Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Awatar użytkownika
Italianiec
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 128
Rejestracja: 14 cze 2014, 12:21
Skype: aleks.li2
Imię: Aleks
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Post autor: Italianiec » 10 sie 2016, 13:31

Witam
Od samego początku użytkowania przeze mnie auta, nie pracują mi wycieraczki w trybie przerywanym, na pierwszym biegu oraz nie wracają do pozycji początkowej. Ma ktoś pomysł jak to zrobić?
Fiat Uno MKII 1.1 gaźnik
Lancia Thema 2.0 16v- Na części
Lancia Thema 3.0 V6- pozostały po niej wspomnienia
Fiat Uno MKII 1.0 I.E FIRE- pozostały po nim wspomnienia
Obrazek

Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego :)

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4663
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków

Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Post autor: Bichoń » 10 sie 2016, 15:24

Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.

Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
:link:

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Post autor: Lukasz_TG » 10 sie 2016, 18:48

Bichoń pisze:Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.

Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
:link:
Albo sterownik wycieraczek, lub same jego styki. Jest koło silnika i wygląda jak przekaźnik. Jutro zdjęcie ci moge zrobić.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2067
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Post autor: marceli » 10 sie 2016, 23:08

A tam nie jest podobny(lub taki sam)mechanizm jak w Kappie z tym śmiesznym sprzęgło-czaso-zatrzymywaczem na dźwigni?

Bo jak tak to szukaj w dziale kappa tam jest pokazane co i jak rozebrać i nasmarować.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
Italianiec
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 128
Rejestracja: 14 cze 2014, 12:21
Skype: aleks.li2
Imię: Aleks
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Post autor: Italianiec » 11 sie 2016, 2:36

Lukasz_TG pisze:
Bichoń pisze:Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.

Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
:link:
Albo sterownik wycieraczek, lub same jego styki. Jest koło silnika i wygląda jak przekaźnik. Jutro zdjęcie ci moge zrobić.
Byłbym bardzo wdzięczny :D
Fiat Uno MKII 1.1 gaźnik
Lancia Thema 2.0 16v- Na części
Lancia Thema 3.0 V6- pozostały po niej wspomnienia
Fiat Uno MKII 1.0 I.E FIRE- pozostały po nim wspomnienia
Obrazek

Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego :)

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Post autor: Lukasz_TG » 11 sie 2016, 20:09

Italianiec pisze:
Lukasz_TG pisze:
Bichoń pisze:Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.

Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
:link:
Albo sterownik wycieraczek, lub same jego styki. Jest koło silnika i wygląda jak przekaźnik. Jutro zdjęcie ci moge zrobić.
Byłbym bardzo wdzięczny :D
Oto fotki, kiedyś mi ten moduł nawalił i miałem objawy takie, jak u ciebie, ale na początek sprawdz styki tego modułu.
sterownik2.JPG
sterownik1.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”