podłączenia wiązki z komputerem ? na przewodzie przepływomierza jest 5V a jeden przewód daje 3,62v, czyli jakieś tam zasilanie jest, czy wszystkie przewody tych podzespołów idą bezpośrednio do komputera czy maja gdzieś jakaś wspólna masę bo może problem z wspólna masa? akumulator w stanie spoczynku ma 12,6 wiec raczej nie jest winny.
Ma może ktoś jakiś schemat który mógłby naprowadzić mnie na źródło tego problemu ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 01 maja 2021, 23:24 przez faraon, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Uzupełnij profil o miejscowość.

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2863
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis - 2.4 10v - check engine

Post autor: proxima86 » 02 maja 2021, 12:07

Wyjmie kość ze sterownika, przeczyści, pryśnie jakim kontakt sprejem.
Powinno pomóc,jeśli nie to ECU do wymiany.

Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka


Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1681
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis - 2.4 10v - check engine

Post autor: pietrek125 » 02 maja 2021, 16:25

2.4 10v.jpg
2.4 10v1.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”