Dedra - wtrysk (2.0 i.e 8V)

Anonymous

Dedra - wtrysk (2.0 i.e 8V)

Post autor: Anonymous » 27 maja 2005, 15:38

Witam mam następujący problem wtrysk magneti marelii - samochód dużo pali ok 15 przy bardzo spokojnej jeździe,
ciężko odpala jak jest letni zresztą jak zimny i gorący też ,
ciężko wchodzi na obroty do 2 tyś i szarpie powyżej jest dobrze choć wydaje się dość mułowaty - myśle że silnik się zalewa ( czuć niespalone paliwo z wydechu )
prosze o pomoc
ew szukam osoby z okolić poznania która pomoże naprawić
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Tomasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1272
Rejestracja: 16 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Brzeszcze woj małopolskie

Dedra - wtrysk (2.0 i.e 8V)

Post autor: Tomasz » 27 maja 2005, 18:44

Prawdopodobnie czujnik temperatury silnika (taki niebieski na termostacie) lub regulator ciśnienia paliwa
Obrazek

Anonymous

Dedra - wtrysk (2.0 i.e 8V)

Post autor: Anonymous » 27 maja 2005, 21:41

Przy temperaturze 20 C jaką rezystancje powinien mieć czujnik, gdzie jest regulator ciśnienia ??
dzięki za szybką podpowiedz

Awatar użytkownika
Tomasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1272
Rejestracja: 16 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Brzeszcze woj małopolskie

Dedra - wtrysk (2.0 i.e 8V)

Post autor: Tomasz » 27 maja 2005, 23:01

regulator ciśnienia jest na listwie wtryskiwaczy a jeżeli chodzi o rezystancje to muszę zmierzyć bo nie pamiętam jutro dam odpowiedz
Obrazek

Awatar użytkownika
makek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 697
Rejestracja: 24 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów

Dedra - wtrysk (2.0 i.e 8V)

Post autor: makek » 28 maja 2005, 17:20

0 st C - 4800-6600ohm
10 st C - 4000 ohm
20 st C - 2200-2800 ohm
30 st C - 1300 ohm
40 st C - 1000-1200 ohm
50 st C - 1000 ohm
60 st C - 800 ohm
80 st C - 270-380 ohm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”