Thema - czujnik obrotów

Awatar użytkownika
Windforce
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 687
Rejestracja: 12 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Łęki/Kraków

Thema - czujnik obrotów

Post autor: Windforce » 03 wrz 2011, 16:51

Witam mam Theme 2,5td z 94r
kupilem czujnik obrotow (ten w skrzyni) i jest on za dlugi. Oryginalnie wg eper powinien on pasowac.
Dla bardziej obeznanych jest to wersja z elektryczna pompa wtryskowa(chociaz zalozona jest normalna).
Wtyczka pasuje idelanie (3 pin a nie 2 tak jak w wiekszosci wersji).
Poprostu skrzynia musi byc z normalnego 2,5td a nie tego z komputerem.Ale przeciez kolo zamachowe jest identyczne.
Pytanie...
jak to zrobić zeby ten czujnik działał. Dałem dystans mniej wiecej podobny do odleglosci oryginalu ale obroty świrują (4 tys na jalowym a po dodaniu gazu to czary raz w dół a raz kreci obrotomierz)
Czy da sie to jakos zrobic? Czy musi byc super idealny dystans do tego czy jak? NIe bede przeciez skrzyni z tego powodu nowej kupował.

Awatar użytkownika
Windforce
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 687
Rejestracja: 12 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Łęki/Kraków

Re: Thema - czujnik obrotów

Post autor: Windforce » 05 wrz 2011, 15:19

Pytanie do znawców elektryki.
Czy to możliwe żęby ten czujnik tak świrował ponieważ jest gdzieś przerwana przewodach?
I dlaczego są 3 przewody od czujnika (w normalnym 2,5td są dwa).
Jeden jest masowy czy cos?
Prosze o jakies wskazówki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”