Thesis - światła dzienne

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4093
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Thesis - światła dzienne

Post autor: Taz » 24 cze 2013, 0:28

No i pomierzyłem. Jeżeli w Thesis nie występowały różne zderzaki z przodu, to ktoś na tym forum będzie musiał mnie przeprosić...

Jutro wrzucę zdjęcie zrobione przy użyciu auta Faziego.
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4093
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Thesis - światła dzienne

Post autor: Taz » 25 cze 2013, 20:29

Celowo post pod postem, żeby się wszystkim wyświetliło w nieprzeczytanych.
W związku z załączonymi zdjęciami domagam się przeprosin lub dowodu, że w aucie grnb jest mniej niż 40cm od krawędzi auta.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

LUKI82

Re: Thesis - światła dzienne

Post autor: LUKI82 » 25 cze 2013, 20:50

Fazi czy ty Swoją Thesis nie jeździsz w zimę ? Kurcze kupiłem nówki wszystkie chromy i po jednej zimie koszmarnie się wypiaskowały i poobijały :(

Awatar użytkownika
grnb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 444
Rejestracja: 18 mar 2011, 19:52
Imię: piotr
Lokalizacja: Racibórz

Re: Thesis - światła dzienne

Post autor: grnb » 26 cze 2013, 21:43

To ile tam Ci wyszło? Mniejsza o to są dowody zatem bije się w pierś i oficjalnie przepraszam, za całe zamieszanie. Przód w thesis jest dość mocno zaokrąglony wobec czego z odrobinę innego kąt wygląda to tak. Obrazek
Lancie:

'02 Thesis 2.0t, http://do-slubu.com.pl

'07 ypsilon 1,4 16v,

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4093
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Thesis - światła dzienne

Post autor: Taz » 26 cze 2013, 21:47

Luz :)
Nie mierzyłem ile jest dokładnie, ale 40cm wychodziło mniej więcej w połowie opony.
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Alley
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 502
Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
Skype: alleyek
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żuromin
Kontakt:

Re: Thesis - światła dzienne

Post autor: Alley » 29 cze 2013, 8:30

A od gleby do światla ile cm wyszło? Będzie te 25 cm wymagane? A odległość między nimi LED"ami? Będzie te 60 cm? Jak tak to dam spokój.
537-407-123

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4093
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Thesis - światła dzienne

Post autor: Taz » 29 cze 2013, 8:58

Resztę parametrów też pomierzylem i jest OK
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Alley
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 502
Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
Skype: alleyek
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żuromin
Kontakt:

Re: Thesis - światła dzienne

Post autor: Alley » 29 cze 2013, 9:26

Btw. ładny kolor paznokci masz :P :P :P :wink:
537-407-123

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Thesis - światła dzienne

Post autor: Michor » 29 cze 2013, 13:06

Dobra.
Ja idę montować SD-2 :)
po roku sezonowania może przyszedł na niego czas? :P

EDIT:
i tak oto co wyszło:

Obrazek
Obrazek
BMW E39 Touring - 4,4 V8

Awatar użytkownika
grnb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 444
Rejestracja: 18 mar 2011, 19:52
Imię: piotr
Lokalizacja: Racibórz

Re: Thesis - światła dzienne

Post autor: grnb » 30 cze 2013, 12:14

fajnie, ale miałem nadzieję że ktoś przetrze szlak w thesis ;)
Lancie:

'02 Thesis 2.0t, http://do-slubu.com.pl

'07 ypsilon 1,4 16v,

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Thesis - światła dzienne

Post autor: Michor » 30 cze 2013, 12:51

:) montaz w kappie jest bardzo prosty i przyjemny. Praktyczne poza 20-30 cm dodatkowego kabla i przekaznika nic nie trzeba wiecej robic.
Plus po zaplonie jest tam bardzo blisko na pompie od abs'u, plus staly zasilania jest w skrzyneczce w nadkolu ladnie przykrecony oczkiem- wiec zero rzezby, a wszystkie pozostale kable albo w lampie, albo we wtyczce do skrzynki. Najwiecej czasu mi zeszlo na rozkmine schematu- tym bardziej ze w serwisowce nie moglem znalec schematu dla dlugich.

Zasada dzialania jedyna sluszna moim zdaniem- odpala sie silnik, po 3 sekundach swiatla. Przekrecam na pozycyjne (nie na mijania jak sugerowala instrukcja montazu) i gasna.

Oczywiscie w ten sposob nie swieci sie nic w srodku (infocenter/zegary)
BMW E39 Touring - 4,4 V8

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Thesis - światła dzienne

Post autor: Michor » 04 lip 2013, 13:31

Tak trochę powrócę do tematu hejtów w związku z brakiem homologacji pewnych rozwiązań oświetleniowych.

Poszperałem trochę po przepisach i potwierdza się to co kiedyś zasłyszałem-
Założenie soczewek do lamp, czy palników do zwykłych lamp - czy inne mody pt. światła dzienne z długich, wg prawa mają taką samą "ważkość" jak założenie niehomologowanego przez producenta rozmiaru kół czy typu opon.

Tak więc, tak samo jak np. ja, mając dzienne w długich, dowód mogą stracić - czysto teoretycznie- wszyscy inni którzy założyli niefabryczne felgi do kappy:)
(pomijam kwestie ingerencji w silnik bo każdy chip, stożek, tłumik itp = badanie na hamowni = zmiana w dowodzie rejestracyjnym)
BMW E39 Touring - 4,4 V8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”