Raczej masz wszystko tylko to co powinno sie zapinać w pozycji pion jest na stałe wpięte.jjash pisze:Czyli czegoś nie mam. Muszę podumać jak to zrobić by się w pozycji pionowej zapinał. Ale dziękuję za info. To już coś wiem.
Thesis - demontaż lusterka zew. i tunelu z podłokietnikiem
Re: Thesis - demontaż lusterka zew. i tunelu z podłokietniki
Re: Thesis - demontaż lusterka zew. i tunelu z podłokietniki
Hm, przyznam, że tak tez mi się wydawało. Kiedyś. Ale nie widzę możliwości by "to, co jest na stałe wpięte" mogło być jakoś przytwierdzone do podłokietnika. Na otworzenie "na full" podłokietnika nie pozwalają sprężyny. Musiałbym zobaczyć jak to wygląda w wersji "normalnej" i podumać jak to na moją przerobić. Z obserwacji wynika, że brakuje mi jednego elementu.
Re: Thesis - demontaż lusterka zew. i tunelu z podłokietniki
Jak jutro nie zapomnę to podejrzę i zrobię fotkę.
Re: Thesis - demontaż lusterka zew. i tunelu z podłokietniki
Nic nie piszesz czy już zrobiłeś te klapkę ale jeśli nie to masz foto w jaki sposób się zabezpiecza klapa w pionie
ten mały trzpień zapina sie w tą biała spinkę i po problemie.Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Thesis - demontaż lusterka zew. i tunelu z podłokietniki
Oj, Argenta, czekałem na Twe zdjęcia. No tak, właśnie tak sobie to wyobrażałem po tym co napisałeś. Ale widzisz, nie mam zbytnio do czego tego trzpienia doczepić przy podłokietniku. Czegoś jednak brakuje. Takiego "dyngsu" który połączy podłokietnik z tym trzpieniem. Jutro znowu to rozbiorę i spróbuję coś z tym zrobić.
Dziękuję za pikczery.
Jan
Dziękuję za pikczery.
Jan
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Thesis - demontaż lusterka zew. i tunelu z podłokietniki
A czy ten czarny prostokąt z trzpieniem z foto Pawła nie ma być czasem zamontowany na tym pręcie między zawiasami/sprężynami ? Tak se ino głośno myślę...
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Thesis - demontaż lusterka zew. i tunelu z podłokietniki
Kurcze, ja tam żadnego pręta nie mam. Zaraz idę porozbierać to raz jeszcze.
Re: Thesis - demontaż lusterka zew. i tunelu z podłokietniki
Argenta, zrobiłem! Działa. Trzpień o którym pisałeś musi byc pionowo. Nie wiedziałem gdzie go umieścić, nie miałem miejsca, aż tu nagle olśnienie! Przecież musi być jakieś miejsce. No i jest. Trzeba oddzielić obicie od podstawy podłokietnika. W dziurę włożyć rzeczony trzpień i skręcić dwa elementy. Trzpień wystaje. Jest już podstawa do dalszych działań. No i teraz co ze sprężyną. W końcu drugie olśnienie - sprężyna musi być wsadzona od góry - pomiędzy obicie a podłokietnik. Nie wiedziałem ani o pierwszym fakcie (trzpień) ani o drugim (sprężyna) bo poprzedni właściciel zniszczył podłokietnik i wszystko było luzem. Nie miałem punktu zaczepienia. Dziękuję za wskazówki. Na sprężynę naprowadziło mnie Twoje zdjęcie, które obrazuje sam trzpień, a sprężyny nie widać. Na moich poprzednich zdjęciach widać sprężynę. Nie miałem poglądu na sprawny podłokietnik. Teraz już jest OK. Niżej zdjęcia rozebranego podłokietnika. Może się przydać komuś jeszcze.
Wielkie dzięki za pomoc.
Wielkie dzięki za pomoc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Thesis - demontaż lusterka zew. i tunelu z podłokietniki
Odkopię... Słuchajcie, jak się zabrać za rozbiórkę tego podłokietnika? Muszę właśnie dobrać się do tego mechanizmu, a nie chcę zacząć od połamania czegoś
Re: Thesis - demontaż lusterka zew. i tunelu z podłokietniki
No to postaram się pomóc - musisz zacząć od odkręcenia "tylnych nawiewów konsoli" na przedłużeniu tunelu tylnego. na powyższych zdjęciach już są zdemontowane, zatem ich nie widać. Bądź co bądź, musisz ściągnąć tylną blendę, po dwóch stronach nawiewów będziesz mieć śruby na torxa. Odkręcasz je i wyciągasz blendę, a potem nawiewy. Od razu proponuję zatkać tunel nawiewu jakąś gazetą tak, by śruby, które będziesz demontować, nie wpadły do środka. Jak wpadną - kaplica. Cięęęężko je wyciągnąć. Na zdjęciu w moim poście z 27 czerwca, w którym informuję że naprawiłem, widać właśnie te dwie śruby (no, powiedzmy nie śruby, a trzpienie). Są wkładane od środka w kierunku na zewnątrz. Wychodzą bardzo łatwo. Jak już je wyciągniesz, podłokietnik jest Twój.
Żeby rozebrać podłokietnik musisz powykręcać kilka śrub, które łączą wyściółkę warstwy górnej z plastikową formą. Uwaga, bo miejsca wkręcania śrub są bardzo delikatne. Jak podczas skręcania, za mocno wkręcisz - wyrwiesz otulinę śruby i po ptakach.
Żeby rozebrać podłokietnik musisz powykręcać kilka śrub, które łączą wyściółkę warstwy górnej z plastikową formą. Uwaga, bo miejsca wkręcania śrub są bardzo delikatne. Jak podczas skręcania, za mocno wkręcisz - wyrwiesz otulinę śruby i po ptakach.
Re: Thesis - demontaż lusterka zew. i tunelu z podłokietniki
Dzięki. Weekend zapowiada się pracowicie.