Thema - dziwny brak pradu...

Awatar użytkownika
tepsa
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 13
Rejestracja: 07 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Thema - dziwny brak pradu...

Post autor: tepsa » 13 lip 2008, 19:44

mam dziwny objaw nie działaja mi wszystkie swiatła (przednie i tylne) nie działa mi modul klimatronika (nic na nim nie swieci ) co za tym idzie nie dziala wentylator i dziwne mruga mi na "komputerku" ze nie mam ładowania a akumulator jest ładowany bo wskaznik na liczniku pokakuje ponad 12V. Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki (pod maska i pod kierownica ) zmienialem przekazniki miejscami ale wszystkie sa ok .Nie mam pomysłu juz gdzie szukac ....
Lancia Thema 2.0 16V VIS Pininfarina LPG BLOS

Awatar użytkownika
Windforce
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 687
Rejestracja: 12 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Łęki/Kraków

Thema - dziwny brak pradu...

Post autor: Windforce » 14 lip 2008, 0:15

Nie wiem co to moze byc ale... moze sprawdz wejscia z drugiej strony wtyczki bezpiecznikow. Moze sie jakas wtyczka wypiela.

A to tak nagle sie stalo?

A tak przy okazji jak cos rozkrecales cos ostatnio? Moze montowales radio albo wyciagales licznik?
Lancia Thema III 2.5td 09.92r

Awatar użytkownika
tepsa
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 13
Rejestracja: 07 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Thema - dziwny brak pradu...

Post autor: tepsa » 14 lip 2008, 6:52

wtyczki za bezpiecznikami sprawdzone wymienilem tez caly modoł bezpieczników (pozostałosci po Themie 2.0 16V TURBO) i kurcze nic....
Lancia Thema 2.0 16V VIS Pininfarina LPG BLOS

Awatar użytkownika
Jacek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 458
Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Thema - dziwny brak pradu...

Post autor: Jacek » 23 lip 2008, 23:17

1.Sprawdź jeszcze raz panel bezpieczników -jeżeli był ostatnio zalany np płynem ze sprzęgła to mogą być takie objawy.
2. sprawdź czy nie poluzowane złącza plusowe na przegrodzie (czarne prostokątne pudełeczko) za akumulatorem obok skrzynki przekaźników
3. może być walnięty moduł stabilizatora napięcia przykręcony do pleców licznika.
4. "zginęła" masa układu
5. poluzowane złącza wiązki od stacyjki
6. awaria kostki stacyjki
osobiście obstawiam punkt 5 bo go podobnie doświadczyłem

:roll:
FFE (F**K Fuel Economy) teraz Thesis Emblema 3.0V6, AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K -w sumie 128 lat motoryzacji.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”