Delta II - silnik 2.0 16V (836AA, 836CA)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 sty 2011, 10:50
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Delta II - silnik 2.0 16V (836AA, 836CA)
Interesuje mnie kupno silnika, takiego jak w temacie. Czy są jakieś szanse na dostanie tej jednostki w miarę przyzwoitym stanie? Jakie mniej więcej koszty są takiego silnika?
Lancia Delta '93 1,8 103KM
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
Interesuje Cie swap do swojej Delty?
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 sty 2011, 10:50
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
Dokładnie.
Fabrycznie było właśnie 2.0 16V lecz w skutek jego awarii poprzedni właściciel wstawił 1.8
Chciałbym przywrócić fabryczny silnik, lecz nie wiem czy to w ogóle jest opłacalne.
Fabrycznie było właśnie 2.0 16V lecz w skutek jego awarii poprzedni właściciel wstawił 1.8
Chciałbym przywrócić fabryczny silnik, lecz nie wiem czy to w ogóle jest opłacalne.
Lancia Delta '93 1,8 103KM
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
Tu już nawet nie chodzi o opłacalność - tylko o podaż takich silników . Stąd pewno poprzedni właściciel założył - to co mu się udało znaleźć . Pamiętaj , że te silniki musiałyby mieć 15 lat i więcej ...Pelcu pisze:Dokładnie.
Fabrycznie było właśnie 2.0 16V lecz w skutek jego awarii poprzedni właściciel wstawił 1.8
Chciałbym przywrócić fabryczny silnik, lecz nie wiem czy to w ogóle jest opłacalne.
Na Allegro nie ma ani jednego ( pomimo tego że były montowane jeszcze m.innymi w Fiacie Tipo i Coupe ) . Są 4 twin sparki z Alfy , ale te wymagałyby rzeźby .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 sty 2011, 10:50
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
No to w takim razie jeździć tym co się ma
Dzięki chłopaki
Dzięki chłopaki
Lancia Delta '93 1,8 103KM
- zieli77
- Forumowicz/ka
- Posty: 145
- Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Słupno/W-wa
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
Zanim temat zamkną pozwólcie, że się podepnę.
Interesował się ktoś może swap'em do delty ale silnika 2.0 20v albo v6 2.5 z alfy?
Interesował się ktoś może swap'em do delty ale silnika 2.0 20v albo v6 2.5 z alfy?
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
Średnio się opłaca bawić w przekładkę 2.0 20v chyba że turbo, a 2.5 v6- kup całą 155 i do roboty
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
Szkoda 155.Lepiej mieć to i to.vanisch pisze:Średnio się opłaca bawić w przekładkę 2.0 20v chyba że turbo, a 2.5 v6- kup całą 155 i do roboty
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- zieli77
- Forumowicz/ka
- Posty: 145
- Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Słupno/W-wa
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
Wybacz, moje niedopatrzenie. 2.0 20V z turbo oczywiście.
Delcine mam od niedawna i po przesiadce z 80 konnego vw czułem wyraźnie przyrost mocy, ale chyba za szybko się przyzwyczaiłem Po za tym inne brzmienie ww. silników kusi.
Może ktoś interesował się tematem i coś zdoła podpowiedzieć, albo może nawet są też tacy co już przerabiali taką zabawę?
Przy okazji, który z tych silników wybralibyście sami? W którym przypadku łatwiej z samym swap'em i później z użytkowaniem?
Delcine mam od niedawna i po przesiadce z 80 konnego vw czułem wyraźnie przyrost mocy, ale chyba za szybko się przyzwyczaiłem Po za tym inne brzmienie ww. silników kusi.
Może ktoś interesował się tematem i coś zdoła podpowiedzieć, albo może nawet są też tacy co już przerabiali taką zabawę?
Przy okazji, który z tych silników wybralibyście sami? W którym przypadku łatwiej z samym swap'em i później z użytkowaniem?
- Przemek
- Klubowicz
- Posty: 929
- Rejestracja: 06 paź 2006, 0:00
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
Bardzo proszę: silnik (2.0 HPE 150 KM, kompletny, z osprzętem) wraz ze skrzynią biegów, przednim zawieszeniem, przekładnią kierowniczą, łożem silnika. Wszystko to razem wykręcone z auta sprawnego w które inne wjechało w tył. Silnik jest we Wrocławiu, później spróbuję Ci jakieś fotki wysłać. Cena za taki zestaw 2500,-Pelcu pisze:Interesuje mnie kupno silnika, takiego jak w temacie. Czy są jakieś szanse na dostanie tej jednostki w miarę przyzwoitym stanie? Jakie mniej więcej koszty są takiego silnika?
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
zieli77 pisze:Wybacz, moje niedopatrzenie. 2.0 20V z turbo oczywiście.
Delcine mam od niedawna i po przesiadce z 80 konnego vw czułem wyraźnie przyrost mocy, ale chyba za szybko się przyzwyczaiłem Po za tym inne brzmienie ww. silników kusi.
Może ktoś interesował się tematem i coś zdoła podpowiedzieć, albo może nawet są też tacy co już przerabiali taką zabawę?
Przy okazji, który z tych silników wybralibyście sami? W którym przypadku łatwiej z samym swap'em i później z użytkowaniem?
Z Fiata Coupe podejdzie, do alfy 155 wchodzi to i do Delty/Dedry wejdzie:
W 2.0 20vt dość drogim problemem jest turbina, którą mało kto w Polsce potrafi zregenerować. Najtaniej będzie kupić w całości Fiata Coupe z UK.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
Była długo na Allegro Delta z silnikem V6 z Alfy . Ostatnia cena - jak dobrze pamiętam to ~12 000 . Auto było naprawdę dopieszczone i moim zdaniem - warte takiej kasy .zieli77 pisze:Zanim temat zamkną pozwólcie, że się podepnę.
Interesował się ktoś może swap'em do delty ale silnika 2.0 20v albo v6 2.5 z alfy?
Ale jest i druga strona medalu . We wszystkich testach dotyczących Alfy Brera z silnikiem V6 - opinie były jednoznaczne : dźwięk silnika niezapomniany , ale auto się nie prowadzi , ani nie skręca ! Ten silnik jest po prostu za ciężki do przednionapędowego kompakta . Po zmianie silnika topowej Brery na 2,0 20V T te mankamenty zniknęły ( razem z dźwiękiem ... ) Alfa zaczęła skręcać , ale dźwięk jest nijaki . A w zasadzie był , bo przestali ją produkować .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2737
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
Kwestia gustu, moim zdaniem pięć garów w rzędzie brzmi równie pięknie. Tak dla smaku Kappa z 2.4 5.20
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qvmL8CjM ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qvmL8CjM ... re=related[/youtube]
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
W 2.0 20vt dość drogim problemem jest turbina, którą mało kto w Polsce potrafi zregenerować.
absolutnie się z tym nie zgadzam z turbinami nie ma żadnego problemu zęby ja zreanimować.. http://www.mototechnic.pl/
http://www.turbo-tec.eu/pl/
http://turbodynamica.pl/
3 pierwsze firmy które regenerują turbiny
absolutnie się z tym nie zgadzam z turbinami nie ma żadnego problemu zęby ja zreanimować.. http://www.mototechnic.pl/
http://www.turbo-tec.eu/pl/
http://turbodynamica.pl/
3 pierwsze firmy które regenerują turbiny
Re: Silnik 2.0 16V (836AA, 836CA) - Lancia Delta II
absolutnie się z tym nie zgadzam z turbinami nie ma żadnego problemu zęby ja zreanimować.. http://www.mototechnic.pl/vanisch pisze:zieli77 pisze: W 2.0 20vt dość drogim problemem jest turbina, którą mało kto w Polsce potrafi zregenerować. Najtaniej będzie kupić w całości Fiata Coupe z UK.
http://www.turbo-tec.eu/pl/
http://turbodynamica.pl/
3 pierwsze firmy które regenerują turbiny