Nuova Delta - przewody WN

Awatar użytkownika
mustafi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 418
Rejestracja: 09 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: Piła

Nuova Delta - przewody WN

Post autor: mustafi » 28 kwie 2005, 12:57

"Kmicic" pisze:
"mustafi" pisze:Jedynym mankamentem sa ubytki oleju, ktore nie wiem czym sa spowodowane. Ale podkreslam ze to JEDYNY mankament, moj ojciec chcialby zeby jego Nissan primera z roku 99 chodzil i byl tak w tak .
No u mnie tez tak jest. Silnik nie ma najmniejszego wycieku ale olej pali. Ten DOHC tak poprostu chyba ma. Nowsze konstrukcje juz maja troche inaczej. Wszystko zalezy od predkosci.
a ile pali Ci oleju i jaki masz olej?

Jesli chodzi o magnetyzery to jedynym wytlumaczeniem na ich dzialanie jest mozliwosc tworzenia sie dipola w weglowdorach posiadajcych podwojne lub potrojne wiazanie. Takie czasteczki staja sie bardziej reaktywne i wydajnosc reakcji sie podnosi. Z chemicznego punktu widzenia, głównymi składnikami benzyn są węglowodory nasycone o rozgalezionych lancuchach o liczbie atomów węgla od 6-7 do 10-12. Występują śladowe ilości węglowodorów nienasyconych, oraz aromatycznych. jak juz wpominialem pole magnetyczne ma mozliwosc "porzadkowania" lub namagnesowywania tylko czasteczek na to podatnych, weglowodory nasycone nie sa w zaden sposob podatne na to pole. Tym bardziej pole magnetyczne nie dziala na dynamike przeplywu cieczy nie podatnej na to pole. Z punktu widzenia dynamiki cieczy silne pole magnetyczne mialo by wplyw na przeplyw np. zawiesniy pylu stalowego w wodzie ale juz nie na ciekle weglowodory(chocby byly one nienasycone). Tyle teoria. Praktyka prezentowana w testach PZMOT i testach np. auto swiata potwierdza slusznosc teori.

Jesli chodzi o stozek to nie kazdy silnik chodzi lepiej na stozku, poprostu silnik jest projektowany pod konkretny filtr o konkretnych oporach powietrza i charakterystyce jego strumienia. Jedynym slusznym dzialaniem jest obnizanie oporow przeplywu powietrza np. poprzez powlekanie olejem. Przeprowadzone testy jakie o jakich czytalem w wiekszosci normlanych aut nie zminaly mocy silnika -testy na hamowni. Silnik w wiekszosci aut zmienial charakterystyke najeczesciej na mniej korzystna. Na niskich obrotach byl bardziej mulowaty a na wyzszych tuz przed maksymalnymi obrotami nabieral wigoru co jest nie jest czynnikiem pozadanym.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2005, 14:20 przez mustafi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kmicic
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 208
Rejestracja: 12 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nuova Delta - przewody WN

Post autor: Kmicic » 28 kwie 2005, 13:03

"mustafi" pisze: a ile pali Ci oleju i jaki masz olej?
Polsynetyk Orlenu. Jak jezdze tak do 110 to wszystko ok. Jak szybciej co ostatnio testowalem na dwoch trasach po 450 km w jedna strone czyli okolo 1800 km to okolo 0,8 litra na tym dystansie.
Kmicic

Awatar użytkownika
mustafi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 418
Rejestracja: 09 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: Piła

Nuova Delta - przewody WN

Post autor: mustafi » 28 kwie 2005, 13:05

no to chyba nie mam sie czym martwic, bo u mnie branie oleju jest na podobnym poziomie. Tez jezdze na polsyntetyku.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kmicic
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 208
Rejestracja: 12 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nuova Delta - przewody WN

Post autor: Kmicic » 28 kwie 2005, 13:18

spaliny (HC-weglowodory) w normie - na benzynie mialem chyba cos okolo 30-40 ppm wynik niezly czyli rura mi olej nie leci ;-)))
Kmicic

Anonymous

Nuova Delta - przewody WN

Post autor: Anonymous » 28 kwie 2005, 20:27

jeżeli chodzi o stożek przy instalacji LPG to jak pisałem niechodziło mi o wzrost mocy tylko o oszczędności na klejeniu pokrywy filtra
jest ładny dzwięk jeżeli chodzi o jakikolwiek bajerek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”