Dedra - zbiorniczek płynu chłodniczego

Awatar użytkownika
marcinklufanka
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 49
Rejestracja: 12 kwie 2011, 9:02
Imię: Marcin
Lokalizacja: Skwierzyna

Dedra - zbiorniczek płynu chłodniczego

Post autor: marcinklufanka » 15 wrz 2011, 12:29

Lancia dedra 1.8 benz + gaz 74KW 101KM
Oglądam sobie Lancie na allegro i na jednym zjeciu które dołączam zobaczyłem
Przy zbiorniczku od płynu chłodniczego idzie rurka pomarańczowa tylko nie wiem gdzie, u mnie ta rurka jest obcięta i nigdzie nie idzie ,czy tak ma być czy musi ona gdzieś iść?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: Dedra - zbiorniczek płynu chłodniczego

Post autor: schab » 15 wrz 2011, 18:52

Idzie "byle gdzie " :) Trzeba ja skierować tak , by w momencie , kiedy zacząłby lać się przez nią nadmiar płynu chłodzącego - nie zalał instalacji elektrycznej . Najlepiej skierować go w szparę między zbiornikiem płynu do spryskiwaczy , a nadkolem .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
jerzy
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 525
Rejestracja: 22 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Dedra - zbiorniczek płynu chłodniczego

Post autor: jerzy » 13 paź 2011, 21:02

Witam - u mnie ten przewód idzie do głowicy na rogu prawej wewnętrznej strony,i jest rozdzielany -drugi koniec idzie do chłodnicy lewy górny róg (patrząc jak stoisz przodem do silnika).Ten wężyk u mnie wychodzi obok korka wlewowego i on musi być podłączony a nie może sobie tak leżeć a płyn będzie sobie wylatywał.Układ musi być szczelny by był właściwy obieg.

pozdro,,,,,,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”