Strona 1 z 2

Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 29 wrz 2014, 13:07
autor: Bichoń
Jak to mawiał klasyk, jedyne takie zobacz :-D
DSCF1386 (Medium).jpg
DSCF1385 (Medium).jpg
DSCF1384 (Medium).jpg
DSCF1381 (Medium).jpg
Są to zegary z wersji GT LS i HF LS (powtarzam za instrukcją) - z woltomierzem, temperaturą oleju, zegarkiem i check panelem. Niemalże plug&play można zamienić zegary z wersji LE (z check panelem) - one również są dzielone i po rozkręceniu tylnej ścianki po prostu wymienia się prawą stronę, folia ze ścieżkami jest na to przygotowana. Nie wiem jak to wygląda w innych wersjach, bez check panelu.
Woltomierz będzie działał bez problemu, natomiast wskaźnik temperatury oleju - tylko w wersjach, gdzie jest odpowiedni czujnik. Można "ukraść" sygnał ze wskaźnika temperatury wody i podpiąć do temperatury oleju, jak ktoś chce mieć jakieś wskazanie :-)

Re: [S] Delta II - zegary GT LS / HF LS

: 02 paź 2014, 22:09
autor: Rapeek
Nie wiem czy wiecie że "check panel" nie będzie działać jeśli nie było go fabrycznie w samochodzie, kable i wtyczki w instalacji do niego są, ale nie ma modułu sterującego w skrzynce bezpieczników i sama skrzynka jest inna tzn. nie ma wyprowadzonych pinów do podłączenia tego modułu.

Re: [S] Delta II - zegary GT LS / HF LS

: 02 paź 2014, 22:17
autor: Tomzik
Hehe, troszkę za późno przeczytałem ;)

Przerabiałeś ten temat?

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 02 paź 2014, 23:53
autor: Rapeek
Jutro wrzucę zdjęcia jakie są różnice.

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 07 paź 2014, 23:32
autor: Rapeek
Więc tak;


Kontrolki od poziomu oleju i płynów nie będą działać, trzeba by zamontować czujniki.

Trzeba jeszcze wymienić włącznik stopu na 3-pinowy.

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 07 paź 2014, 23:57
autor: Wilkin
No proszę
a mówili że się nie da ;)

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 08 paź 2014, 8:36
autor: vanisch
Gdyby ktoś potrzebował mam jedną czy 2 skrzynki bezpieczników do Delty z checkiem ;)

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 04 wrz 2018, 23:23
autor: Tomzik
Hie hie hie - to ja odkopię trupa :)

Bichoń - po kilku latach zamontowałem Twój check panel :) Była okazja, bo sfajczył mi się prędkościomierz i kupiłem inne zegary od GT.

Postanowiłem zamontować Twój panel, do tego musiałem wywiercić w szybce dodatkową dziurkę na przycisk check panela. Niestety - panel jest martwy (wszystko inne oczywiście śmiga).

I teraz tak - w aucie miałem wyprowadzone kable z 2 białymi wtyczkami, niestety do tej niebieskiej nic nie mam. Jak to było podłączane? Mam jedynie puste ścieżki na tej elastycznej płytce poprowadzone w głąb obudowy.

A ten moduł sterujący o którym mowa wyżej to gdzie się znajduje dokładnie? I czy ktoś ma na zbyciu za grosze, najlepiej z okablowaniem ;) ?

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 05 wrz 2018, 6:29
autor: Bichoń
Ojej, naprawdę stara historia. Patrzyłeś na swoją skrzynkę z bezpiecznikami, czy masz wersję przeznaczoną do tych zegarów czy też bez tego specjalnego modułu?

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 05 wrz 2018, 8:18
autor: Tomzik
Jeszcze nie. Ale zapewne będę musiał się w taką zaopatrzyć. Nawet namierzyłem taką od razu z modułem.

Pytanie jeszcze co z tym niebieskim złączem na Twoim panelu, bo niestety nie mam takiego w samochodzie. Białe były.

No i pytanie czy w ogóle przy bezpiecznikach są poprowadzone kable do tego modułu, z tego co widzę, potrzeba 3 białych wtyczek.

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 05 wrz 2018, 8:28
autor: MaciekTTT
Tomzik, zobacz najpierw skrzynkę, bo nie zdziwiłbym się jak masz dużą skrzynkę pod check panel. Włosi w tamtych czasach wkładali cała wiązkę praktycznie. Ja w Tipo miałem już dużą skrzynkę + wiązkę i wystarczyło podpiąć, do tego wiązka do lusterek el. itd.,

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 05 wrz 2018, 20:26
autor: Tomzik
No i niestety moja skrzynka nie jest przygotowana pod check'a :(
WP_20180905_19_43_42_Pro.jpg
Ale wtyczki do niego chyba są wyprowadzone (płaskie, jednorzędowe białe 11, 6 i 4 pinowa).

Znalazłem na sprzedaż skrzynkę z wetkniętym modułem, ale pisze, że do Dedry 1600 i 1800, Eper nie znajduje takiego numeru :(

Nada się?
a7697cd5420aa12ed445cc1dec3a.jpg
221bde8f43b29a3c4eb18b95e5ed.jpg
9a27e4e343e48aaca4cca31a500f.jpg

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 05 wrz 2018, 22:02
autor: MaciekTTT
Chcesz to Ci za darmo wyślę skrzynkę . Odezwij się w razie czego na pw

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 06 wrz 2018, 23:24
autor: Tomzik
No dobra Panowie - a co z tym niebieskim złączem w check panelu? Nie znalazłem żadnej wtyczki w samochodzie, jedynie 2 białe płaskie.

Re: Delta II - zegary GT LS / HF LS a LE.

: 12 paź 2018, 21:15
autor: Tomzik
Halo, halo - czy jest tu kto jeszcze?

Ponawiam pytanie o niebieskim złączu na check panelu (widoczne na 2. foto w tym temacie). Co tam się podłącza? W moim aucie brakuje pasującego złącza niestety.

Są pozostałe 2, również wszystkie 3 pasujące do modułu namierzyłem przy skrzynce bezpieczników.

Ciekawi mnie jeszcze w jaki sposób działa sprawdzanie poziomu płynów.

Patrzę w Epera i przy zbiorniczku płynu chłodzącego nie widzę żadnego kabelka ani nawet żadnych wariantów zbiorniczka:
Bez tytułu.jpg
Gdzie wobec tego szukać ewentualnych kabelków do sprawdzania poziomu?

Przy zbiorniczku płynu spryskiwaczy z kolei widać czujnik z wyprowadzoną wtyczką i wygląda mi na to, że moje auto ma tą opcję wg Epera (mam nr 2 na czarno a nie na szaro) - ale to chyba ewentualnie można sprawdzić...
Bez tytułu2.jpg
No i pytanie co z poziomem oleju - czy sygnał jest brany z czujnika temperatury czy skądś indziej?