Aroniaa pisze:absolutnie się z tym nie zgadzam z turbinami nie ma żadnego problemu zęby ja zreanimować.. http://www.mototechnic.pl/vanisch pisze:zieli77 pisze: W 2.0 20vt dość drogim problemem jest turbina, którą mało kto w Polsce potrafi zregenerować. Najtaniej będzie kupić w całości Fiata Coupe z UK.
http://www.turbo-tec.eu/pl/
http://turbodynamica.pl/
3 pierwsze firmy które regenerują turbiny
Ja nie mogę zgodzić się z tym, że tamto wyżej napisał zieli77
Wracając do tematu muszę przyznać, że zgadzam się z Aroniaa. Z pewnością nie najtańszym tematem jest turbina w 20v, ale nie powiedziałbym, że niemożliwym, tym bardziej na polskim podwórku.
Na poważnie zastanawiam się nad wymianą mojej 2.0 16v na jeden z motorów wymienionych wyżej i szczerze mówiąc bardziej preferuję właśnie uturbione 2.0. Fakt, że V6 z AR brzmi pięknie i myślę, że może nawet łatwiej byłoby zorganizować ten silnik(chociaż może się mylę, poprawcie mnie jeśli macie inne spostrzeżenia), ale kusi mnie pierwsza opcja, jej dźwięk jest również zachęcający.
Nie mam dużego doświadczenia w swapach szczególnie we włoskich samochodach dlatego każda sugestia i pomoc będzie mile widziana. Powoli zbieram informację i rozeznaje w rynku wtórnym, ale myślę, że jeśli coś się ruszy,to przy Waszej pomocy może wyjść z tego całkiem ciekawy projekt.
Na zakończenie mam nadzieję, że na razie mogę kontynuować wątek w tym temacie?